dokuzuncu

388 23 10
                                    

Sütlü Şeker: Biz ne zaman arka sokakta sarılacağız güzelim

Sütlü Şeker: Valla kaç saatten beri görmüyorum seni özledim

Siz: Kaç saatten beri görmüyorsun?

Sütlü Şeker: Umut kişisine gittiğinden beri

Siz: Bir dakika hemen geliyorum

Sütlü Şeker: Tamam hayatımın anlamı💅💞💞

Son mesajına bakmayarak içeriye girdim. Karşımda onu görmeyi beklemiyordum. Hayatımı belki de mahveden beni babamdan ayıran kisiyi gördüm abimi.

O da hüzünlü bakıyordu bana, özlemiş gibiydi. Ben de cok özlemiştim onu ama bu yaptığından sonra onu affedemezdim. "Meyra" dediğinde ona baktım. "Beni dinler misin 2 dakika?" Dediğinde gözlerim dolmuştu.

"Bunları yaptıktan sonra karşımıza çıkabiliyor musun gerçekten?" Dedim ve annemi gösterdim. "Ikimizi de çok üzdüğünden  haberin var mı senin?" Dedim ona bakarak. İstemsizce gözlerimden bir yaş aktı. " Bir kez olsun beni dinle lütfen " Dediğinde babamdan aldığı o mavi gözlerinden yaşlar akıyordu. "Ben seni dinleyemem, dinlesem de affedemem ki" dedim ve arkamı dönerek odama yürüdüm.

Ağlamaya başlarken telefonumu elime aldım.

Siz: Ben kendimi çok kötü hissediyorum

Siz: Arka sokak olmaz ama

Siz: Sahile gelir misin?

Sütlü Şeker: Tamam hemen geliyorum

Siz: Yoldayım

Son mesajı da yazıp direkt evden çıktım. Tabi ki de kapıdan çıkmamıştım. Onun yüzünü görmek istemiyordum. Zaten 1. Katta olduğumuz için odamın balkonundan atladım. Ve sahile doğru koştum.

Sahile vardığımda banklardan birine oturarak onu beklemeye başladım. Ona gerçekten bağlanıyor gibiydim. Belki de bir gün yazmasa ölecek gibiydim.

Arkamdan birinin sarılmasiyla bu düşünceleri kenara bıraktım. O çikolata kokusu burnuma dolarken ben de ona sarıldım. Yanıma dogru gelince telefonuma mesaj geldi.

Sütlü Şeker: Gözlerini kapat bana bakma

Sütlü Şeker: Ve sakince ne olduğunu anlat güzelim

Sütlü Şeker: sütlü şeker mi? SNMEJKEENKWMWNE

Mesajına gülerek konuşmaya başladım. Abimin geldiğini, babama yaptıklarını ve her şeyi anlatmıştım. O ise sessizce beni dinlemiş benimle birlikte ağlamış benimle birlikte acılarıma ortak olmuştu.

***
Oy vermeyi unutmayın ~☆

Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin