Herkes başımda bekliyordu. Babam beni iyileştiriyordu. Bir panzehir ile. Fakat pan zehiri hergün kullanması gerekiyordu. Onun dışında damarlarım mosmor açığa çıkmıştı. Deniz ve Yaren'nin dışında herkesin çıkmasını istedim. İstemeyerekte olsa çıkmışlardı hepsi. Yavaşça ayağa kalktım. Lanet olabilirdi ama tılsımım ve güçlerim ayağa kalkmama yardımcı oluyordu. Camın oraya doğru yürüdüm. Kızlarla konuştum.
Yağmur: Yarın artık abimi kurtarmam lazım.
Deniz: Emin misin? Bu halde ne kadar dayanabilirsin?
Yağmur: Bilmiyorum. Zaten 2 ayımız kaldı. Sonra ateş kadehi... Siz okula dönüceksiniz babam ve ben evde olacağız...
Yaren: Sen dönmeyecek misin?
Yağmur: Bilmiyorum iyileşirsem olabilir ama kendime güvenemiyorum eskisi kadar...
Kızlarla planlamıştık. Bu sefer yanımızda kimse yomtu üçümüz gidicektik. Malfoy malikanesine. Harry'den görünmezlik pelerinini aynı zamanda Fred ve George'dan da çapulcu haritasını aldım. Haritayı sadece ailesinden niri çapulcuysa kullanabilirdi... Benim babamda bir çapulcu olduğu için şu anda üçümüz arasından açabilecek tek ben vardım.
.
.
.
.
.
.
Uzun uğraşlar sonucu abimi kurtarmıştık fakat hepimiz yaralıydık. Eve gittik. İçeri girdiğimizde herkes telaşlıydı. Ben bir yandan abime destek veriyordum bir yandanda karnımı tutuyordum. Karnımda bıçak vardı. Deniz omzundan ve ve sırtından kan damlıyordu. Yarenin ise boynunda kesik vardı. Abimi koltuğa oturmasına yardım ettim. Zorlada olsa diğerlerinin odasına gittim. Kapıyı çaldım. Kapıyı George açmıştı. Aniden düşmüştüm. George beni tutmuştu.Draco: Ne oluyor?
George: Bilmiyorum!
İçeri götürdüler.
Tom: Ne oldu size?
Yaren: Ölüm yiyenler...
Tom&Draco&Fred&George&Cedric: Onları öldürücem!
Deniz: Şu anda olmaz. Hepimiz yaralıyız.
Fred: Ben Sirius'a haber vermeye gidiyorum.
Fred Sirius'a haber verir. George beni abimin yanındaki koltuğa koyar. Elini çektiğinde elinde kan vardı.
George: Kan... Mel'in karnından kan akıyor!
Draco yanıma gelir. Hızlıca bir parça bez bulup yarama baskı yapar.
Yağmur: AGH!
Draco: Sakin ol güzelim dayan!
Gözümden bir damla yaş akar. Babam içeri hızla girer.
Sirius: Kızlar size ne oldu? (Abimin olduğu tarafa bakarak) Orhun!
Orhun: Sirius!
Abim eliyle beni göstererek konuştu.
Orhun: Sirius! o kız ağır yaralı. Ona yardım et... Ben iyiyim.
Sirius: Yağmur! Kızım!
Orhun: Kızım mı!
Babam abimş umursamayarak beni iyileştirmeye çalıştı. Bu sırada Cedric Deniz'i, Tom ise Yaren'i iyileştirmişti. Fred, George ve Draco başımda bekliyordu. Draco bir yandan elimi tutuyordu. Ben acıdan bağırıyordum. En sonunda babam sargı bezi sardı.
Sirius: Artık iyisin kızım.
Zorla babama gülümsedim.
Yağmur: son 2 yılda yanımda olduğun için sağol baba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)
ActionArkadaşlarımla beraber yaptığımız karakterler ile keyifli maceraya çıkıcaz kitap 3. Yıldan itibaren başlıyor. Ben Yağmur size keyifli okumalar dilerim. (Arkadaşlar kitaba ara verdim çünkü hem çok saçmalamıştım hem de ruhsal çöküşteydşm bunu yazarken...