Selam
Nasılsınız?
Bağenmeyi unutmayın.
Keyifli okumalar. 💙💙
Sabah kalktığımda herkez uyanmıştı.
En son kalkan ben olmuştum. 😴😴
Mutfağa inerek menengeç kahvemi yaptım ve içtim. Kendi caplarinda kahvaltı hazırlamışlardı. Ben de masaya oturdum.
"Ahmet sen nerde yatın bu gece?" Aklıma takılmıştı.
"Burda kanepede yattım." Tek kaşımı havaya kaldırarak yemeye devam ettim. "Sizin aranız mi bozuk?" İremin'in sorusuyla Ahmetle ikimiz 'yooo' demiştik.
Kahvaltıyı bitirip masayı kaldırdık. Kızlar topluyordu ama bizimkiler yayılmış kanepeye oturuyolardı.
"Beyefendiler acaba yardım etmeyi düşünürsünüz. Yoksa ben tabakları kafanızda tek tek kırayım mı? " Kendi çapımda tehdit ettim. ☺
Ayağa kalkarak yardım etmeye başladılar. Ahmet kanepede oturuyordu.
Yanına giderek oturdum. "sen hayırdır bana tirip mi atıyosun?"
Ahmet bana dönerek "yo ne haddime." bana kızgındı gaIiba.
Boynuna sarılarak yanağından öptüm. "Özür dilerim." Bana tepki vermeyince kucağına uzadım.
Bana bakmasını sağladım. "Bana tirip atma ama, ısırırım yoksa." Azımı büzdüm. Tepki vermedi. Yaklaşarak yanağını ısırdım. Sonra geri yattım.
Birşey demeyince kalkarak kucağına oturdum. İki ayağımı da bir yana atarak yüzümü Ahmete döndüm.
Normalde yapmam böyle şeyler ama malum kızgın bana her yolu denemem lazım. Gönlünü almak için.
Yüzünü elimin içine aldım.
"Ne yaparsam affedersin?" Ahmet bana bakıyordu. Dudağını uzatarak bana gösterdi. Gülerek dudağından öptüm.
"Çüş ama abii" Yağıza dönerek baktım. "Sus gönlünü zor aldım zaten." Ahmete sarılarak boynunu öptüm. Şey dozunu kaçırmış olabilirim. Ahmet bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Kucağından inerek "Bugün havuza girelim mi ? Hava da çok güzel." Dışarıyı göstermiştim.
"Olurr" Nisa heyecanla söylemişti.
"Mayolarımızı giyip gelelim o zaman"
Yukarı çıkarak üstümü değiştirdim.
Mayo mu giyerek aşağı indim.
Oturup bizimkilerin inmesini bekledim.
Ahmet beni süzerek sarıldı. Herkez aşağıya inmişti. Limonata hazırlayıp getirdim. Sonrasında suya girerek yüzmeye başladık. Top oynadık. Havuzdan çıkarak bitaz oturduk.
"Çılgın bir planı olan var mı? " Berk ve aksiyon istekleri benden farkı yok ama yetmiyo çocuğa ne yapsın.
"Berk bunu ben demek istemezdim ama 1 ay sonra sınavımız var. Sınavdan sonra benim planlarım var. Merak etme kafanı baya bir dağatır." Gülerek bana baktı. Sevmişti bunu benim boş olmadığımı biliyordu.
Biraz derslerden konuşarak devam ettik. Akşam olunca herkez evine gitmişti. (Ahmet hariç) 💘
Annem yarın sabah geri dönüyordu.
Evi toparlayarak Ahmetle yemek yapmaya başladık. Çünkü ben biraz acıkmıştım.
Tezgaha oturarak Ahmetin yemek yapmasını izledim. Sonra telefonuma baktım. İstegrama en son milattan önce girmiştim. Hdjsjsk
Video izlerken Ahmet kollarımın altından girdi. Bana bakıyordu.
Telefonu bırakarak ellerimi boynunda birleştirdim. Beni kucağına alarak koltuğa oturdu. Şey ben kendimi kaybediyorum galiba.
"Yemek hazır mı? " Anneme sorar gibi sordum. Gdjsks
"Hazır kızım geç otur masaya" djsswjdjjr Ahmet dalga geçmesen olmuyo zaten.
"Otururum anne" harbi o değilde babam yapıyordu arada yemekleri
Bana kızım otur sofraya diyordu.
Benim de dediğim şey "otururum baba" oluyordu.
Kendime gelerek masaya oturdum.
Yemek bitince misafir odasındaki yatağın üstüne Ahmetle çift geceliğini giyerim diye düşündüğüm aldığım geceliği bıraktım. Geceliği giydiğini düşünerek odaya girdim. Giydiğini görüp gülümsedim. O da farketmiş olacak ki bana bakarak güldü.
Yatağa oturarak "beğendin mi?" Dedim. Yanıma oturarak "güzel tatlış"
dedi. Gülerek oturmaya devam ettim.
"Pug mobile oynadın mı hiç, severmisin? " Şimdi diyceksiniz Damla bu kadar da olamazsın. Oldum bile :)
Bana bakarak "oynadım da sen niye soruyosun? "Salak ya bu çocuk Damla bırak bunu seni daha tanıyamamış.
Ya bir git be konuşma, sus, sana soran olmadı. Ah pardon kafamdaki gıcık vıdı. Ben ona vıdı diyorum. Malum benden çok konuşuyor. :) Deli değilim ama içiniz rahat olsun. 😋Devam ederek "oynayalım mı diycektim aşkım." Ahmet gülerek
"Sen benle Pug oynayacaksın?" Dalga geçiyordu.
"Evet beğenemedin mi ? Gel iddaya girelim eyer ben çok adam öldürürsem benim istediğim bir şeyi yapacaksın. Eyer ben kazanırsam benim istediğimi yapacaksın. Anlaştık mı ? " Ahmete elimi uzattım. Elimi tutarak "anlaştık" dedi.
Oyunu getirerek oynamaya başladık.
Çok hırslanmıştım. Oyun bittiğinde öldürdüğüm adam sayısına baktım.
Ahmete baktığımda benden az olunca güldüm.
"Ne yapmamı istiyosun?" Kabullendi hemen yaa kıyamam. Kıyarım ki 😈
Biraz düşünerek " Markete gideceğiz sende beni sırtında taşıyacaksın. Hemde bu geceliklerle. " Heyecanla Ahmete baktım. "Tamam." Ayakkabımı giyerek çantamı aldım ve Ahmeti bekledim. Geldiğinde sırtına binerek beni taşımaya başladı.
"Memun musun cezadan?" Yüzüne eğilerek baktım.
"Ne demezsin seni sırtımda taşımak için can atıyordum. İyi oldu." Yapma Damla yapma."Niye can atıyosun ki fazla can mı vermişler sana fazla varsa bana da ver." Gülerek Ahmete baktım. Ya sabır çekiyordu. Ee adam haklı.
Markete geldiğimizde içeri girdik. Kasiyer bize bakıyordu. Gülerek
"Anormal görebilirsiniz. İddaya girdik de kaybetti."
Kasiyer gülerek "kolay gelsin" dedi.
Parmağımla işaret ederek "şuraya gidelim." Dedim.
Birkaç çikolata alarak sonrasında gördüğüm oyuncak yumurtayı aldım. Ahmet gülmüştü bana.
"Niye gülüyorsun alamazmiyim?" Ağzımı büzmüştüm.
"Hayır alırsın tabikide de Pug mobile oynayan kızın bunu yapması komiğime gitti." Boş vererek alışverişe devam ettim.
Aldıklarımızı kasadan geçirmek için gittik. Kasiyer gülümseyerek "Hoşgeldiniz" dedi. Klasik kasiyer sözü işte. Sgjsss
Aldıklarımızı geçirdikten sonra ödeyip Ahmet poşete koydu. Poşeti bana uzattı. "Ben mi taşıyacağım?"
Ahmet bana bakarak "Aşkım sırtım ve ellerim dolu. Ben taşırsam o zaman sen düşersin." Poşeti elime alarak çıktık. Ahmet yorulmuştu galiba.
"Aşkım ağır değilim ki o kadar 48 kiloyum." Şaşırmış olabilirsiniz ama doğru. Kilo almıyorum. Gün içinde çok hareket ettiğim için.
"Aşkım neden o kadar zayıfsın. Ben şu an 50 kilo varsın diye düşünüyordum." Gülerek devam ettik. Eve girdiğimizde Ahmetin sırtından indim ve oturduk.
Aldığım yumurtayı açarak içindekine baktım. İçinden küçük bir kız çıkmıştı. Ama bu çok tatlıydı.
Bacaklarım açıyordu. Kendimi çok kastım galiba. Telefonu elime alarak fizy den şarkı açtım. Dinlerken uykum geldi. Yavaşça gözlerim kapandı.Bölüm sonu 16.Bölümde görüşürüz.
Kendinize iyi bakın.
Damladan bir öpücük. 😘😘
Hepiniz öpüldünüz aşklarım. 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Lãng mạn🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...