28. Gün/ 06.10.22
"Birinin yağmuruna gökkuşağı olmaya çalışın."
***Ateş'ten***
Dün akşam ilk defa Ceyda'yla aynı yatağa yatmıştık. Onun kokusuyla uyumak... Papatya bahçesinde gezmek gibiydi.
Bütün gece uyumayıp konuşarak sabahlamak da güzeldi.
Onunla yapılan her şey güzeldi.
Dün gece bana sevdiği her şeyden bahsetti. Zaman zaman ağrıyan karnı onu huzursuz etse de güzel şeyler söylemişti.
"Benim bu şehire ilk geldiğimde sessiz sessiz ağlayabileceğim bir omuz yoktu Ateş... Seninle tanışana kadar." Demişti dün akşam. Şimdi ise uyuyordu.
Saate baktığımda 8:52'ydi. Bugün Pazar'dı. İstediğimiz kadar beraber uyuyabilirdik değil mi?
Elimi onun beline atıp yüzümü, onun kokusunu duyabilmek için boynuna yaklaştırıp içime çektim.
Hayal miydi bu anlarım? Rüyada mıydım?
Onun güzelliğine aklım ermiyordu. Kimse bakmasın, görmesin istiyordum onu.
Kıskanıyor muyum? Yok canım, kıskanmak değil bu. Sevdiğini başkasıyla paylaşmayı istememek diyorum ben buna.
Saatin 9'a yaklaşmasından mütevellit elimi, Ceyda'nın beline attığımda kendini bana doğru itledi ve beline sardığım elimi tuttu.
Yine soğuktu elleri.
Allah'ım ben bu kızın ellerini hiç ısıtamayacak mıyım?
Tam gözlerimi kapatmıştım ki, tanıdık ses sanki çok normalmiş gibi, "FBİ open the door!" Diye bağırarak kapıyı açtığında korkuyla yatakta doğruldum. Ceyda ise hâlâ uyuyordu.
Baskın yapar gibi kapıyı açan kişi Batuhan'dı.
"Bunun bu saatte burada, benim odamda ne işi var amk!" Demeden edemedim içimden.
Batuhan'ın ardından; Duru, Arda, Alara, Lara, Efe ve Deniz'de girmişti.
Yıldız ise onlara arkadan odaya girmemeleri konusunda bağırıyordu ki, açık kapıdan o da içeri girdiği gibi elleriyle gözlerini kapayarak çıktı.
Daha Batuhan'ın şaşkınlığını üzerimden atamamışken diğerlerinin de teker teker kapımda belirmesi beni derin düşüncelere itmişti.
Allah'ım ben bunları hak edecek ne yaptım? Sevgilimle uyuyamıyoruz -gerçi o uyuyor ama- bilmem kaçıncı kez öpüşme denememizde bile öpüşemedik. Üstelik kardeşim de gördü.
"Ne işiniz var lan burada!" Dedim uyku sersemliğiyle ayağa kalktım ama, yalpalamıştım.
"Bir de 'FBİ open the door!' Sözleriyle odama dalıyorsunuz, salak mısınız oğlum siz?" Deyip hepsiyle teker teker göz teması kurdum.
"Ceyda uyanacak!" Dedim onların bana cevap vermesini beklemeden.
"Siz ne ara sevgili oldunuz lan!?" Diye bağırdı Batuhan.
"Batu, bak bağırma!" Demiştim bağırarak.
Ceyda yatakta hareketlenmeye başladığında onu işaret ettim.
"Karnı ağrıyor. Rahat bırakın kızı, uyusun." Dediğimde Duru, Ceyda'nın yanına gidip omzuna dokundu. Ceyda da o sırada birdenbire korkup yatakta doğrulup "Ateş!" Diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVRENDE ( TAMAMLANDI)
ChickLitHer Cuma ve Cumartesi yeni bölüm. Hayatı boyunca aşık olmamış bir kız, aşık olduğunu anlayabilir mi? Veya gerçek aşkın olmadığını savunan erkeğe, aslında aşkın olduğunu kanıtlayabilir mi? Eğer bu soruların cevaplarını arıyorsanız; Buyrun, okumaya:...