Sabah kapının kırılıcakmış gibi çalmasına uyandım. Uykulu bir şekilde aşağı indim. "Geldim" diye bağırdım. Gidip kapıyı açtığımda karşıma 4 kişi. Harry Hermione Ron ve Ginny.
Yağmur: Ya sabahın köründe niye kapıyı kırıcakmış gibi çalıyorsunuz?
Harry: Özür dileriz.
Sonrasında onları içeri davet ederim. Diğerlerinin uyuduklarını ve sessiz olmalarını söylerim. Onlar otururken bende odama çıkıp üstümü değiştirip saçımı yaparım.
Kıyafetim buydu. Harrylerin yanına inmeden önce bizimkileri kontrol ettim. Hepsi uyuyordu. Babama bakmaya gittiğimde kapıyı çaldım. Babam gel diye seslendi. İçeri girdiğimde babam çoktan hazırlanmış üstünü giyinmişti.
Yağmur: Günaydın baba.
Sirius:Günaydın kızım. Sabah sabah kapıyı alacaklı gibi kim çalmış?
Yağmur: Aşağıda o kişi gel sanada sürpriz olucak.
Babamı biraz meraklandırıp beraber aşağı indik. Harry ayağa kalktı.
Harry: Sirius!
Koşarak babama sarıldı. Babamda ona.
Bizimkiler koyu sohbete dalmıştı. Kahvaltı hazırlamak istiyordum. Ama evde hiçbir şey yoktu. Bu yüzden dışarıda yapıcaktık kahvaltıyı. Gidip bizimkileri uyandırdım. Giderken elime tava aldım. Odaya girdiğimde bağırarak sarkı söylüyordum.
Deniz& Yaren:Allah belanı versin Yağmur!
Tom: Merlin! Yenge!
Cedric: Off sağır oldum.
Kahkaha attım. Herkesten giyinmesini istedim. Ama bizim salaklar kıyafet getirir mi? Ben odadan çıktım onları beklemeye başladım. Daha doğrusu kapılarını dinliyordum.
Cedric: Günaydın prenses.
Deniz'e diyor olmalıydı dinlemeye devam ettim.
Deniz: Cedric hiç yaklaşmayı deneme sana tripliyim.
Cedric: Mia 2 hafta oldu beni çıldırtmak mı istiyorsun?
Deniz: Evet :) Bana yaptıklarından sonra az bile.
Cedric: Sen bana yapmadın mı? Avada çaktın lan!
Deniz: Hakettin. Neyse dediğim gibi uzaklaş sana tripliyim.
Cedric: Off tamam.
Bir yandan kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Kapı tekrar çalmaya başladı bu sefer kim di?
Aşağı inip kapıyı açtım. Şok olmuştum. Karşımda 3 kişi vardı: Fred , George ve Draco. Diğer ikisini görmezden gelip George'u içeri davet ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)
ActionArkadaşlarımla beraber yaptığımız karakterler ile keyifli maceraya çıkıcaz kitap 3. Yıldan itibaren başlıyor. Ben Yağmur size keyifli okumalar dilerim. (Arkadaşlar kitaba ara verdim çünkü hem çok saçmalamıştım hem de ruhsal çöküşteydşm bunu yazarken...