8.Bölüm

52 28 3
                                    

Selam herkeze

Herkese iyi okumalar inşallah zamanla okuyucu sayım artar.

İyi okumalar😇

Sabah uyandığım gibi Ahmete yazmaya başladım.

Siz: Günaydın gökyüzüm❤
Gökyüzüm: Günaydın yıldızım❤
Siz: Napıyosun ?
Gökyüzüm: Oturuyorum aşkım. Bugün bizimkilerle beraber dışarı çıkalım mı?

Siz: Olur aşkım saat 13:00 da buluşalım herzamanki parkta.
Gökyüzüm: Tamam

Telefonu bırakarak Hazırlanmaya başladım elbisemi giyerek hahif makaj yapmıştım.

Anneme haber verip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Anneme haber verip evden çıktım.
Geldiğimde bizimkilerin bazıları gelmişti sadece iki kişi yoktu İrem ve Yağız etrafa bakarak,

"Iremle Yağız nerde?" Onlar genelde ilk gelenler olur hiç en son geldiklerini hatırlamıyorum.

"Sonunda geldiler" Berkin dediğiyle kafamı çevirdim gördüğümle ağzım açıkaldı. İremle Yağız sonunda sevgili olmuşlardı heleşükür.

" knk bir saat sonra gelseydiniz erken gelmişsiniz" alayla söylemiştim.
"Geldik işte ya hem şaşırmadın mı? "
İrem bana bakarak sordu.

"Yo Yağızın sana teklif edeceğinden haberim vardı." Gülerek Ahmetin yanına geldim.

"Niye söylemedin Damla" İrem sorgulamaya başlamıştı.
"Süprizi kaçardı hem Yağıza da senin onu sevdiğini söylemedim. Ayrıca söylesem heyecanı kalmayacaktı."

İkisinde bakarak konuştum Ahmetin beline sarıldım.

"Ay tamam ne yapalım" Nisa sıkılmış bir şekilde sordu.
"Bana sorarsanız size uzun bir liste verir koyarım önünüze ama siz beğenmezsiniz." Çılgın şeyler söylediğim için beğenmiyorlar.

"Sen söyle en azından fikir bakarız seçeriz arasından birini." Kıvançın söylediğiyle başladım.

"Bildiğim bir yer var. Yeriz dönerimizi içeriz çayı. Olmaz diyosanız diyemezsiniz gidiyoruz" dönere bayılırım da biraz :)

"Ne döneri ya acıktın mı? Daha yeni geldik" Gamze bana şişmişsin yeter yeme der gibi bakıyordu.

"Evet acıktım hadi ya gidelim tatlısı ve dondurması çok güzel oluyo gidelim mi?" Ahmete bakışlarımı yönelttim gözlerimi kırpıyordum.

"Tamam hadi gidelim" Ahmetin dediğiyle boynuna sarıldım hep birlikte gittik.

İçeri girdiğimizde güzel bir yer seçip oturduk. Ben dönerimi afiyetle yedim. Üstüne keyifle çayımı içiyordum.

"Sen neden bu kadar güzelsin" Ahmet kulağıma eğilerek söylemişti.

"Peki sen neden bu kadar yakışıklı ve tatlısın" bende kulağına eğilmiştim.
"Tatlı yiyelim mi?" İremin dediğiyle kafamızı salladık. Tatlılarımızı yerken Berra telefona bak işareti yaptı mesajla bana yazmıştı.

Yıldızlara BakarakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin