Bölüm 31 AVM'den kaçış

26 7 22
                                    

YAĞMUR'UN AĞZINDAN

14 yıl önce bizi bırakan abilerimiz karşımızda duruyordu. Benim öz abim Orhun diğer adı Micheal, Deniz'in öz abisi Kaan diğer ismiyle Alex ve Yarenin kuzeni ,öz abisi, Yankı diğer ismiyle Felix karşımızda duruyorlardı.

Orhun: Abilerinize sarılmak yok mu?

Alaycı bir tavırla güldüm ve sinirle konuşmaya başladım.

Yağmur: 14 yıl boyunca seni ölü sandım. William'ın öz babamız olmadığını öğrendim. En çok yardıma ihtiyaç duyduğumda sen yoktun.

Orhun: Yağmur... Ben...

Yağmur: Biz bir Black ailesiyiz.

Deniz öne çıktı gözleri dolmuştu.

Deniz: Nerdeydin? 14 YIL BOYUNCA NERDEYDİN? KAÇARKEN NEDEN BENİDE GÖTÜRMEDİN!

Kaan: Deniz... Ben... Sen istemedin... Götürmek için gece kaçırıcaktım seni ama ağladın. Annemlere yakalandım. Polise vericeklerdi... Ellerinden son anda kaçtım.

Deniz: Susturabilirdin daha 4 yaşındaydım 4. Parka gidicez deseydin susardım.

Kaan: Ben... O an aklıma gelmedi...

Yaren şaşkınlıktan bakıyordu. Abisinden nefret etmesinin tek sebebi yıllarca birbirlerini kuzen bildiler. Abisi 14 yıl önce ona bir not bırakmıştı. Yaren bizle tanıştığında hikayesini anlatmıştı bize. Abisi kardeş olduklarını bildiği halde Yaren'e anlatmamıştı.

Kaan Cedric'i yerde diz çökmüş gördüğünde sinirden yumruklarını sıkmıştı. Hızlıca Cedric'in yanına yürüyüp yumruk attı yüzüne.

Kaan: Sen kim köpek benim kardeşime!

Draco bana dans teklifi ederken öyleye kalmıştı. Abimleri takmıyordu bile. Abim bunu görmüş olucak ki oda Draco'ya yumruk geçirdi. Yumruk yumruğa kavga çıktı. Yaren, Yankı, Tom ve babam hayatı sorgulayan bakışlar atarken biz bunları ayırmaya çalışıyorduk. Fred ve George çekirdek almış bizi izliyordu.

Yağmur: Allah'ın cezası mı lütfu mu desem bilemedim. Babağ! Yav sözde baba olcan gel ayır şunları. Oğlun çocuğun içinden geçti. Abi dur!

Deniz: Olm sizde çekirdek çitleyeceğinize yardım edin. Abiğ! Agagagaga!

Fred: Valla yenge keyfim halis hiç bozamam.

George: Aynı şey benim için de geçerli Mia.

1 saatin sonunda bunları ayırmıştım. Draco'nun kaşı ve dudağı patlamıştı. Cedric zaten öbür tarafa gitti geldi. Çocuk baygınlık geçirdi. Deniz onunla ilgilenirken Yaren ve diğerleri hala bize sorgulayıcı bakış atıyor. Deniz abisine birşey yapmamıştı ama ben tokatı basmıştım.

Orhun: Elin ağırmış be kızım.

En sonunda Yankı düzeldi. Tomla birbirlerine baktılar.

Yankı: Bu kiminki?

Yaren korka korka cevap verdi.

Yaren: Demeye korkuyorum... Kızlar diyim mi?

İkimizde onaylar bakış attık. İkimizde Tom'a piç smile attık.

Yaren: B-b-benimki...

Yankı hiç düşünmeden yumruğu bastı. Tom baygınlık geçirdi. Bir yere bir Yankı'ya bir de Yaren'e baktım

Yağmur: Lan! Tövbestafirullah! Dağ gibi çocuk bir yumrukta gitti!

Yaren yere eğilip Tom'u uyandırmaya çalışıyor. Abime döndüm pis pis sırıtıyordu. Abime sarılcakmış gibi yaparak yanına gittim. Diğerlerini izliyordu.

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin