Style

3.8K 351 148
                                    

"It's been a while since I even heard from you."
_______________
בפעם המרגישה כמו הפעם המיליון, הראש שלי עדיין לא במקום שלו. המחשבות שלי לא כאן, הם למעשה רחוקות משחשבתי.

אני מחזיקה את הכרטיסיות שלי בידיים, מנסה לעכל כל מילה ומילה שהעיניים שלי עוברות מעליה, אבל שום דבר לא נכנס לראש שלי. בסוף השבוע הזה הארי חוגג יום הולדת. אני לא יודעת אם הוא באמת חוגג, אבל אני יודעת שזה תאריך יום ההולדת שלו.

מעניין מה הוא יעשה, אם הוא יחגוג כמו שהוא אוהב, או אם הוא יחזיק את עצמו ואפילו ינסה לשכוח מהיום הזה, כי הוא אפילו לא אוהב ימי הולדת. הוא טוען שזה יום מיותר, ושאין טעם לחגוג אותו בגלל שהוא לא שונה מכל יום אחר. הרי כל יום יש יום הולדת למישהו בעולם, נכון?

תמיד ידעתי מה אני רוצה לעשות איתו ביום ההולדת שלו, בהנחה שעוד היינו ביחד. הייתי נשארת איתו בבית כל היום, כנראה שנינו היינו ערומים כי פעם היינו עושים את זה המון.. והיינו פשוט מבלים את היום בחברה של האחר. בלילה היינו יוצאים עם ׳חברים׳ למרות שאין לנו כל כך חברים משותפים,ולבסוף הייתי קונה לה את המתנה הכי טובה שיכולתי לחשוב עליה, לא משנה כמה היא עולה.

לבן אדם כמוהו באמת מגיע את הכי טוב שבעולם, הוא הרוויח את הזכות לקבל כל הטוב שבעולם.

״אייברי!״ הלב שלי קופץ בבהלה בדיוק כשהפנים של הארי מתפוגגים, וקלייד עומד מולי.

״היי,״ אני מניחה את הכרטיסיות, ומנסה לדחוק את המחשבות שלי על הארי. ״כנראה לא שמעת אותי נכנס לכאן, סליחה שהבהלתי אותך.״ הוא מחייך חיוך מתנצל.

״לא.. פשוט שקעתי אני מניחה.״ אני מנידה את ראשי לעבר כרטיסיות הלימוד.

הוא מהנהן, אבל לא מאמין לי לגמרי. ״את מתגעגעת אליו נכון?״ הוא מתכוון להארי. איך הוא יכול שלא לדעת שאני מתגעגעת אליו? ני די בטוחה שכתוב לי 'הארי' על המצח בכל פעם שאני מדברת עם מישהו. אני פשוט לא מצליחה להשתחרר ממנו.

״לא כמו פעם.״ אני משקרת למענו. עם כמה שאני יודעת שהוא מקבל ומכבד את זה שהלב שלי עדיין שייך כמעט לגמרי להארי, זה משהו לא קל לשמוע ממישהי שאתה נמצא איתה כרגע. בערך..

״הממ,״ הוא שוב מהנהן. ״את רעבה?״

קלייד הלך להכין לנו אוכל בזמן שאני נשארתי וניסיתי להמשיך להתרכז בלימודים, אבל הראש שלי ממשיך לנדוד להארי יותר מתמיד. אני מאשימה את יום ההולדת המתקרב שלו.

אני בטוחה שהוא נמצא כרגע עם מישהי שמקבלת את הקיום של בל הרבה יותר טוב ממני, ועוזרת לו הרבה יותר ממה שאני עזרתי. אני יודעת בוודאות שהיא לא תאהב אותו יותר ממה שאני אוהבת אותו, אבל אני מתפללת שהיא תאהב אותה בדיוק כמו שהוא אוהב אותה.

All Over Again (B.S sequel)Where stories live. Discover now