Bölüm 14 Fred'in Günlüğü

29 7 0
                                    

2 AY SONRA

   Sonunda okul kapanıyordu. Draco ile ayrılmak zorunda kalmıştık. Babam okula gelşp onu öldğrmeye kalkmıştı ve beni tehtit etmişti. Malfoylarla olmamızı istemiyordu. Her anımda yanımda olan kişiyle şu anda ayrılmıştık. O yüzden bu hafta sonu kovuğa gidicez Weasley ailesinin yanına...

Fred: Nasılsın Prenses?

Yağmur: Daha iyiyim. Neyse hazır mısın gitmek için?

Fred: Elbette.


          Elektro gitarımı aşağı indik. Kızlar ve diğerlerini almıştık.  Yola çıkıyorduk.

George: Kız bunda ne var? Adam öldürüp saklamadın dimi ahahahah?

Yağmur: Wow  George çok şakacısın gülmekten karnım ağrıdı.

Fred: Uğraşma benim prensesimle.

Yağmur: Fred abi! George bana kötü davranıyor.

Fred: Hey Geor- Bi dakika! Abi mi?

Yağmur: Evet nolduki garipsedin?

Fred: Boşver... Neyse arabaya binelin. George benim şey defterini verir misin?

Yağmur: Ne defteri o?

Fred: E şey günlüğüm.

Yağmur: Wow sende mi günlük tutuyorsun? Bende tutuyorum!

Fred: Ya ne güzel... Neyse arabaya binelim... Hadi geç Melody...


         Yol boyunca Fred benimle hiç konuşmadı. Neye alınmıştı anlamadım. Draco'danda yeni ayrıldım. En iyisi günlüğe birşeyler yazmak.

Sevgili Günlük,                                                                                                                                                                        Fred sanırım bana küstü ama nedenini bilmiyorum. Benle hiç konuşmuyor. En onun yönünden abi desteğine ihtiyacım olduğu zaman o bana küstü sanırım. Onu çok seviyorum. Böyle küsmesi beni çok üzüyor. George'uda çok sevyorum ama fred her zaman davranışı farklı oldu bana... Neyse şimdilik bu kadar...

       Günlüğü kapatıp uyumaya karar verdim. Uyurken başım Fred'in omzuna düşmüş. Fred hiçbirşey yapmayıp aksine rahat uyumam için pozisyonunu değiştirmişti. Gerçekten hem benim açımdan hemde diğerlerinin açısından zor bir yıldı. Hepimizin rahatlamaya ihtiyacı vardı.  İşkence görmek istemediğim için eve dönmüyordum. Çünkü o kadar emindim ki babam içtikçe bana işkence edicekti. Kabus görüyordum...


FRED'İN AĞZINDAN

        Hayatımda gördüğüm en güzel kızdı.  Abi demesi bana çok koydu. Ben onu severken o bana abi diyordu. Günlüğüme birkaç şey yazarken bir anda Melody'nin kafası omzuma düştü. Rahat uyusun diye onun rahat olduğu bir pozisyona geçtim. Melody'e hiçbir zaman küsmedim. Onu canımdan çok sweviyordum. Vücudunda yer yer morluklar vardı. Bunları babası yapmış olmalıydı. Fakat dediğine göre babası onu çok seviyordu. Neden ona işkence ediyordu ki? Melody kabus görüyor olucaktı ki titriyip sayıklıyodu.

Fred: Kahretsin!

George: Noldu?

Fred: Kabus görüyor! Babasının yaptıkları tramva olarak kalmış sanırım. Baba yapma diye sayıklıyor.

George: Birşey yapmalıyız.

Fred: Sakince onu uyandırıcam.


         10 dakikalık bir uğraştan sonra Melody'i uyanmıştı.  Bağırarak kalkmıştı ve vücudu titriyordu.

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin