Gözümü açtığımda her zamanki gibi revirdeydim.Yağmur: Of ya yine mi revir bıktım artıkk!
Draco: Melody!
Yağmur: Draco sakin ol!
Draco: Nasıl sakin olmamı bekliyorsun? Bir aydır buradasın.
Yağmur: Ne bir aydır mı?
Draco: Evet hatta baban buraya geldi.
Şok geçirmiştim. Babam buraya böyle şeyler için normalde gelmezdi.
William A.: Kızım!
Yağmur: Baba!
Kalkmaya çalıştım. Kalkamamıştım ama Draco'nun sayesinde oturmuştum. Babama sarılmıştım. Draco bizi yalnız bırakmıştı. Babam animatroniklerden ve üzücü bir haberden bahsetti.
William A: Melody sana birşey söylemem lazım... Normalde söylemeyecektim ama...
Yağmur: Noldu ki baba?
William A: Liz...
Yağmur: Elizhabeth'e birşey mi oldu!?
William A: Circus Baby'nin yanına gitti ve Circus Baby onu öldürdü...
Yağmur: Hayır... Olamaz... (Ağlamaya başlarım ve babama bağırırım) Baba bu iki oldu iki. Önce abimi sonra kız kardeşimi benden aldın.
William A: Üzgünüm kızım...
Yağmur: Baba Micheal öldüğünde bile seni zarzor affetmiştim. Şimdi benden seni affetmemi bekleme. Çık buradan! Senin yüzünü dahi görmek istemiyorum.
Babam gittikten sonra duyduklarımla yıkılmıştım. Herşey üst üste geliyordu. Draco odaya girdiğinde ağlıyordum. Gelip bana sarıldı.
Draco: Shhh! Ağlama güzelim geçti...
Eliyele çenemi tutup yüzüne bakmamı sağladı. Gözlerimdeki yaşları sildi.
Draco: Ağlamak sana yakışmıyor be prenses.
Draco'ya sarıldım. Draco şarkı mırıldanmaya başladı...
Dünyanın en güzel kızı hem kalpsiz hem kalp hırsızı
Göremezsem o güzel yüzünü ölücem
Gerçeklere bu kadar çok takılırsan
Bu hayatın tadını çıkaramazsın
Devamını ben getirmiştim...
Ben hayallerimle mutlu mesut yaşarken
Sen kaybettiklerinden kurtulamazsın
Ya da geri dönme düşünme
Aşkından ölürken
Bile bile kandık dünyaya bu kadar kötüyken
Draco...
Evinin içinde kedinle yapayalnız uyurken
Bir odada senle ben neler neler
Aşkından ölürsem
Dünyanın en güzel kızı hem kalpsiz hem kalp hırsızı
Sesinin tonunu dahada alçaltarak şarkıyı bitirmişti. Ağlamaktan harap olmuş halde kendimi Draco'nun kollarında uykuya teslim etmiştim. Uzun zaman sonra ilk defa kabus görmemiştim. çok güzel bir rüyanın içindeydim. Rüyamda Micheal ve Liz'de vardı. Onları çok özlemiştim. Uyandığımda Draco'ya sarılıyordum oda bana sarılıyordu. Öylece ikimizde uyumuştuk. Tahminimce Draco 1 aydır uyumuyordu fakat buna rağmen uykusu çok hafifti. İlk defa kendimi huzurun kolları arasında hissediyordum. Harry' e ise yaptıklarının bedelini çok ağır şekilde ödedetecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)
ActionArkadaşlarımla beraber yaptığımız karakterler ile keyifli maceraya çıkıcaz kitap 3. Yıldan itibaren başlıyor. Ben Yağmur size keyifli okumalar dilerim. (Arkadaşlar kitaba ara verdim çünkü hem çok saçmalamıştım hem de ruhsal çöküşteydşm bunu yazarken...