"Bazı insanlar böyledir. Diğerlerine göre çok daha kırılgan olurlar. Ölümü sırtlarında bir çanta gibi taşıyıp, yorulduklarında ilk önce onu bırakırlar."
1 Ay sonra:
90. Gün/09.12.22
Her şey normale dönmüş gibiydi aslında. Bu sırada artık beni babam okula götürüyor, yine o alıyordu.
Hatta sonraki günün ders saatindan 1 saat önce kaldırıp annemden gizli olarak kahvaltı yapmaya götürüyordu. Ona çokça öfkeliydim ama ne yapabilirdim?Babamla aramı iyi tutmak istiyordum açıkçası. O beni, ailemizi öylece bırakıp gideceği zamanı bekleyen bir adamdı sadece.
"Zavallı." Diye geçirdim içimden otobüs durağında beklerken.
Normalde ben okuldan çıktığımda babam kapıda olurdu ama yoktu bu sefer. Ayrıca gelmeyeceğini söylemek için ne telefonla aramış, ne de bir mesaj atmıştı.
Annemi aramak için telefonu çıkardığım sırada durağa Ateş geldi. Ben de kafamı çevirdim ona karşı.Yanımda durdu.
"Dostça ayrıldığımızı düşünüyordum ben de."
Cevap vermedim.
Telefonunu açıp bir şeyler baktı ve geri cebine geri koyup yine konuştu:
"Otobüsünün gelmesine çok var. Eve kadar yavaş yavaş yürüsek mi?"
Göz ucuyla ona baktım.
Saçları hafif uzatmıştı. Her zaman yaptığı -onunla sevgili olduğum tüm süreç - saç modelinden değildi. Gözlerinin altı morlaşmış, mavi gözlerinin feri sönmesine karşılık hâlâ güzel gözüküyordu.
Göz göze geldiğimizde ondan kafamı çevirip telefonumu çıkarıp annemi aradım, açmadı.
"Otobüse çok var diyorum, duymuyor musun?"
"Susar mısın lütfen?"
"Saçlarını kestirmişsin." Dedi ve yanıma yaklaştı.
"Evet."
"Neden?"
"Seni ilgilendirir mi ki bu?"
"İlgilendirir tabii, sonuçta iyi-kötü bir geçmişimiz var. Değil mi?"
"Yok, unuttum ben her şeyi. Bir geçmişimiz yok seninle."
"Bundan çok korkuyordum."
"Neyden?"
"Beni unutmaya çalışmandan, saçını kesmenden."
"Saçımı kesmiş olmamdan neden korkuyorsun ki?"
O da biliyordu... 'Bir kadın bir ilişkiden sonra saçlarını keserse duygularını kaybetmiştir' derler.
Ben de ona karşı duygularımı kaybetmiş miydim? Bilmiyordum. Saçımı kesme isteği, hani şu herkese bir anda gelen ama çabucak sönen bir anlık hevesti.
Çok az kesmiştim zaten saçlarımı ama fark etmişti.Bunu biliyorken kendimi ona karşı tutmak çok zor geliyordu. Ne kadar da aptal biriydim ben.
Elime baktım. Onun bana verdiği siyah yüzük elimdeydi.
Onun görmemesi için elimi cebime sokup yüzüğü çıkarıp elimi de dışarı çıkardım.
"Duyduğuma göre saçını kesen her kızın içinde bir şeyler bitmiş demektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)
Romanzi rosa / ChickLitHer Cuma ve Cumartesi yeni bölüm. Hayatı boyunca aşık olmamış bir kız, aşık olduğunu anlayabilir mi? Veya gerçek aşkın olmadığını savunan erkeğe, aslında aşkın olduğunu kanıtlayabilir mi? Eğer bu soruların cevaplarını arıyorsanız; Buyrun, okumaya:...