Bölüm 11 Kavga'nın Yarattığı Yaşayacak mıyım Yoksa Ölecek Miyim Sorusu

33 8 0
                                    

        1 HAFTA SONRA

Bu aralar kızlar olarak ilişkilerimiz çalkantı içindeydi. Sürekli kavga ediyorduk. Erkekler fazla kıskançlık yapıyordu. Fazla içtiklerinde ise onlara yürüyen kızlarla normal bir şekilde sohbet ediyorlardı. Başta fazla takmamıştık ama iyicene çığırından çıkıyordu bu iş. Draco ile daha dün kavga etmiştik. Bir süre sonra gönlümü almayı başarmıştı. Yaren ve Tom 2 gündür küs. Ginny ile Harry hiç kavga etmediler. Hermione ve ron 4 gündür birbirleriyle konuşmuyorlardı. Deniz ve Cedric Yılbaşından sonraki günün akşamında küstüler ve Deniz'de Cedric'de inat yaptıkları için barışmıyorlardı. 

      Sabah Draco ile sarılıyorduk ama hala ona kızgındım. Kalkıp saçımı yapıp üstümü giydim. Sıkılmıştım artık Hogwarts'a dönmek istiyordum. Sürekli kavga dövüş yorulmuştum biraz kafamı dinlemek istiyordum. Üstüme Hızlıca crop sweet ve Eşofman giyip sahilde yürüyüşe çıkmıştım. Yorgundum bedenen değil ama ruhen son 1 hafta içindeki kavgalarımız aklıma geldikçe gözlerim doluyordu. 1 yılda neden bu kadar çok şey üst üste gelmişti. Ölümle burun buruna kaç defa gelmiştim babam bunların hepsini biliyordu ama sadece 1 defa gelmişti. Ölümsüz falan mı sanıyordu beni. 

     Draco'dan mesaj gelmişti. 

Draco: Melody nerdesin.

Yağmur: Sahilde biraz yürümeye çıktım. Ruhen kötüyüm.

Draco: Yanına geliyorum konuşalım.

Yağmur: Sen bilirsin. 


    Draco yanıma gelmişti. Biraz ikimizde sessizce yürümüştük.

Draco: Melody neden bu kadar durgunsun.

Yağmur: Draco sürekli mutlU mu olmam gerekiyor ben duygusuz falan mıyım veya ölümsüz? Yoruldum. 1 dönemde olmayan kalmadı. Geldiğimden beri kaç defa ölümden döndün veya ben ölümden döndüm veya arkadaşlarımız. Annem ve kardeşlerim öldü. Matteo geri döndü. 

Draco: Melody sakin ol . Biliyorum. İkimizinde yaşadıkları kolay değil.

Yağmur: Bunlar yetmezmiş gibi bide beni aldatıcak mısın diye düşünmeden edemiyorum. Her gece içtikten sonra farklı bir kızla konuşuyorsun ve beni unutuyorsun.


     Draco bunu duyduğunda sinirlenmişti.

Draco: Gerçekten senin için sorun bu mu? Sen kısa giyinirken ben birşey demiyordum. Oradaki erkekler sen dans ederken nasıl bakıyorlar haberin varmı?

Yağmur: Her seferinde beni koruduğun için sorun etmiyordum ama sen kızlarla konuşurken yanına gelsem beni görmezden geliyorsun. Bıktım Draco anlıyor musun? Şu hayatımda 2 defa aldatıldım 3.sü sen olma.

Draco: Gerçekten bana güvenmiyorsan bu ilişki yürümez Melody.

Yağmur: Ben sana güvenmek istiyorum ama sen her seferinde bunu suistimal ediyorsun. Okula geldiğim en baştan beri hoşlanıyordum.

Draco: O zaman neden Harry ile çıktın?

Yağmur: Kalbini kırmamak için. Ayrıca sen o kıravatı çıkartıp attığında ben ne hissettim haberin varmı?

Draco: Melody... Yalan söylüyorsun beni sevseydin onla çıkmazdın. 

Yağmur: Madem öyle düşünüyorsun git Mia'ya veya Rose'ye sor madem bana güvenmiyorsun.

Draco: İlk defa gerçekten birini sevmiştim onunda beni sevdiğini sandım ama bütün ilişkim bir yalandan ibaretmiş.


Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin