Bölüm 29 Ev tatili

15 6 0
                                    

Artık Fred ve Draco'da bizde kalmaya başlamıştı. Mükemmel. Bir tane evimiz vardı. Çocuklara oda hazırlamış olabilirim ama bu onların 3 ay kalabileceği anlamına gelmiyordu. Allah'ım paramı sömüreceklerdi. Cimri sanabilirsiniz beni ama öyle biriyimdir. Yinede harcamadan çekinmem. Bugün şu diğer iki salağada kıyafet alıcaktım. Gitmişken diğerlerinide götüreyimde gene alışveriş yapalım. Bu sefer George ve babam rahattı. Draco ve Fred'e taşıttırıcaktım.
Sabah kalktım üstümdeki pijamalar çok açıktı aşağı böyle inemezdim. Hızlıca üstümü değiştirip saçımı kıskaçlı toka ile tutturdum.

Bunu giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyinmiştim. Kimseyi uyandırmadan sessizce aşağı indim. Yemek hazırlamaya başladım. Lan bi dakika okuldayken önümüze geliyordu. Offff! Neyse hızlıca Molly teyzeye mektup yazdım ve cisimlenmesini istedim. Hızlıca yanıma geldi. Bana tarif kitabını verdi. Kahvaltıya onlarıda çağırdım. Hemde Bill abim gelmişti. Molly teyze sofrayı kurarken bende bizimkileri kaldırdım. Bu sefer "düzgünce" uyandırdım. Düzgünce dediğim hepsinin yüzüne su döktüm.

Deniz&Yaren: YAĞMURRR!

Draco: Merlin!

George&Fred: Aghh!

Harry: Tövbestafirullah!

Yağmur: Lan Harry imana geldi.

Hepimiz güleriz.

Hermione&Ginny: MELODYY!

Ron: Offff!

Cedric: Noluyor lan!

Cedric etrafına bakıcam diye yere düşer. Hepimiz kahkaha atarız.

Yağmur: Hadi kalkın konuklarımız var. En çok Fred George Ginny ve Ron sevincek.

Ben odadan çıkarım üstlerini değiştirmeleri için. Aşağı indiğimde karşımda sürpriz iki kişi daha görürüm.

Yağmur: Profesör Lupin bu ne büyük sürpriz.

Lupin: Sürpriz yapacağımızı bilmeliydin Melody.

Gülmüştüm. Nympadora ablaya sarıldım. Ondan ayrıldıktan sonra babam arkadan seslendi.

Sirius: Lupin! Arthur! Bill ve Molly! Bu büyük sürpriz!

Numphadora: Heyy! Sirius beni saymayı unuttun.

Babam güler. Seni unutur muyum Nympha!

Sonra arkadan diğerleri gelir.

Harry: Profesör Lupin! Molly teyze!

George&Ron&Ginny&Fred: Abi!

Dördüde koşarak ona sarılır.

Bill: Bende sizi özledim çocuklar! Öbür sene hepiniz Ginny 17, Ron 19, Fred ve George 20 olucak değil mi?

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin