Bölüm 2 Kızıl Taşın Sahibi O Kişi

110 14 10
                                    

Yorulduğum ve trende bağırdığım için sesim kısılmıştı. O yüzden hemen uyudum. Odaya hızlıca biri girdi. O sırada benim kabuslarım tekrardan gelmeye başladığı için terliyordum ve uykumda ağlıyordum. Aniden kabusum bağırarak kalktım ve Draco'yu karşımda gördüm. Şaşkınlıktan dilimi yutmuş gibi konuşamıyordum. Aniden bağırmaya başladım.

Yağmur: SAPIK!

Draco aniden koşarak azımı eliyle kapattı.

Draco: Shh! Sessiz ol benim Draco.

Yağmur: (Draco elini yavaşça ağzımdan çeker) Biliyorum aptal senin burada ne işin var?

Draco: Aynı soruyu sana sormak istiyorum burası benim odam.

Yağmur: Odalar karışık mı?

Draco: Evet.

Yağmur: Of yine çattık ya bir ayıramadılar.

Draco: Bende sana bayılmıyorum herhalde.

Safir tılsımı yine parlamaya başlar ama bu sefer yastığımın altında olduğu için fark etmem.

Draco: Birşey mi oldu geldiğimde uyuyordun fakat ağlıyordun?

Yağmur: Bir anda ilgili olmaya başladı beyfendi.

Draco: Of sana iyilik yapanda hata zaten.

Draco aniden sinirlenip kalkıp yanından gidecekken arkadaşından seslendim.

Yağmur: Kabusum.

Draco aniden durup arkasına dönüp yanıma oturdu.

Draco: Onu biliyorum bulanık. Ne gördüğünü anlama çalıştım.

Yağmur: Bana bulanık dersen kendinede demiş olursun tatlım.

Draco: Niyeymiş melez hanımcık? Zaten bir melezi slytherine nasıl aldılarsa anlamıyorum.

Yağmur: Oh Safkan beyefendi... Karıştırdınız... Ben Melez değil safkanım.

Draco: N-ne?

Yağmur: Doğru duydun ben ve arkadaşlarım safkan.

Draco aniden kalkıp yanımdan gitti. Göz devirip pijamalarımı giymeye gittim

 Göz devirip  pijamalarımı giymeye gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pijamam buydu.

Oradan banyoya geçip üstümü değiştirdim. Saçım göründüğü kadar kısa değildi bu yüzden saçımı topuz yapmıştım. öne perçemlerim düşmüştü. Banyodan çıktığımda Draco ile göz göze geldim. Draco bir bana bide üstümdeki kıyafetlere baktı ve bir şeyler mırıldanıp arkasını dönüp yatağa yattı. Bende göz devirip aynaya bakmam lazımdı ama bende boy aynası yoktu. En yakın zamanda bir boy aynası almam lazım. Draco'da olduğunu görünce o tarafa gidip kendimi kontrol ettim.

    Draco'nun eklem yüzükleri gözüme ilişmişti hepsi birbirinden güzeldi. Ama ondan isticek biri olmadığım için vazgeçtim. Yatağıma girip yattım.


Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin