22

4.4K 309 110
                                    

sevgili günlük,

şu an ölüyorum.

size hata yapma şansı vermeyen insanlar vardır. onlar sizi affetmeyeceği için yapmazlar onu. en çok sizi affedecekleri için size o şansı vermezler.

herkes yapar da, sen nasıl yaptın...

isminiz hiçbir zaman sizin hayatınıza ışık tutmaz demiştim. yanılmışım.

hayaller balkonda oturabilir demiştim. yanılmışım.

kurtuluşum yanıltmış beni.

sevgili günlük,

şu an ölüyorum.

sevgili günlük,

ben hiç yaşamamışım.

annem söylemişti, sen öleceksin demişti. babam söylemişti. seni öldüreceğim demişti. annem de babam da sözünü tutmuştu.

bu haksız dövüş için bu kadar acımasız olacaklarını bilseydim belki de daha erken ölebilirdim.

şair demiş ya, umut insanı hayatta tuttan en tehlikeli şeydir. çünkü ya sonu boşluğa çıkarsa...

ben reha, reha toprak vural.

ben öldüm.

benim kurtuluşum da ölümüm de doğduğum ilk an kimliğime kazındı.

ben reha, reha toprak vural.

beni öldürdüler. buna izin veren bendim.

silahı onlara ben uzattım.

en kötüsü, bir daha yapardım.

~

Evsiz hissettiğiniz de nereye gideceğinizi bilemezdiniz. Ya da gitseniz kabul görür müydünüz? Bunu asla bilemezdiniz.

Eviniz olduğun da bir gün ordan kovulmaktan korkardınız. Aslında o zaman anlardınız ne kadar kabul görseniz de içinizde bir yerler de her zaman evsiz kalacaksınız.

Reha'nın beni getirdiği kitapçıya girerken tek istediğim onu burda bulmaktı. Kamptan döndüğümüzden beri ona ulaşamıyordum. Ve bu keşke sadece telefonla sınırlı kalsaydı. Tam aksine Reha yakınımdaydı ama yoktu. Ona ulaşmak bu yüzden dünyadaki en zor şeydi.

SAAT 11.24  yarı texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin