Bölüm 5 Bir Aşkın Sonu ve Bir Arkadaşlığın Başlangıcı

67 10 2
                                    

     Harry'den sonra birçok şey daha iyiye gitti. Yeni arkadaşlarım oldu. Deniz Cedric diye bir çocukla konuşuyordu. Yaren normaldi. Griffindor'dan yeni arkadaşlarım olmuştu. Ron Hermione'den Hermio'ne ise Ron'dan hoşlanıyordu. Fakat birbirlerine söyleyecek güçleri yoktu. 

   Bu güzel şeylerin yanında kötü şeylerde beraberinde gelmişti.  Draco ile birbirimizden uzaklaştık.  Draco Astoria ile bir kızla konuşmaya başlamıştı ama Draco yanlış bilmiyorsam daha öncesinde çıktıklarını söylemişti.  Acaba yine çıkıcaklar mıydı? Draco ile Astoria mutluydu fakat Draco kızdan tiksiniyor gibi duruyordu. Bu olaydan sonra onunla aramda yeni duvarlar örüldü.


Deniz:(Pansyle aynı anda):Melody!

Pansy:Dray!

Yağmur&Draco: E-efendim?


            Draco ile göz göze geldik. İkimizde halimize gülüp önümüze döndük.  Deniz ve Pansy'nin bakışları herşeyi açıklıyordu ama görmemezlikten geldim. Zaten Deniz baştan beri Draco ile olmamı istiyordu.


Yağmur: Efendim Kanka noldu?

Deniz: Hiç daldında o yüzden seslendim. 


           Biz kızlarla ayrı bir yere oturmuştuk. Draco arkamızdan baktı.

Draco: Sen ne demiştin pansy?


         Pansy Draco'nun kulağına doğru eğilip birşeyler fısıldadı. Draco şok içinde Pansy'e baktı.


Draco: Hayatta olmaz Pansy!

Pansy: Neden?

Draco: Konuşmuyoruz onla bile!

Pansy: Bir kere dene ölmezsin ya!

Draco benim görmeyeceğim şekilde hızlıca not yazıp bir baykuşa verir birine götürmesini ister. Baykuş bir süre uçtuktan sonra elime bir zarf bırakır. Zarfta söyle yazıyor:


      "Yemekten sonra gezmeye ne dersin? Senle konuşmam gereken bazı şeyler var..."

Yağmur:DM... Draco... 

Deniz&Yaren: NE DEMİŞ!

Yağmur: Konuşmak istiyormuş...

Yaren: Gitsene kızım ne bekliyorsun.

Deniz: Yaren haklı git.

Yağmur: Peki tamam ben Harry'nin yanına uğrayayım oradan Draco'nun yanına giderim.


       Gözlerimi Griffindor masasında gezdirdim Ron ve Hermione vardı. Harry yoktu hatta Ginny'de yoktu. Onlara sordum.

Ron: Valla Melody bende sabahtan beri Ginny'i arıyorum ama hiçbir yerde yok.

Hermione: Ron sen yemek yemekten başka birşey yapmıyorsun ki? Valla Melody onları bende görmedim. 

Yağmur:Tamam çocuklar sağolun.

Hermione: Rica ederizz.

         Draco'nun yanına gittim. Draco beni fark etmedi Pansy ile konuşuyordu.

Pansy: Niye bu kadar çekiniyorsun Draco?

Draco: Pansy onu seviyorum. O ise Harry'i seviyor. Onu zorlayamam hiçbir şey için. Yaptıklarımdan sonra onunla konuşsam ne fayda. Beni affetmez. Affedilebilecek şeyler yapmadım.

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin