Yeni bölüm geldii
Çok şaşırcağınız bir bölüm olacak tahminleri alayım 👉👉👉👉
İyi okumalar 💕💘
İreme bırakıyorum bunu ❤❤❤
"Nee nasıl knk aşık mı oldun" İremin dedikleri ile şaşırmıştım. İrem Yağıza aşık olmuş.
"Ya Damla herkez duycak bağırma bak aramızda" Ay benim iyemim aşık mı olurmuş uyy"Tamam tamam ,ben zaten shiplemiştim sizi." benim bir huyum vardır herkezi biriyle shiplerimde ama napıyım yakışıyorlar bende shiplerim. 😈
"Ee nasıl başladı nasıl anladın?" Heyecanla İremi dinlemeye başladım "knk sınıfta zaten görüşüyoduk. Sen de biliyorsun biraz içine kapanık Yağız, hapishaneye gittiğimiz gece korkunca biraz yakınlaştık koşarken düşüyodum yardım etti falan o sıra işte aşık oldum."
Yağız beye bak sen
"Ben onun ağzını bir arıyım, bakıyım." irem heyecanla "Gerçektenmi çok sağol knk"
sarılarak teşekkür etmişti."knk onu bunu boş verelim de bizim acil konuşmamız lazım hepimizin" telefonu elime alarak
"ACİL GURUP 😱😱" kuruldu
Siz; irem, berra, nisa, gamze ,berk,ahmet ,yağız kişilerini ekledinizSiz: knk hapishanedeki kutu benim elimde o sıra İrem almış ben de onun yanına geldim.
Ahmet: Ne hapishanesi?
Yağız: Ahmet kim?Siz: Ben sana sonra anlatcam aşkım anlatmayı unuttum sonra anlatırım. Yağız hani kurtarmıştık ya gondol kazasında o kişi.
İrem: aşkım mı?
Berk: aşkım mı dedi o
Yağız:Damla noluyo?
Nisa: oo Damla ne zaman sevgili yaptın birde söylemiyorsun.
Berra: Noluyo aq ya?
Gamze:Damla sen aşık mı oldun?
Siz: Ayy birşey olduğu yok ya kimseye aşık değilim. Sadece bu aralar birisi var. Herkelimesi aşkım, tatlım 24 saat aynı ortamda kalınca mecbur herkeze aşkım diyorum. Hem konudan niye sapıyosunuz kutu elimde görüntülü konuşalım. Açıyım artık sıkıldım.
Yağız:İyi tamam.
"ACİL GURUP 😱😱" görüntülü arama başlatıldı.
"Knk yavaşça açıcam " irem de yanımdaydı kutuyu açtığımızda "ha s***** oğlum bu ne bunun için mi biz iki saat gerildik."Gülerek ayağa kalktım "Damla ne çıktı noluyo?" Hep bir ağızdan sormuşlardı.
"Ya bir şey çıktığı yok boş bir kutu işte"
Herkez kahkaha atmaya başlamıştı. "Ben de birşey var zannedip gaza gelmiştim. Ya hayallerim gitti. " ahah ne hayeller kurmuştum."Damla sen manyak mısın içinden ne çıkmasını istiyodun cinayet bıçağı falan mi?" olsa iyi olurdu aslında gamze sorduğu soruyla.
"Ay bir şaka yapamıyoruz ya, ay bak aklıma geldi ahmet seni niye çağırmadık?Hep korkak bunlar biri der gidelim diğeri der , Damla buraya nerden girdik. Ee Yağızı hiç söylemiyorum o ayrı bir kafa zaten. Bir dahakine sadece seni çağrıcam. Birde kameracımı." kararlı bir şekilde konuştuğumda.
"Yok ya ben bir daha gelemem knk altıma yapcaktım az kalsın." Gamzenin sözleriyle kahkaha attım.
"Tamam hadi bakarız, ee Ahmet ne diyosun varmısın?" Sorduğum soruyla "Sen istersin de olmazmıyım hiç, olur tabikide" 👍 aldığıma göre içim rahat uyuyabilirim.
"Tamam hadi aşkolar iyi akşamlar ayy pardon "agalar" görüşürüz. 😙😙
"ACİL GURUP 😱😱" arama sona erdi
Siz: Haa bu arada biyolojiden ödev vardı hatırlatıyım sonra kızıyorsunuz.
Yağız:aaa Damla bu şimdi mi söylenir abiiBerra: Ödev mi varmış?
İrem:Yarın biyoloji mi varmış?
Siz: Sgjsss gazanız mübarek olsun. Kankalarım iyi biyolojilerrr. ağağağaga Bana kalmayın demiştim. Son dakka kurtardım gene iyisiniz hadi 😈😈😂
5.bölüm sonu
Bölüm nasıldı eğlendiniz mi?
İremin yağıza aşık olmasına şaşırdınız mı?
İremin karakterini beğendiniz mi?
6. bölümde görüşürüz 🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romance🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...