42

45 31 26
                                    

İlk aşkım değildin belki ama, diğer aşklarımı hükümsüz kılandın.

Ateş'ten:

08/07/2024

Ceyda'dan önce nasılsam, şimdi de öyle duygusuz ucubenin teki olmuştum. Sınıfın o sessiz ama içinde fırtınalar kopup bir şey demeyen tiplerden. Ceyda'ya üzülüyordum, onu seviyordum ama gözümden tek damla yaş bile akmıyordu...Akamıyordu.

Annemin yüzünü gözümün önüne getirmeye çalıştığımda bunun yerine Ceyda'nın canlı kanlı yüzü gelmişti.

Duru elimin üstüne elini koydu.

"Söz geçecek."

"Senin burada olman tam bir fiyasko Duru." Deyip elimi çektim ondan.

"Benim burada olmam fiyasko falan değil. Senin sevdiğin kızsa eğer, lanet olsun ki benim de kardeşim."

"Biliyorum."

Lara usulca yanıma yaklaştı ve oturdu.

"Ufuk'un anlattığına göre evlilik teklifi etmiş..." Dedi ve yutkundu.

"E...Evlilik teklifi mi?" Deyip ayağa kalkıp karşımda hareketsiz yatan kıza baktım.

"Evet." Dedi Lara burnunu çekerek. Sonra yanımıza hızla yaklaşan ayak sesleri duyuldu.

Batuhan da Sarah da nefes nefese kalmışlardı.

İkisini de süzdüm. Sarah'nın gözleri kıpkırmızı olmuş, bir de üzerine şişmişti.

Batuhan hiddetle: "Ne olmuş! Anlatın çabuk!" Diye bağırdında hiçbir şey söylemeden yerime geçip oturduğumda ayakta dolanan Duru yeniden yanıma oturdu.

"Aranıza girdiğim için çok özür dilerim."

"Ne önemi var artık?"

"Doğru. O ölüyor."

"Hiç acımıyor mu için?" Dedim sessizce onun gözlerinin içine bakarak.

"Acıyor." Dedi o da.

"Çok belli ediyorsun gerçekten."

Bu sefer Batuhan, Duru'yu kenara çekerek kendi oturdu, elini omzuma koydu.

"Merak etme, iyileşecek."

"Nereden biliyorsun?"

"Uyanmak, iyileşmek zorunda çünkü Ateş."

"Ona bir şey olursa yaşayamam ki ben."

"Olmayacak. Uyanacak illa..."

"Keşke gitmesine izin vermeseydim."

"Dinlemeyecekti seni, çünkü evlenmenin eşiğinden döndün Ateş."

Gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Ceyda hep böyle yapardı istemediği bir şey olunca. Gözlerini açtığında her şey yok olacak olarak düşünürdü.

Ben de öyle düşündüm.

Gözlerimi açtığımda her şey yok olacak...

Gözlerimi açtım ama hiç öyle olmadı. Her şey benden daha gerçekti.

Tekrardan ayağa kalktım ve Ceyda'nın kaldığı odanın camından içeri baktım. Parmakları, başı, kolu sarılıydı.

Arda, Efe ve Batuhan benimle birlikte içeriye bakmak için yanımda durdukları da sırasıyla onlara baktım. Ceyda onlar için de çok fazla şey ifade ediyor olmalıydı...Ama bana ifade ettiği kadar değil.

BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin