4.BÖLÜM

59 27 10
                                    

         Hamınıza salamm 💫💦

                 Nasılsınız?

Keyifli okumalar herkeze 💋💙

"Damlaa kız kalk hadi camış gibi uyuyorsun anca" abim beni uyandırmaya çalışıyordu.
"Ayy ne var yaa bir rahat bırakmıyorsun." Yatakta ters dönüp uyumaya devam etmiştim
"Tamam bugün gezersin diye düşünmüştüm sen bilirsin." gözümü açtım ve aklıma gelen şeyle
"Yaa off yine unuttum tamam kalktım ben hadi çık odadan." Abimi iterek dışarıya çıkardım. Bugün arkadaşlarla buluşcaktım ne yapcağımızdan benimde haberim yoktu. Spor bir şeyler giyip dışarı çıktım gösterişe gerek yoktu öylesine gezcektik. Kafa dağıtmak için. Bu sefer irem,yağız, Berra, Gamze,Berk,Kıvanç ta gelcek ti ikisiyle de arkadaş olmuştum aramızda sıkıntı yoktu.
Evden çıkıp
belirlediğimiz parka geldiğimde "hah damla'da geldi" İrem böyle dediğinde "geldim de neyapcaz?"azımı büzerek konuşmuştum ."Benim bir fikrim var." Berk gülüyordu "neymiş o fikir" merakla sorduğumda "şuraya bakın" gösterdiği yere baktığımda kilitli eski bir hapishane vardı. İşte şimdi eğlenmeye başlıycaktım.
"Oğlum delimisin orda ne yapcaz" gamze korkarak sormuştu.
"Gezeriz bakarız ben hem vidyo çekerim .Knk çok iyi olur hadi gidelim" Berk,İrem ve Nisayla deli gibi gülüyoduk tam aynı kafadanları buldum. Hapishaneye doğru giderken.
"Durun şimdi olmaz benim daha iyi fikrim var. Akşam gidicez herkes ailesinden saat 7'ye izin alsın" Yağızın  dediğiyle hepimiz eve geri dönmüştük.
Ayy ben çok heyecanlandım şimdi çok iyi ya hayatta yapmak istediklerimin arasında birini gerçekleştirecektim. Telefonu elime alıp hapishaneyi ve geçmişini araştırmaya başladım. Okuduğum şeyle gözlerim kocaman oldu. "Hapishanede mahkumların değişik olaylar yaşadıkları ve gardiyanların gece nöbetlerinde çığlık sesleri ve bazı yaratıklar gördükleri iddia ediliyor."
Hay anasını bune oğlum
Bizimkilere söylediğimde  gitmekte  kararlıydık.
Hazırlanıp evden çıktım, her kez gelmişti Berra gelemiyodu hasta olmuştu. "Arkadaşlar gelin vaz geçelim hadi ,ben öğrendiğim şeylerden sonra oraya girmek istemiyorum."
Gamze korkmuştu galiba biraz, hepimiz bu haline gülmüştük. ddjsnnsss
 "hayır oraya gircez ben de vidyomu çekcem ben kamerayı boşa getirmedim. Hadi girelim de nerden gircez?" Sorduğum soruyla herkez etrafa bakmaya başladı
"Buldum orda teller var üstünden atlanabilir" Nisanın gösterdiği yere baktık ve ordan girdik. Önümüzde kapı vardı bir yandan kayıta geçmiştim Gamzeye kamerayı verdim. İçeri girdiğimizde duvarlar karalanmış  yıldız ve yazılar vardı.
"Knk ses var birisi çığlık atıyo knka" Kıvanç Berk'in arkasına gelmiş konuşuyodu.
"knk bir sakin olun ya birşey yok. Kedi felan miyavlar, yankı yapar, onun sesidir." Rahatlatmak için söylemiştim.
"Damla nasıl kedi olabilir kız çığlık atıyor işte, şurada bir kapı var girelim oraya."
Yağızın söylediği gibi yapıp girmiştik. Değişik bir şekilde odada kırmızı boyalarla  'imdat' yazıyordu etrafta, bir masa ,sandalye onun hemen karşısında tekerlekli sandalye tipi bir koltuk vardı. Etrafı incelerken geriden gelip berkin arkasına geçtim. "bööö " diye bağırdığında Berk korkarak iki merte havaya zıplamıştı hepimiz kahkaha atmıştık  😂😂
"knk burda birşey var" İremin'in yanına gittiğimizde elinde bir kutu vardı. Kutuyu açacakken,
" Hay anasını knk koşun  aşağıda biri var. Koşun ,çıkalım burdan."
Yağızın sesiyle hepimiz koşmaya başladık İrem kutuyu da yanına almıştı güvenli bir yere geçtiğinizde "Noldu ya hiç bişey anlamadım ben o aşağıdaki kimdi? Yağız ne göründe koşturdun bizi"
Yağıza bakarak konuştuğumda hepimiz nefes nefeseydik.
"Değişik bir şey vardı knk orda ben birdaha gitmem."
Herkez çok korkmuştu en çokta yağız "Bidakka ya gamze sen o zaman kayıtta değilmiydin baştan beri kayıttaydık o sıra kamerada gözükmüşmü bakarız."
Korkak korkak bana bakıyolardı. "Tamam ya ben vidyomu düzenlerken bakarım vidyo izliycez sadece ammada korktunuz iyi hadi gidelim." Orda ayrılmıştık vidyo da da birşey çıkmamıştı gamze korktuğu için kamerayı oraya bile çevirmemişti.
Önümdeki maçlara bakcam artık. 😊😊
Kutuyu sorarsanız da İrem de İremi ele geçirmeye çalışıyor 😅

            4.bölüm sonu

Bölümü beğendiniz mi?

Sizce en korkak kim ?

En çok hangi karakteri sevdiniz ?

Birdaha ki bölümde görüşmek üzere 💚💙💫

Yıldızlara BakarakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin