31.12.2023/114. Gün
Acaba o şu anda ne düşünüyor? Herhalde beni değil...Niçin? Onun kafasında bir müddet daha yaşamak için nelerimi vermezdim ki? Her şeyi...
-İçimizdeki Şeytan-Sabahattin Ali
O gün evde hiçbir değişiklik yoktu hatta tam tersi, evde bir yas hakimdi. Genç kız geceden beri uyumamıştı... Yavaş yavaş toparlanmaya başlamıştı insanların gözünde ama öyle değildi. Aynaya bakıp gülümsedi ama kendisini kötü hissediyordu gülümserken...Hayat devam ederken.
Güzelliğinin onu terk ettiğini sansa da öyle değildi. O hâlâ en güzeldi, en tatlıydı. Son zamanlarda onu kendi kendine güzel gösterebilen tek kişi olmuştu...Doktor Ufuk. Ufuk Arslan... Onda bir şeyler vardı, şeytan tüyü dedikleri şeyden. Ateş'in hissettiklerini hissettiriyor, Damla'yı mutlu hissettiriyordu.
Duru, Damla'nın umutsuz hallerine alışkın değildi pek hep bir kavga halinda olduklarından.
Duru'nun kaşları çatıldı.
"Ceyda yeter ama ne bu surat!"
"Ceyda değil, Damla."
"Peki Damla."
Duru ayağa kalkıp bebek beşiğinin yanına geçip hafifçe sallarken, Ceyda yatak odasının kapısını sertçe vurup çıktı.
"Kardeşim olmana rağmen seni sevemiyor oluşum çok canımı sıkıyor. Senin ve az önceki şapşalın kardeşiymişim biliyor musun? Bilmiyorsun böcek ben de geçen gün öğrendim. Seni sevmek isterdim, kucağıma almak, öpmek... Ama olamaz tüm bunlar çünkü seni sevemiyorum anlıyor musun?"
Hayat çok garipti Duru için. Gülümsedi ve yatağa oturdu.
Bazen insan...Bazen insan der ki kendine, "Neden böyle bir şey yaptın?"
Sonra buna cevap bulamayıp aptal merak yüzünden öğrendiği şeyleri çeker.
Dün okuduğu mektupta yazan fotoğrafı merak etmemeliydi, fotoğrafı görmemeliydiml, adresi okumamalıydı...
Sırf onun hakkında bir şeyler öğrenebilmek için okuduğu mektupta onun adresi vardı. Sayısız kez okumuştu mektupta yazanları ve adresi.
O bunları düşünürken Lena'yı alıp salona ilerlemişti bile. Ceyda da köpeğini seviyordu. Bir anda yüzüne baktı.
"Neden yüzün asık? Burada kalıyorsun diye mi?"
Dalgınca ona baktı çünkü ne dediğini anlamamıştı.
"Ne?"
Kocamam bir kahkaha attıktan sonra köpeğini salıp yanına geldi.
"Benim evimde kim olursa olsun misafir oluyorsa ve canını sıkan bir şey varsa bana açıklamak zorundadır."
"Kural mı bu da?"
"Hayır, sadece uydurdum. Söyle ne var?"
Ona öylece diyemezdi ki kendisinin onun kız kardeşi olduğunu. Annesi ona küçükken hep anlatırdı bir kız kardeşin var, eninde sonunda birleşeceksiniz diye ama... İşte.
Yutkunup gülümsedi.
"Hiç... Hiçbir sorun yok."
"Emin misin Duru?"
"Eminim tabii. Canım yanıyor birazcık."
"Etmeseydin o zaman intihar." Deyip bacak bacak üzerine attı. Lena'yı, Duru'nun yatırdığı koltuktan kucağına alıp düşürdüğü emziğini ona emmesi için geri verdikten sonra gülümsedi Ceyda. Kim bilir içinden neler geçiyordu..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)
ChickLitHer Cuma ve Cumartesi yeni bölüm. Hayatı boyunca aşık olmamış bir kız, aşık olduğunu anlayabilir mi? Veya gerçek aşkın olmadığını savunan erkeğe, aslında aşkın olduğunu kanıtlayabilir mi? Eğer bu soruların cevaplarını arıyorsanız; Buyrun, okumaya:...