Bölüm 26 Ayrılık

22 7 0
                                    

DRACO'NUN AĞZINDAN

     Melody'i özlemiştim. Hiçbir zaman babam ona geri dönememe izin vermemişti. Bide üstüne Mia ile aynı odada kalmaya başlamıştık. Sürekli baski uyguluyordu. Melody'den özür dileyeyim diye. Zaten dileyeceğim... Daha öncesinde babamı niye öldürmediysem... Bana onu öldürmezsem Melody ile mutlu olucağımı söylemişti. Evlendiriceğini söylwmişti. Onun yerine gereksiz bir kızla zorla beraber yaptı. Mia'nın zorlamaları üzerine Mel ve Fred'in kaldıkları odaya gittim. Kavgalı oldukları için Fred'in beni umursamayacağını biliyordum.

      Odanın kapısını çaldım açan olmamıştı. Elimle hafifçe kapının kolunu itince kapının açık olduğunu fark ettim. Sanırım içeri girsem bir sorun olmazdı. İçeri adımımı atar atmaz gördüğüm manzara üzücüydü. Hala onu severken o şu anda başka biriyle sevgiliydi. Melody ve Fred birbirlerine sarılmış şekilde uyuyorlardı. Sinirden yumruklarımı sıktığımı fark etim. Hızlıca odadan çıktım. Kapıyı uyanmasınlar diye yavaş kapattım. Buradan uzaklaştım. Mia'nın yanına gittim. Zaten odada beni bekliyordu. Hızlıca odanın kapısını kapattım.


Draco: Bunu yapmayacağım!

Deniz: Neden? Ayrıca yapıcaksın! Kız senin yüzünden çok çekti. Fred ile zaten araları bozuk. Bel-

Draco: Araları bozuk falan değil. Odaya girdiğimde birbirlerine sarılmış şekilde uyuyorlardı.

Deniz: Ne!

Draco: Duydun. Bunu yapmayacağım...

Deniz:  Abi en azından arkadaş kalırsınız max ne olabilirki?

Draco: Mia sana olayları anlattım! Ben onu seviyorum onu geri istiyorum.

Deniz: Bilemiyorum Malfoy... Melody ile konuşacağım ben.

Draco: Ok. Şimdi izin verirseniz uyuyacağım!

Deniz: Anca uyu zaten! Salak!

Draco: Salak senin anadır.

Deniz: Anama laf etme lan!

Draco: Onlardan kaçan sen değil misin niye annene laf etmem bu kadar dokundu.


     Dediğimin yanlış olduğunu Mia'nın gözleri dolunca fark ettim.

Draco: Mia ben öz-

Deniz: NE HALİN VARSA GÖR! SAKIN BENLE KONUŞAYIM DEME! BEN SİZİN ARANIZI YAPMAYA ÇALIŞIYORUM SEN BURADA BENİM GEÇMİŞİM HAKKINDA DALGA GEÇİYORSUN!


      Mia set bir tokat geçirmişti yüzüme. Sesimi çıkartmamıştım. Haklıydı çünkü... Yatağına geçip kulaklığını taktı. Son ses şarkı açıp odaya sessizlik büyüsü yaptı. Bateri setinden çalmaya başladı. Gitarda çalıyordu hatta gitarı daha fazla çalıyordu... Ama bugün bateri çalıyordu. Bende önüme dönerek Melody'nin bana aldığı telefonu alıp Melody'e mesaj attım.


Melody belki numaramı silmişsindir ben Draco... Bugün yanına geldim odaya. Kapıyı açık görünce içeri girdim. Fred ile birbirinize sarılıyordunuz... Çok dokundu bana... Seni hala severken ve unutamamışken hala ayrılığımızın acısını çekerken senin başka biriyle mutlu olman beni çok Üzüyor... Beni üzen senin mutlu olman değil... Mutlu olduğun kişi ben olmamam... Sen hiçbir zaman unutmadım Melody... Astoria'yı sevmiyorum... Evet babamı öldürmedim. Bana eğer onu öldürürsem seni öldürteceğini onu yaşatırsam ise bizi bırakıp istediğimiz hayatı yaşayabileceğimizi söyledi... Bende salak gibi buna inandım... Sonrasında Astoria ile birlikte olmaya zorladı beni.. Sana mektup yazarken başımdaydı... Eğer bunları yazmasaydım sana zarar vereceğini söyledi... Elbette birşey yapamazdı... Ama sevdiklerine zarar verebilirdi. Seni ve diğerlerine zarar gelmemesi için yaptım bunu... Ondan sonra da sana davranışım ve yaptıklarım için özür dilerim...

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin