12.Bölüm

48 23 0
                                    

Yeni bölüm geldii

İyi okumalar İnşallah daha büyük bir aile oluruz.

Sabah olmuştu kahvaltımı edip bizimkilerle buluşmak için  konuştum. Okul bittiği için daha çok geziyorduk. Birlikte tatil planı kurmuştuk. Ailem izin vermişlerdi. 12. Sınıfta yeterince stres yapcaktım zaten. Tatil benim de hakkımdı.
Bizimkilerin yanına gittim kahve içmiştik beraber ,tatili söylemiştim. Herkez kabul etmişti. Eve giderek valizimi hazırladım. Tatil için Antalya'ya gidecektik. Uçak saati gelmişti şoförle hava alanına gittim bizimkilerde ordaydı. Ahmete Rukiye'yi de davet etmesini istemiştim.Babamın  tanıdığının oteli olduğu için içimiz rahattı. Otele gelmiştik Anahtarımı alarak odama çıktım. Odam gayet genişti. Babam zevkimi biliyo diyebilirim. Üstüme rahat  shortumu giymiştim.

Odadan çıkarak aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıkarak aşağıya indim. Telefonla herkezi aşağıya çağırmıştım. "Evet , bir buranın denizinin tadını çıkarmayalım mı?"
Olur anlamında kafalarını sallamışlardı.
Ahmetin elinden tutarak denizin kenarına doğru koşuştum. Denize yavaşça yürüdüm. Kendimi denize tam anlamıyla bırakamadım çünkü tam anlamıyla yüzme bilmiyordum.
"Aşkım bak korkma kendini bana bırak istersen." Ahmet yanıma gelmişti. Kafamı salladım. Kolumun altından tutarak yavaşça boynuna sarıldım. Ahmetle bir bütün halinde yüzüyorduk. Daha derinlere gitmeye başladık. Tedirginim. Siz diyceksiniz şimdi bu kızın evinde havuz var nasıl yüzme bilmiyo benim biraz su korkum var. Korkumu yenebilmek için yüzme dersleri aldım ama başaramadım. "Ahmet fazla derine gitmesek korkuyorum." Ahmet bana dahada sarılarak "Ben varım yanında korkma." Bende daha sıkı sarılmıştım.
Ayaklarımı serbest bırakarak bir cesaret ile Ahmetin boynuna sarılmayı da bıraktım. Yavaşça yüzcektim sadece birşey olmayacak. Birşey olmayacak. Sakin olmam lazımdı. Boğulacak gibi olmuştum.
Daha fazla devam edemiyecektim.
Ellerimi havaya kaldırarak cırpınacaktım. Ahmet yanıma gelerek beni kucağına aldı. "Sevgilim sakin ol birşey yok ,kendini daha zorlama kıyılarda vakit geçiririz." Alnımdan öperek beni teselli etmişti.
"İyiki yanımdasın." Kucağından inerek otele doğru yürümüştük.
Asansöre binerek odama gidecektik. Denize bugün girmek istemiyodum çünkü biraz dinlenmem lazımdı. Benim için, çok zor atlatacağım bir korku.Odamın kapısını açarak içeri girdik. "Ben üstümü degeştirip geliyorum." Ahmetin üstü de ıslaktı. "Bende bir degeştirip geliyim aşkım." Ahmet odadan çıkmıştı.
İşim bitmişti yatağa uzanarak telefonu elime almıştım. Kapı tıklanmıştı Ahmet gelmiş olacak.
Kapıyı açmıştım Ahmeti içeriye alarak yatağıma oturdum. "Canım sıkıldı denize girebilseydim keşke, seni de eğlenceden alı koydum." Ağzımı büzmüştüm. "Yok aşkım için rahat olsun sen dinlenmek istermisin." Yanıma oturmuştu. Kafamı olumlu anlamda salladım. Yatağıma uzanarak
"Yanıma gelirmisin?" Ahmet yanıma uzanmıştı kafamı göğsüne yaslamıştım.
"Akşam yıldızları ve gökyüzünü izleyelim mi?" Saçımla oynuyordu.
"Olur seninle izlemek güzel olacak hep tek başıma izliyordum."
Yavaşça uykum gelmişti ve gözlerim kapanmaya başladı.

Boğuluyorum. Anne baba yardım edin! Anne! Ahmet nerdesin yardım et!
Sıçrayarak uyanmıştım.
Her suya girdiğimde oluyordu.
Nefes nefese kalmıştım. "Damla iyimisin?"
Ahmet yanımdaydı gitmemişti.Ona sıkı sıkı sarıldım. Yemek yemek için aşağıya indik.
Yemek bittikten sonra herkezle beraber dışarda gezdik.
"Ee nasıl gidiyor eğleniyormusunuz?"
Herkeze sormuştum sonuçta görüşmedik.
"Eğleniyoruz Damla sağol. Ben diyorum ki parti veren bir yer var orda mı takılsak, nasıl olur." Berk ve yine çılgın planları.
"İstersen pavyona gidelim Berk daha çok açar bizi, allahım ya, 17 yaşındayız tanımadığımız birinin partisine gidemeyiz." Berk azını büzmüştü. "Yabancı değil ki tanıdık."
Rukiye yanındaki Emiri göstermişti.
Ah ah bir görmesem olmuyo sanki.
"Rukiye hani Emriin bana yaptıklarını biliyorsun sen dimi. Babam sırf beni öldürüyordu diye ortaklıktan çıktı."
Evet yaptı böyle bir şey baba kalbi işte :)
"Ben şimdi bunun düzenlediği partiye  nasıl gidiyim." Rukiye aldırış etmeden.
"Damla o artık iyi birisi oldu hatta sevgili olduk biz Emirde zaten bunları yaptığı için pişman." Ah be Rukiye keşke öyle kolay olsa.
Ahmet bağırarak "sevgilimi oldun?"
Emir atıldı hemen "Bakın Damla senden çok özür dilerim. Lütfen partiye gelin eğlenin sana değiştiğimi gösteriyim. İnanın bana lütfen."
Kafamı  sallamıştım.
"Sana sonkez bir şans veriyorum. Eğer bana ve burdakiler herhangi birine zarar verirsen o zaman daha kötü şeyler olur." Kabul etmiştim ve partiye gittik. Normal geçmişi bir sorun çıkmadı. Ahmetle deniz kenarına gelmiştik. Yere bir pike serip
Yan yana uzanmıştık. Elimi havaya kaldırarak yıldızlara bakıyordum.

"Gökyüzüm
Yıldız gibi olmak istiyorum;
Yıldız gibi parlamak,
Yıldız gibi senin bir parçan olmak. 
Yıldız gibi senin olmak sana ait olmak istiyorum.
Senin herşeyin olmak istiyorum." Ahmete bakarak gülümsedim.
"Sen benim herşeyim oldun. Yıldızım oldun. Tek yaşama sebebim oldun." Ahmette bana bakarak bunları söylemişti. Yıldızları ne kadar izledik bilmem ama tek bildiğim;
Ben artık yıldızım.
Ahmetin yıldızıydım.
O da benim Gökyüzüm.

           12.Bölüm sonu

Hikayeyi beğendiniz mi?

Sizce Emir gerçektende değişti mi?

Yorumlarınızı bekliyorum

İyi günler. Kendinize iyi bakın. (Demeyi birinden öğrendim) ;)🌟💖💖

Yıldızlara BakarakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin