Bir buçuk ay sonra...
Artık Hogwarts'da kalıyordum. Bizim ekiple beraberdim. İsmimi ateş kadehine atmıştım. Diğerleri katılmamıştı. Fakat pek umursamadım. Binamı tekrardan Slytherin olarak değiştirttim. Yarışma 1 hafta sonra başlıyordu. Yemekte hep birlikte Griffindor masasında oturmuş yemek yerken sohbet ediyorduk.Yağmur: Çok sıkıcı. Yarışmalar nasıl geçicek acaba?
Fred: Boşver kazanıp kazanmaman önemli değil Mel.
Yağmur: Benim için önemli Freddie. En büyük düşmanım Ced gibi duruyor.
Cedric: Bence sen Krum ve Fleur'u rakip gör.
Deniz: Neden sen kendinin kazanacağını düşünmüyor musun?
Cedric: Zaten kazanacağım. Melody benim seviyeme çıkamaz.
Yağmur: Cedric ölmek istemiyorsan sesini kes.
Yaren: Melody sakin ol sende Tom gibisin.
Tom&Yağmur: Ne alaka Yaren/Rose! Ne alaka!
Deniz&Yaren: Tam da bundan bahsediyordu/bahsediyorum.
Hepimiz gülmüştük fakat Draco sessizce duruyordu.
Yağmur: Dray neyin var?
Draco:...
Yağmur: DRACO!
Draco: E-Efendim?
Deniz: Neyin var?
Draco: Birşeyim yok.
Yağmur: Özel olarak konuşmak ister misin. Çünkü söylediğine ben hiç inanmadım.
Draco: Peki..
Draco ile oturduğumuz yerden kalkıp ortak salonun dışına çıkıp kenarda bir yere oturduk. Draco okyanus gözleri mavisi ile beni inceliyordu.
Yağmur: Neyin var Dray?
Draco: Malikane de babamlar konuşurken duydum.
Yağmur: Ne duydun?
Draco: Yarışmaya senin katılacağın haberleri salındı.
Yağmur: Ne!
Draco: Üçüncü yarışmanın sonunda kupayı bir anahtara çevirecekler ve seni onların olduğu bölgeye götürmek istiyorlar.
Yağmur: Kahretsin!
Draco: Seni kendi taraflarına çekip tılsımları almak istiyorlar. Bu şekilde Karanlık Lord'u geri getirecekler.
Yağmur: Böyle birşeye izin vermeyeceğim.
Draco: Onların tarafına geçmezsen bizleri teker teker öldürmeyi planlıyor.
Yağmur: Yapamazlar.
Draco: Yeni güç topladılar Melody.
Yağmur: Of neyse bunu sonra düşüneceğiz. Şimdi diğerleri bekliyor.
Draco kalkıp elini bana uzattı. Gülümseyerek tutup kalktım.
Yağmur: Teşekkür ederim.
Draco: Bir şey değil.
Birlikte bizimkilerin yanına gidip oturduk. Deniz kulağıma doğru eğilip konuştu.
Deniz: Bir sorun yok değil mi?
Yankı: Yok sadece bu aralar krizleri tutuyormuş.
Deniz: He tamam.
Draco "neden yalan söyledin" dercesine bakıyordu. Onları söyleyerek korkuya düşüremezdim. Bu yüzden yalan söylemiştim. Aniden kapıdan 3 kişi girdi. O tarafa baktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)
ActionArkadaşlarımla beraber yaptığımız karakterler ile keyifli maceraya çıkıcaz kitap 3. Yıldan itibaren başlıyor. Ben Yağmur size keyifli okumalar dilerim. (Arkadaşlar kitaba ara verdim çünkü hem çok saçmalamıştım hem de ruhsal çöküşteydşm bunu yazarken...