Sabah Yarenlerin odada kalmıştık. Uyandığımız biz ve yarenler hariç herkes bir yerde yatıyordu. Hepsi kendi yataklarındaydı fakat biri bir uçta diğeri bir uçtaydı. Uyandığımda kahkaha atmamak için zor tuttum. Yarenle Tom birbirlerine sarılmış uyuyorlardı. Yaren Tom'un omzuna kıvrılmış ona sarılıyordu. Tom ise kafasını Yaren'in saçlarına gömmüş uyuyordu.
Draco ile benimde durumumda farklı değildi. Draco belime sarılmıştı. Kafasını saçlarıma gömmüştü. Bende Dracoya sarılmıştım. Draco uyurken çok masum duruyordu. Yavaşça saçını okşayarak uyandırdım.Yağmur: Draco... Hadi kalk.... Sabah oldu hazırlık yapmalıyız.
Draco: Boşver yaparız hazırlığı uyuyalım.
Yağmur: Ya hadi Dray. Hem annenede bakmamız lazım.
Draco: Sen bana Dray mi dedin?
Yağmur: Demeyeyim mi?
Draco: Yok diyebilirsin bebeğim. Neyse gel uykumdanda ettin ama olsun.
Yağmur: Gece 3'te yatmayacaktın Draco Bey.
Draco:Sen nerden biliyorsun?
Yağmur: Aranızda bir ben uyuyordum hepiniz dedikodu yaptınız. Sesinizden uyuyamadım zaten.
Draco: Özür dilerim kuzum.Draco ile kalktık. Sessizce bizim odaya geçmeden önce erkekleri kaldırıp kızlara yakınlaşmalarını söyledik. Sonrasında hızlıca bizim odaya geçtik. Narcissa teyze uyanmıştı. Çoktan odamızı düzenlemişti.
Draco: Anne bu kadar şeye gerek yoktu. Zaten gidicez.
Narcissa: Birşey olmaz oğlum. Ben en iyis bir Dumbledore'un yanına gideyim.
Yağmur: Tamam. Dikkat et Narcissa teyze.
Narcissa: Tamam kızım.Narcissa Teyze Draco'nun kulağına eğilip.
Narcissa: Bu kız çok iyi biri onu kaçırma en yakın zamanda evlen bence.
Draco: Anne daha 16 yaşındayız.
Narcissa: Tamam 7. Yılın sonunda evlenmeseniz bile ayrı eve çıkıyorsunuz.
Draco: Tamam anne.Bir kahkaha patlattım. Draco anlayınca utanmıştı. Narcissa teyze benle beraber gülneye başladı gülme arasında.
Narcissa: Draco gelinime iyi bak. Kızım sende oğluma sahip çık bunun sağı solu belli olmaz.
Draco:Anne!
Narcissa: Tamam tamam.Biz hazırlıkları yaptık. Otel tutmuştum. 5 tane oda ayarlamıştım adıma. Üstümü değiştirmiştim.
Bunu giymiştim. Draco'ya döndüğümde siyah bir t-shirt altına ise şık bir pantolon giymişti. Mükemmel görünüyordu. Bavullarımızı almıştık. Draco zorla elimden benim bavulumu almıştı. Dışarıya geldiğimizde herkes hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)
ActionArkadaşlarımla beraber yaptığımız karakterler ile keyifli maceraya çıkıcaz kitap 3. Yıldan itibaren başlıyor. Ben Yağmur size keyifli okumalar dilerim. (Arkadaşlar kitaba ara verdim çünkü hem çok saçmalamıştım hem de ruhsal çöküşteydşm bunu yazarken...