Bölüm 37 Sakin Olmayan Sakin Günler

23 7 37
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar. Bu kitaba hem kitaptaki deniz hemde realdede adı deniz olan arkadaşım @Deeniizzz_ zoruyla yazmaya başladım ama bölümleri çok arada atacağım. Birde çok saçmaladığımı fark ettim kitapta yavaş yavaş toparlayacağım. Bu kitabı ilk cahilliğimle yazmıştım. Şimdiden özür dilerim.. iyi okumalar.

   Sabah hızlıca kapının çalınmasıyla uyandım. Üstümde kısa pijamalarımla sanki kırılcakmışcasına çalan kapıyı açmak için ilerledim. Daha sert vurulunca bağırdım.

Yağmur: Sakin Allah'ın aptalı! Geliyorum! KIRMA KAPIYI AMK!

     Kapıyı açmamla ani şok aynı anda gelmişti.

Yağmur: A-Abi. Günaydın canım abim. Hadi görüşürüz!

     Kapıyı yğzğne kapatmıştım. En sonunda bi bağırma geldi.

Orhun: YAĞMUR KAPIYI AÇ YOKSA KIRARIM!

Yağmur: NAH KIRARSIN!

      Abim kapıya sertçe vurmaya devam ediyordu en son yumruğu kadar yer açılmıştı. Bizim iki öküz kız camış gibi yatıyorlardı.

      Hızlıca abim daha hızlı vurmasın diye telefonu alıp Draco'yu aradım.

Draco: Efendim sevgilim.

Yağmur: Dray çabuk gel kapı kırılıyor abim kapuyı kırıcak!

Draco: Ne?

Yağmur: Soru sorma çabuk gel kapı kırılıyor!

      Telefonu kapatıp kızları orada bırakarak kızlar tuvaletine girip kapıyı kitledim.

      En sonunda bir bağırışma duydum. Dray'in ve abimin sinirli sesini duydum. Kavga ediyorlardı. Hızlıca banyodan çıktım. Kızlar uyanmıştı. Kapıyı açmışlar gülerek kavgayı izliyorlardı. Bir çekirdek kolaları eksikti.

Yağmur: Abi siz mal mısınız! Ayırın şunları!

Deniz: Çok güzel kavga ama.

Yağmur: DRACO LUCİUS MALFOY! ORHUN MİCHEAL BLACK! KESİN KAVGAYI!

      İkiside süt dökmüş kediye dönüp ayrılmışlardı. Draco bana sarılıp drama queenlik yapmak için yanıma geliyordu. Elimle dur işareti yapmıştım.

Yağmur: Hiç drama queenlik yapma Draco. Şu an sırası değil. BİDE BU OKULDA PROFESÖRLER NE İÇİN VAR LAN? Herneyse. Sen ne için geldin?

Orhun: Babam seni görmek istiyor.

Yağmur: Yine mi? Ve bende tekrar tekrar gelmeyeceğimi söyledim.

Orhun: Babamı kırıcak mısın?

Yağmur: Artık umrumda değil. Ben onu babalıktan reddettim. Seni affettim ama bu aralar çok saçma sapan hareketlerin var sıktın artık. Şimdi gidebilirsiniz.

Orhun: Babama böyle mi ileteyim?

Yağmur: Evet sevinirim. Draco sen de beni bekle üstüme birşeyler alayım revire gidelim.

Draco: Tamam güzelim.

   Noel olduğu için dersler iptaldi. Bu yüzden rahat birşeyler giydim.

Kızlar da üstlerşni giyinmişlerdi. Çıkış kapısına yaslanıp konuştum.

Yağmur: Sizler nereye?

Yaren: Sırlar odasına gideceğim.

Deniz: Cedric'le Hogsmade'e gideceğiz.

Yağmur: Yaren dikkat ette basilisk seni yemesin.

Deniz: MDNLSMFLFLD

Yaren: Ha ha ha çok komik.

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin