When September Ends

3.3K 365 220
                                    

"As my memory rests, but never forgets what I lost."
____________
גררתי את עצמי לסוציולוגיה, הראש שלי לא במקום הנכון. חשבתי שהווירוס יעבור, אבל הוא פשוט לא נעלם. אני מתחילה קצת לדאוג.

אלה סימנים של שפעת, אבל שפעת לא אורכת יותר משבוע. זה כבר מוזר.

מותר לנו להשתמש בספר עזר אחד מתוך שניים במבחן, אבל הוא לא באמת עוזר. יש שם בסך הכל כמה מושגים חסרי תועלת ששיננתי את כולם.

נשמתי עמוק, והתחלתי לקרוא את המבחן לפני שהחלטתי לענות על שאלה כלשהי. אורך המבחן הוא יותר משלושים דפים, תיארתי לעצמי שזה יהיה משהו מפלצתי. אם אני לא עוברת את המבחן הזה מעיפים אותי מהקורס, ואכלתי אותה. זה ישרוף לי עוד המון זמן וכסף עד שאני אוכל להירשם לקורס נוסף.

המבחן הזה ישרוף את כל היום שלי. מבחן רגיל אורך כארבע וחצי שעות, המבחן הזה ייקח לי את כל היום.

למזלי לא צריכה לענות על כל שאלה בכל דף, אבל המבחן בכל זאת מתיש.

התחלתי לעבוד, העצבים שלי מצליחים להירגע קצת כשאני נתקלת בשאלות שעברתי עליהם כבר, ואת התשובות שיננתי.

נקודת המבט של הארי סטיילס:

החזקתי את המגבת הקטנה וניגנתי אותה מעל המצח שלי.

ניסיתי לחסום את הקולות של כולם מסביבי וניסיתי להתרכז בלהרביץ לשק השחור והכבוד שאני מתפלל שהוא יפול ויקרע ואני אוכל ללכת מכאן.

הכאב מעקצץ במפרקי כפות הידיים שלי, אבל אני לא עוצר. אני נמצא פה יותר משעתיים ואני לא מרשה לעצמי להפסיק עד שהכעס יצא מכל המערכות שלי.

אייברי בטח נמצאת בבר הארור הזה, עובדת ומדברת עם גברים אחרים שהם לא אני, והיא בטח כל כך תמימה כמו תמיד.

״הם לא מסתכלים עליי הארי.״

״הוא רק ניסה להיות נחמד.״

״תפסיק להיות פרנואיד.״

היא כל כך תמימה כל הזמן, אני בטוח שהיא עושה את זה רק בשביל לעצבן אותי. היא חייבת להיות מודעת לאיך שאנשים מדברים אליה ומסתכלים עליה.

אני שוב רואה אדום מתוך הכעס שמתפשט בגוף שלי, האגרופים שלי מכים בשק שוב ושוב. האנשים שמסביבי רק מוסיפים לכעס שלי ואני לא יכול להפסיק, הקנאה מאכילה את הכעס שלי.

אני צריך להקים חדר כושר בבית שלי.אני חייב.

עצרתי את השק המתנדנד, והורדתי את התחבושות השחורות מהידיים שלי.

עפתי מהחדר כושר וישר לבית שלנו.

אני יודע שהיא עם מישהו אחר עכשיו, אני פשוט יודע. זה כמו שכשהיא נכנסת לחדר האווירה כולה משתנה, פשוט מרגישים את זה באוויר. ככה אני יודע בדיוק מה היא עושה, אני יודע שהיא עם גבר אחר.

All Over Again (B.S sequel)Where stories live. Discover now