"I'm in love with all of your charm."
______________________"חבר שלך בטלוויזיה!" קיבלתי כרית בראש.
עברו שעתיים, ועדיין בא לי לרצוח את ג'ו על זה שהוא העיר אותי.
בזמן האחרון אני הולכת לישון מאוחר מדי, ובקושי מצליחה להתעורר לבית ספר בבוקר.
מאז שהוא העיר אותי בשש וחצי, אני פשוט שוכבת במיטה. לא מסוגלת להירדם, או לקום מהמיטה.
שפשפתי את העייפות מהעיינים וקמתי מהמיטה. עשיתי את שגרת הבוקר שלי, והכנתי לעצמי תה.
אני מניחה שאין טעם ללכת ללימודים היום.
התיישבתי על הספה, מניחה את התה שלי על שולחן הקפה.
אני מתה על השקט הזה.
שלפתי את האייפון, נכנסת ישר לגוגל.
הוא התכוון לזה שהארי היה בטלוויזיה?
הקלדתי הארי סטיילס. וקיבלתי המון תוצאות מרשימות.
הארי סטיילס:
החברה שאמא שלו (אן סטיילס, נפטרה.) הקימה כשהייתה בגיל צעיר הוענקה לו בגיל 18 וחצי, ונוהלה על ידיו מאז (Madden A.S ). המון עובדים הטילו ספק בעבודה של מר סטיילס, אבל הבינו כי טעו מפני שסטיילס עבד בחברה מגיל צעיר יותר.
בגיל 19 יצר את המיליון הראשון שלו, מאז רק צמח והתפתח. ההערכה אומרת שסטיילס בעל עשרות מיליון דולר, ומקיים יותר משלושה בנייני משרדים של Madden A.S. - Madden Anne Styles ברחבי ארצות הברית.
השמועות מספרות כי הוא רוצה להרחיב את החברה ללונדון, אנגליה.סטיילס זכה בכמות פרסום ופרסים מכובדת מאז, הקים עשרות קרני צדקה ומופעי צדקה והתרמות.
זכה בפרסי התרמות, אופנה, וכו'.
לא יכלתי להפסיק לקרוא עליו. כנראה שבאמת לא ידעתי עליו מספיק.. הוא בן אדם כל כך טוב, אולי אני לא מספיק טובה בשבילו.
YOU ARE READING
All Over Again (B.S sequel)
Fiksi Penggemarכנסו לAll Over Again, הסיפור השני של Boarding school.