23. Gün/01.10.22
Bir gecedir odamdan çıkmıyorum. Batuhan, Duru ve diğerleri de burada.
Yani, kapının diğer tarafında.Boşa gayret ediyormuşum. Koparmaya kalmadı papatya artık. Seviyor mu Sevmiyor mu demekten sıkılmıştım artık. Sevmiyordu işte. Neyi, neden zorluyordum ki ben?
Allah'ın benim hakkımdaki planı ne merak ediyordum. Nasıl gidecek bu böyle? Hayatımın en güzel yıllarını birine aşık olarak mı harcıyordum.
Beni anlayan tek kişinin Duru olduğunu düşünüyordum. Dün geceden beri çok paralamıştı kendini.
Benim sevdiğim bütün şeyleri denemişti.
Eğer onu bir kez içeri almazsam babamı bile arayacağını bile söylemişti. Nitekim aradı ama açmadı tabii.Aynada gördüğüm adam ben miyim?
İnanamıyordum.
O kadın yüzünden en dipteyken bile onun beni dipten çıkarabileceğini düşünüyordum. Ne kadar da
Ben onsuz sonsuza kadar kalamam ki.
En sonunda kapıyı açmaya karar verdim.
Sırf sadece Duru'nın hatırı için.Kapıyı açmadan son kez odama bir göz gezdirdim.
Yatak dağınık, yerlerde onu çizdiğim sayfaların parçaları, rüzgarla birlikte açılıp kapanan pencere, kırık boy aynası ve daha nice kırılmış dökülmüş şey.
Şimdi diyorsunuz ki, neden böyle yapıyorsun, değil mi?
Eğer çevreme zarar veremezsem kendime zarar veririm de o yüzden. Hırsımı bir yerlerden çıkarmam gerekiyor. Bazen sinir hastası olabileceğimden şüpheleniyorum...
Kapıyı açtığımda Lara, Alara, Duru, Arda, Batuhan ve Efe birer sandalye çekmiş oturuyorlardı. Herkes bir anda bana baktı Duru hariç. Çünkü Duru oturduğu sandalyede uyukluyordu.
"Oğlum," dedim Efe'ye bakarak.
"Kızı neden koltuğa yatırmadınız, uyumuş görmüyor musunuz?" Dedim sanki kendimi 1 gece boyunca değil de 1 saat boyunca odaya kilitlemiş gibi.
Efe bana döndü.
"Ateş, emin ol denedik. Bak bekle bir dakika, yine deneyelim." Dedi ve bu sefer Batuhan'a döndü.
"Batu, dene oğlum." Dedi.
Batuhan yerinden kalkıp Duru'nun yanına gitti ve onu kucağına alır gibi yaptı ve konuştu.
"Duru'cum, hadi kalk salona yat. Ateş'in odadan çıkacağı yok." Dedi bana bakarak.
Duru'nun ne yapacağını merak ediyordum.Duru ise gözleri kapalı şekilde dedi ki, "Sal beni Batu, uyumuyorum ben! Ateş çıkınca giderim salona uyumaya." Deyip Batuhan'ın koluna bir kere vurdu.
Batuhan, Duru'dan bir adım geri çekilip kolunu açtı.
"Bak, Duru ne yaptı koluma!" Diyerek sitem etti.
Batuhan'ın kolunda resmen Duru'nun 5 parmak izi vardı.
Hepsinin içinden teker teker geçip salona gittim.
Arda bana o taraftan bağıra bağıra yanıma geldi.
"Anasını satayım ne Ceyda'ymış ya...Yine niye triplere girdin Ateş?" Dedi.
"Bak, ben marketten dönüyordum sonra Ceyda'nın evinin önünden geçerken..." Dedim ve yutkundum.
"Ben Ceyda'nın evinin önünden geçerken yine onu, o çocukla gördüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)
Chick-LitHer Cuma ve Cumartesi yeni bölüm. Hayatı boyunca aşık olmamış bir kız, aşık olduğunu anlayabilir mi? Veya gerçek aşkın olmadığını savunan erkeğe, aslında aşkın olduğunu kanıtlayabilir mi? Eğer bu soruların cevaplarını arıyorsanız; Buyrun, okumaya:...