Bölüm 13 Garip Şekilde Sakin Günler

32 8 0
                                    

1 AY SONRA

    Deniz'i kovalıyordum. Salak ya. Benim haberim olmadan benimkilerle Draco'nun kazaklarını değiştirmiş. Bide uyurken ağzıma yanık sigara koyup fotoğrafımı değiştirmiş. Allah'ım sen bana sabır ver. Nasıl büyücülerle arkadaşım lan ben. 1 ayda hayattan bezdim. 

Deniz: Yağmur dur! Allah Kahr-ı Bela!

Yağmur: Yaktım kızım seni! Cedricle sana nasıl şakalar yapacağım bekle ama öncesinde biraz dayak atmam lazım.

Deniz: Çattık bune ya! Bak sana yemin ediyorum Cedric avradım olsun ki bir daha sana böyle şaka yapmazsam banada Deniz demesinler. 

Yağmur: Yiyorsa yap! Draco avradım olsun ki daha beterini yapmazsam banada Afton demesinler.

Deniz: Zaten sana isminle hitap ediyorlar ya salak!

Yağmur: Olsun zaten her an soy adım Malfoy olarak değişebilir.


      Deniz yerinde durmuştu. Dediğimin farkına vardığımda yerimde durdum ve hızlıca bir küfür savurdum. Deniz bana bakarak:

Deniz:m Wtf! Şaka yapıyorsun değil mi?

Yağmur: Hayır. Y-yani evet. Sanırım yandık. Şimdi kaçma sırası bende.


      Şimdi ben kaçmaya başlamıştım. Nasıl koştuğumu hatırlamıyorum. Draco'yu görünce hemen ona doğru koştum.

Deniz: Bana nasıl anlatmazsın lan!

Yağmur: Drayy! Canım sevgilim beni korursun değil mi?

Draco: Valla hayatım daha 1 ay tribini unutmadım o yüzden ben kenara çekiliyorum yenge sana veri-

Yağmur: 2 ay fazladan trip atarım.

Draco: Vaz geçtim vermiyorum.


      Herkes bir kahkaha atmıştı. Gülmekten ölücektik. 

Fred& George: Hayatımda böyle U dönüşü yapanı görmedim.

Draco: Ne U dönüşü be ben sadece 3 tripten sonra süblimleşirim diye korktum.

Yağmur: Kahretsin fazla güldüm. Of!


            Yarılmak üzeredeydik. Kriz girecektik. Dumbledore'un uyarısı ile yerimize geçtik. Konuşmaya başladı çok sıkılmıştık.

Yağmur: Off dumbledore sıktı. Bir dakika! DRACOOO!

Deniz: Mal mısın? Niye çağırıyon?

Hermione: Off bıktım ortalığı gene birbirlerine katacaklar!

Yağmur: Bişi olmaz... DRACOO SANA SESLENİYORUM GELSENE BURAYA SARI CİVCİV!

Draco: Efendim güzelim kırk yılda bir yemek yiyeceğim boğazıma dizdin onuda.

Yaren: Bu iyicene Ron'a benzemeye başladı!

Draco: Kes be!

Yağmur: Of yeter kavga etmeyin. Draco sana bu sabah öğrettiğim şeyi hatırlıyor musun?

Draco: Anladım... Gel benle.


             Koşarak kürsüye gidersiniz.

Dumbledore: Yine mi! İnan lan aşağı yeter bıktım ya!

Cedric: Artık adamı neyle sınadılarsa!

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin