The Man Who Can't Be Moved

3K 337 100
                                    

"I'm not broke I'm just a broken hearted man."
_______________

קברתי את עצמי בתוך הלימודים שלי, תרתי משמע.

סדר היום שלי עמוס יותר ממה שהוא בדרך כלל.

אני מגיעה לכיתה בתשע בבוקר, מסיימת את הלימודים בשש בערב, הולכת לקנות סנדוויץ' מהדוכן הגדול שליד הספריה ומיד אחר כך הולכת ללמוד עד בערך תשע בערב.

הגשתי עבודות שתאריכי ההגשה שלהם רחוקים בשבועות, השלמתי שיעורים רבים שפספסתי, והתאמנתי למבחנים כמו אישה משוגעת.

הארי נתן לי את המרחק שהייתי זקוקה לו, אבל במקום לחשוב עלינו פשוט הרחקתי את המחשבות ולמדתי.

עבר שבוע וחצי, ואני כל כך מתגעגעת אליו. זה נשמע קיטשי ועצוב אבל זה נכון.

אחרי כל סוף יום ארוך וקשה אני פשוט רוצה לחזור לבית שלנו ולמיטה שלנו, ואני רוצה את כולו לעצמי. זה כל כך אנוכי אבל אני פשוט רוצה אותו לעצמי. הוא שלי אחרי הכל, אני יודעת את זה אבל קשה לי לחשוב על זה.

זה שיש לו ילדה פשוט משנה את הכל.

היא תבוא במקום הראשון, היא בעדיפות הראשונה תמיד. אני לא יודעת איך להתמודד עם זה. קשה לי להתמודד עם זה. קשה לי לקלוט.

הוא התעסק עם מישהי אחרת בזמן שהיה איתי, עכשיו יש לו בת. אני באמת לא מצליחה לקלוט את זה.

לחבר שלי יש בת. טוב.. חצי חבר שלי. אנחנו לא ביחד כרגע אבל אני חושבת שאנחנו קרובים מספיק ובערך שוב ביחד.

אני חושבת שהוא הבין אותי. הוא התקשר קצת ושלח הודעות, אבל הפסיק כשאמרתי לו שאני צריכה קצת זמן. אני מניחה שהוא באמת הבין בגלל שלמרות שהוא לא טוב בלתת לי זמן ומרחק לעצמי, הוא עושה את זה כרגע מצוין.

יצאתי הביתה, הרחוב הקר נושך את העור שלי וגורם לי לרעוד בכל צעד.

עטפתי את המעיל מסביב לגוף שלי והתעלמתי מהקור המכאיב והמשכתי לצעוד הביתה במהירות.

"היי אייב," ג'ו בירך אותי כשהגעתי. הוא ישב על הספה, ולהפתעתי ויולט ישבה לידו.

"היי." מלמלתי והסתכלתי על שניהם.

לא יאמן, הם עדיין ביחד.

ויולט חייכה אליי והניפה את היד שלה.

מעניין אם היא מסתכלת עליי וחושבת עליי כעל הכלבה שגנבה את החבר שלה.

את הארוס שלה..

אם כן בעיה שלה, הארי היה שלי עוד לפני שהיא הכירה אותו.

הקנאה שלי בעטה בי וגרמה לי ללכת ישר לחדר שלי. הורדתי את המעיל הכבד ותליתי אותו, הנעליים שלי נבעטות לצדדים.

הדלקתי את המים החמים של המקלחת והתארגנתי לקראתה.

הוצאתי טרנינג אפור עבה וחולצה קצרה קלילה וזרקתי אותם על המיטה. תחתונים וחזייה פשוטים נמשכו מהארון מיד אחר כך.

All Over Again (B.S sequel)Where stories live. Discover now