Görümce Terörü!-16

59 45 5
                                    

27. Gün/ 05.10.22

                          ***Ceyda'dan***

Dün gece Ateş'ten bana sabah erkenden kahvaltı hazırlama sözü aldığım için, erkenden kalkıp duş almıştım. Duştayken dün sildiğim uygulamaları yüklemiştim. Çünkü Ateş mesaj atabilirdi. Nitekim çıktığımda da Ateş'ten gelen bir sürü mesaj olduğunu gördüm.

Maviş: Neredesin?

Maviş: Sofra hazır seni bekliyorum güzellik. Çay da yaptım

Maviş: Pişttt

Maviş: Neredesin dedim ama 505? Bütün masayı sırtlayıp evine geleceğim şimdi hsdhsjdj

*Maviş kişisinden bir sesli cevapsız arama*

*Maviş kişisinden bir sesli cevapsız arama*

*Maviş kişisinden bir sesli cevapsız arama*

Tam cevap yazıyordum ki, görüntülü aradı ama açmadım tabii.

Belime havluyu sarıp telefonumu da aldım ve yatak odama gidip mesaj yazdım.

Siz: Ateş duştan yeni çıktım, tık diye görüntülü aradın, açıyordum yanlışlıkla...Giyiniyorum!

Maviş: Hmm, tamam. Ne zaman geliyorsun?

Siz: Birazdan çıkıyorum.

Yazdığımda telefonu yatağın üzerine atıp sarı papatyalı elbisemi giydim.

Aşıktım bu elbiseye ben..!

Yüzüme biraz renk verip çantama dudak nemlendiricisini, kırmızı rujumu, rimelimi ve telefonumu çantama koyarken telefonuma mesaj geldi Poyraz'dan... Ona cevap vermeyi unutmuştum ben.

Poyraz: Ceyda iyi misin?

Cevap vermeliydim.

Ah aptal kafam, ne diye sevgili oldum ben Poyraz'la anlamıyordum.
Allah'ım, madem yaratıyorsun bari en azından takip et, yanlış kararlar kraliçesiydim resmen.

Siz: Poyraz, çok fazla dersim var yazamıyorum pek. Kusuruma bakma olur mu ya?

Poyraz: Sorun yok.

Telefondan yine Poyraz'ın mesaj atabileceğini düşündüğüm uygulamaları mecburen silip, anahtarımı da alıp evden çıktım.

Ateş'in evine vardığımda zili çalıp açmasını bekledim. Kapıyı açtığım gibi boynuna atladım. Özlemiştim çünkü onu. Tamam, en yüzyüze görüştüğümüz 24 saat olmamıştı ama dedim ya, onu çok çok özlemiştim.

Boynundan ayrıldığımda hemen ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.

"Niye mutlusun bu kadar?" Dediğinde ne diyeceğimi bilememiştim.

"Çünkü çok yakışıklı biri tarafından bebeği gibi seviliyorum," dedim.

"Kim ki o hem yakışıklı, hem de seni bebeği gibi seven şanslı?" Dediğinde sırıttım.

"Baş harfi Ateş," dediğimde beni kucağına aldı...Beklemiyordum.

"Sen benim arkadaşlarımla ittifak mı kuruyorsun minik pandam." Dedi.

"Pandan mı?" Dedim uzatarak.

"Of pandalar çok tatlı," dedim sonrasında da.

"Dün seni okulda Duru'yla ittifak kurarken yakaladım," dediğinde kahkaha attım.

BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin