BEYLER VE BAYANLAR, HAYATI KARARANLAR-27

48 39 1
                                    

57 Gün./ 06.11.22'den devam:

Hiç kimse acı istemez. Fakat biraz yağmur olmadan gökkuşağını göremezsiniz.

***Ceyda'dan***

Ben Ateş'lere geldiğimden tam 15 dakika sonra Duru geldiğinde, Deniz onunla sarılıp dördümüzü başbaşa bıraktı.

Ben, Duru ve Batuhan yemek masasını kurduktan sonra herkes oturdu.

Tabii bu oturma düzeni çok fazla değişikti.

Ateş, Duru'nun yanında oturuyor, ben ise Batuhan'ın yanında oturuyordum.

Sofrada gayet gergin bir hava varken Batuhan kolumu cimcirdi.

"Ne oluyor be!" Diye cırladım Batuhan'a.

Batuhan, ondan beklenmeyecek sakinlikte: "Akşam ne oyunu oynuyoruz güzellik?" Diyerek göz kırptı.

Elimdeki çatalı bıraktım.

"Senin bana göz kırpan gözlerini oymaca oynuyoruz Batuhan...Oldu mu?"

"Günah bana."

"Bana da günah Batuhan, çünkü seninle yan yana oturuyorum." Deyip dua eder gibi yukarı baktım.

"Allah'ım, ben ne günah işledim de bu çocukla yan yana oturup kaldım ben böyle?" Deyip Ateş'e baktım ve gözlerimi devirdim.

Kıskandığımı bile bile onunla oturuyordu. Aptal!

Batuhan tekrar kolumu cimcirerek: "Biliyorsundur sen, biliyorsundur." Dediğinde tek kaşımı kaldırıp pek dost canlısı olmayan bir bakışla Duru'ya baktım. Sonra da bakışlarımı Ateş'e çevirdim.

"Sevgilim biliyordur, nasıl olsa o çağırmadı mı bizi? Değil mi sevgilim?" Deyip Ateş'in gözlerinin içine baktım.

"Duru'yla aramızda sır. Söyleyemeyiz size." Dediğinde Duru'ya baktım. Eli saçlarına gitti Duru'nun ve saçlarıyla oynamaya başladı.
Bakışlarım Ateş'in gözlerinden çekilip Batuhan'ı buldu.

"Bunlar yine bir şeyler karıştırıyorlar ama, hadi hayırlısı." Deyip güldüm. Aslında az önce yaptığım gülüş sinirimi gizleme çabamdandı. Kıskançlıktan delirecektim neredeyse...

Batuhan, elini omzuma attığında sırıtıyordu.

"Boş ver abim, ikisi de bizsiz bir bok yapamazlar zaten." Dediğinde Duru yüzünü ekşitti.

"İğrençleşme lütfen."

"Sus." Dedi Batuhan ve elini sardığı boynumdan çekti.

Hayır aslında bazen Duru'yu abime ayarlayıp ona görümce eziyeti mi çektirsem bilemiyordum. Kafamda bu aptal düşünceler dönerken, Batuhan'ın yalandan öksürme sesini duydum.

Gözlerim gayri-ihtiyari olarak Ateş ve Duru'nun ellerine kaydığında neredeyse ağlayacaktım. Neredeyse birkaç saniye öyle durduklarında Ateş elini, Duru'nun elinden çekti.

Sofradan sinirli şekilde kalktığımda Ateş bana ne olduğunu sorgular şekilde bakıyordu.

Ne olabilirdi sence aptal?

Ateş, "Herkes yediyse eğer yemeğini, toplayalım masayı." Dediğinde Duru ve Batuhan aynı anda ayağa kalkıp sanki bir şeyler düşünüyorlar gibi masayı birkaç dakikada toplamışlardı.

Düşünceli ve tripli şekilde salona gittiğimde Lily yanıma geldi ve onu öptüm.

Ben Lily ile uğraşırken Ateş elinde bir şişeyle salona geldi. Onun arkasından da Batuhan ve Duru.

BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin