"Somehow it feels like nothing has changed."
_____________________"אני יכול לעלות איתך לפחות? אני לא אפריע אני רק רוצה להיות שם כשאת מדברת איתו."
"אתה יכול לבוא אבל אני מדברת איתו לבד."
"את מעצבנת," הוא כיבה את המנוע של האוטו ופתח את הדלת.
יצאתי לאחר שהוא פתח את הדלת שלי, קופאת בדרך לבניין. זה טוב שקר ואין גשם, סימן שהולך לרדת שלג.
מיהרנו אל תוך הבניין וישר אל תוך הדירה. היא הייתה קרה וחשוכה, והבנתי שג'ו לא פה.
הוצאתי את הפלאפון, וחייגתי את המספר שלו.
"אתה רוצה משהו לשתות? או לאכול?" דיברתי אל הארי בזמן שחיכיתי שג'ו יענה.
הוא הניד בראשו עם חיוך, פשוט מסתכל עליי. מה יש לו ממני בזמן האחרון?
"היי אייב, מה קורה?" הוא סוף סוף ענה.
"בסדר מה נשמע? איפה אתה?" פתחתי את המקרר והוצאתי בקבוק מים קטן.
"בסדר, אני בדרך הביתה. תקשיבי, אני עושה קניות אני אשלח לך הודעה מתי לפתוח לי את הדלת, טוב? אני עוד פחות מעשר דקות בבית."
הארי סימן לי לסיים את השיחה, ונעמד מולי במטבח. כרגיל, אני לא מקשיבה לו.
"אין בעיה, אני חייבת לדבר איתך כשתחזור."
הרגשתי את הידיים של הארי מחזיקות את המתניים שלי, ומרימות אותי בעדינות על שיש המטבח.
"לדבר איתי? נשמע קצת רציני. באה איתי מישהי, זוכרת שסיפרתי לך עליה? בקיצור תתכונני."
"היא עיוורת?" הארי נעמד בין הרגליים שלי, לוחץ עליי לסיים את השיחה.
"שתקי, ופשוט אל תביכי אותי." הוא צחק ושמעתי צחוק נשי ברקע.
"ממתי אני מביכה?" קפצתי כהרגשתי נשיכה בצוואר שלי.
"טוב לא משנה פשוט תבוא כבר נדבר כאן, ביי." ניתקתי והנחתי את הפלאפון על השיש.
"מה יש לך?" חייכתי כשהוא משך אותי קרוב יותר אליו.
"כלום, למה את צריכה לדבר איתו שעה?" הוא פיזר נשיקות קטנות על הצוואר שלי.
"זה היה בדיוק שתי דקות, על השעון." התווכחתי.
במקום להתווכח חזרה, הוא הדביק את השפתיים שלו לשלי.
YOU ARE READING
All Over Again (B.S sequel)
Hayran Kurguכנסו לAll Over Again, הסיפור השני של Boarding school.