22.09.26
Ah kaldırımlar biliyor, bir devir muhteşemdik. Güz güneşinden hüzünlü, ilk yazdan şendik.
Sezen Aksu-Son Sardunyalar
Ceyda'dan:
Gözlerimi açtığımda Ateş'i yanımda göremeyince afalladım. Zaten sabaha karşı gelmişti eve? Nereye gitmişti ki? Kına yüzünden birbirine yapışmış ellerimi banyo lavabosunda yıkadıktan sonra derince içime çektim kokuyu. Salona geçtiğimde ise Ateş telefonla konuşuyordu.
Beni fark ettiğinde hemen kapattı telefonu.
"Kiminle konuşuyordun Ateş?"
"Hiç, kimseyle konuşmuyordum. Babamın iş yerinden aramışlar."
"Ne diyorlar?"
"Aynı şeyler hep."
"Aynı?"
"Çok soru soruyorsun Ceyda! Sorma bana bir şey!" Dedi yüksek bi sesle, sonra susup gözlerime baktı: "Beni sinir ediyorsun bazen."
Gözlerime daha önce bakmadığı bir nefretle baktı. Ne olmuştu bir gecede?
Banyoya gidip döndüğünde televizyonun karşısındaki koltuğa oturup telefonunu aldı yine eline.
Onun yanında oturduktan birkaç dakika sonra "Kahvaltı kuruyorum ben." Diye hareketlendiğimde elimden sıkıca tuttu.
"Nereye?"
Gözlerimi devirdim. Elimi ondan sertçe çekip gözlerine baktım. On kahvaltı kuracağımı söylemiştim zaten.
"Seni sinir eden birine göre fazla umursuyorsun beni, umursama Ateş. Bana soru da sorma."
"Özür dil..."
"Sakın!" Dedim elimi dur işareti yaparak: "Sen kendini ne sanıyorsun Ateş?"
"Ben kendimi bir şey sanmıyorum Ceyda."
Ayağa kalkıp belimi sarıp kalçamı tuttuğunda kötü bir mide bulantısıyla onu itledim ve ağzımı tutup banyoya koştum. Onun peşimden koşmasını umursamayarak kendimi lavaboya kilitledim...
İşimi hallettikten sonra yüzümü yıkayıp kapının kilidini açıp çıktım. Kapıda beni bekliyordu.
"Ceyda ne old..."
Elimi dur işareti yaptığımda konuşması yarıda kalıp sustu.
"Konuşma Ateş."
Kendimi neden çok yorgun hissediyordum?
Yavaş adımlarla Lena'nın odasına gidip onu kontrol ettikten sonra onun yanına uzanarak sarıldım. Gözlerini hafif aralasa da onu alnından öpüp geri uyuttum.
Fakat benim gözlerimi kapattığım an uykuya dalmış olmam hayret vericiydi...
Ateş'ten:
Siz: Selam
Siz: Elisa???
Siz: Uyuyor musun?
Elisa: Hayır. Seni düşünüyorum sevgilim...
Elisa'nın yazdığını okuduğumda yüzümü buruşturdum, ben ihanet ediyordum...
Siz: İyi.
Elisa: Dün gecemiz çok güzeldi...Bu akşam?
Siz: Gelemem, Ceyda hasta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)
ChickLitHer Cuma ve Cumartesi yeni bölüm. Hayatı boyunca aşık olmamış bir kız, aşık olduğunu anlayabilir mi? Veya gerçek aşkın olmadığını savunan erkeğe, aslında aşkın olduğunu kanıtlayabilir mi? Eğer bu soruların cevaplarını arıyorsanız; Buyrun, okumaya:...