"Kept you in the dark.."
__________________
לא ידעתי כמה זמן יש לי להתכונן ל'אורחת' הזאת שהארי מתכוון להביא הביתה.למרות שהמקום הזה מצוחצח ונקי כמו שהארי אוהב, אני מעסיקה את עצמי בכך שאני מנסה למצוא מה עוד יש לנקות בבית הזה.
את מי הוא מביא לכאן?
זהו זה. הוא הולך להביא את האישה שאיתה הוא בגד בי במשך כל הזמן הזה.
איך אני אמורה להגיב כשהוא יביא אותה?
אולי כדאי שאני פשוט אלך. אולי הוא יראה לי אותה בתמונה או משהו או פשוט יספר לי עליה. אני לא חושבת שאני אצליח להתמודד עם זה פנים אל פנים.
אני מרגישה שאני משתגעת. זאת לא הפעם הראשונה שהוא משגע אותי, זה קורה לעיתים קרובות יותר משהייתם חושבים.
הרמתי את האייפון שלי וחייגתי אליו בשביל להודיע לו שאני הולכת הביתה ושניפגש כבר בהזדמנות.
ברור שהוא לא ענה.
קמתי מהספה והלכתי לעבר הדלת. הוא יבין אם אני אלך נכון?
סובבתי את הידית והדלת חשפה את הדמות הגדולה והרחבה של הארי, ודמות קטנה יותר בין הידיים שלו.
הנשימה שלי נעתקה, הרגשתי כאילו הלב שלי הפסיק לפעום.
"א-אייברי," הוא גמגם את השם שלי החוצה.
החמצן נשאב מהריאות שלי בהפתעה, לא יכולתי להגיב.
הוא החזיק בין הידיים שלו ילדה קטנה, שיער גלי וחום נח על הכתפיים שלה. היה לה את האף הקטן החמוד ביותר שראיתי, שפתיים קטנות ומלאות שמרוחות בחיוך מאושר, ועיניים ירוקות בהירות. היא הייתה יפהפייה, והאווירה נהייתה הרבה יותר קלילה ממה שהייתה.
"אייב," הארי לחש. הסתכלתי עליו, העיניים שלו נעוצות בשלי.
העיניים המוכרות....
העיניים שיש לילדה שהוא מחזיק.
לא נכון.
הם נכנסו אל תוך הבית, ואני נשארתי במקום מבלי לזוז.
"אני יכול לדבר איתך?" הילדה הסתכלה עליי, העיניים הגדולות והבוהקות שלה רחבות ומסתכלות עליי.
הנהנתי, ובלעתי בשביל להרטיב את הגרון היבש שלי.
הוא התכופף אל הילדה הקטנה ולחש לה משהו באוזן. היא הנהנה עם חיוך רחב, ונתנה לו לנשק את הלחי השמנמנה שלה.
היא כל כך יפה שקשה להתגבר על זה. בת כמה היא בכלל, שלוש, ארבע?
הארי הוביל אותנו למטבח, הוא נשען על השיש ואני עמדתי עם זורעות משולבות.
"לפני שתכעסי עליי, או תצעקי עליי או שנתחיל לריב את חייבת לתת לי להסביר לך את כל הסיפור הזה."
YOU ARE READING
All Over Again (B.S sequel)
Fanfictionכנסו לAll Over Again, הסיפור השני של Boarding school.