"You got me in chains for your love."
________________כיביתי את השעון המעורר לפני שהוא יעיר את הארי. היד שלו עטפה את הבטן שלי בעצלות, הרגל שלו נחה בין הרגליים שלי. שפשפתי את העיניים והרמתי בעדינות את היד שלו, מנשקת את המצח שלו וקמה מהמיטה החמה. עוד לא קנינו מיטה חדשה, אני צריכה להזכיר לו שצריך.
נכנסתי בשקט לאמבטיה הגדולה שמחוברת לחדר שלנו. היום יש לי השלמות לשיעורים שפספסתי בזמן שלא הלכתי ללמוד.
הוצאתי מגבת מארון העץ וקפצתי למקלחת החמה. לקחתי את הזמן שלי, מרשה לעצמי להתעורר ולחפוף את השיער בו זמנית.
דרכתי על המגבת הרכה וייבשתי את עצמי, מצחצחת שיניים וחוזרת לחדר השינה שלנו.
החלפתי בגדים מהר, לוקחת את מברשת השיער שלי ומסרקת אותו.
הלכתי לצד של הארי במיטה, והתיישבתי ליד הגוף הארוך שלו. "הארי," נגעתי בכתף שלו.
הוא לא התעורר.
"הארי." אמרתי בקול רם, מנשקת את העין הסגורה שלו.
"מממ?" הוא חשף את העיניים הירוקות שלו, מושך בשיער הפרוע.
"אני חייבת ללכת ואתה צריך לקום לעבודה." הראיתי לו את הפלאפון שלי, השעה שמונה ורבע.
"למה כל כך מוקדם?" הוא שכב על הגב שלו, שוב עוצם את העיניים.
הארי הוא לא בן אדם של בוקר, ולמזלי לקח לי פחות מעשר דקות להעיר אותו.
"יש לי השלמות מוקדם היום.." מלמלתי.
הוא החזיק את המתניים שלי, מרים אותי בעדינות כדי לשבת מעליו. פיסקתי קצת את הרגליים, הגוף שלו ביניהן.
"את אוכלת איתי צהריים?" הקול שלו צרוד מהשינה, ועמוק יותר.
"לא יכולה, אני צריכה לקנות שמלה למחר." מחר אנחנו הולכים לאירוע הצדקה, שאני לא יודעת עליו יותר מדי. אני רק יודעת שבאים מפורסמים, תורמים המון כסף, ושרים בשבילו. אני בטוח לא מתאימה לסוג האנשים הזה, אבל הארי כן.
"עוד לא קנית?" הוא מדבר המון יחסית לבוקר.
"לא היה לי זמן." הוא הנהן, ומשך את הגוף שלו לאחור כדי להישען על משענת המיטה, יחד איתי עליו.
"עם מי את הולכת?"
"תלוי איזה בן יסכים לבוא קודם." אמרתי באדישות, רואה את העיניים שלו מתרחבות.
"לא מצחיק." הוא לחץ את הירך שלי באזהרה.
"תשתמשי בכרטיס אשראי החדש." הוא הזמין כרטיסים חדשים, אחד לו ושלוש לי (איבדתי את הקודמים שלי..). מן הסתם הם מלאים בכסף שלו, אבל אני לא השתמשתי בהם עד עכשיו, אני רוצה להשתמש בכסף שאני הרווחתי.
YOU ARE READING
All Over Again (B.S sequel)
Fanfictionכנסו לAll Over Again, הסיפור השני של Boarding school.