Çok merak ettiğiniz bölüm geldii
Keyifli okumalar.
Kolumdan tutarak beni kendine çekti.
"Damla bize kim bakıyo biliyormusun sevgilin. Hep izliyordu bizi ,artık eski sevgilin olmuştur.
Damla disiplin aldığım için senden bunun hesabını sormam lazımdı sormuş oldum. Unutma kötüler değişmez."Kulağıma söylemişti bunları duyar duymaz Emire tokat attım. Ahmet nerden izliyordu beni yanlış anladı kesin , her şey daha kötü olcak.
"Gerizekalı ,bela mısın başıma, belamısın? Ne istiyosun ya daha ne istiyosun yetmedi mi? Havuza attın yetmedi mi? Ölüyordum yardım etmedin çekip gittin yetmedi mi? Şimdide beni sevdiğim kişiden mi uzaklaştırıyorsun? Yeter artık hayatımı mahvettin edebileceğin kadar daha ne istiyosun?" Emirin yanından uzaklaşmıştım.
merdivenleri çıkarken başım döndü.
....................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
İremin ağzıylaMerdivenlerden inerken Damlayı yerde baygın kafası kanamış olarak gördüm. Hocalara haber vererek ambulansla gitti. Ahmette bir değişiklik vardı Damlanın durumu kötü olabilirdi ama o sadece bakıyordu.
Okul bitince hastaneye gittim Damla hala uyanmamıştı. Kafasına dikiş atmışlardı bazı yerleri zedelenmiş başında iki yara varmış biri ağır diyeri hafif, hastaneye herkez gitmişti Damlanın ailesi de ordaydı. Annesi telaşlanmıştı.
Telefonumu elime alarak Ahmete yazdım.
Siz:Ahmet sen nerdesin herkez burda Damlayı merak etmiyomusun?Enişte 1: Ediyorum .Sen bana bildirirsin durumunu şu an nasıl?
Siz: Ahmet Damla sana kızgın zaten, eyer merak ediyorsan gel kendin öğren durumunu.
Enişte 1: Damlanın beni aldattığını öğrenip yanına nasılsın diye mi soracağım.
Siz: Ahmet sen ne diyosun ya Damla bu zamana kadar kimseyi aldatmadı aldatmaz.
Enişte 1: Emirle dipdiplerdi nasıl aldatmadı adam boynuna kadar eğildi
Ben bunu nasıl anlıyım?Siz:Salak Damla o çocukla kavgalı Damlayı havuza atmıştı duymuşsundur disiplinlik etti çocuğu
Damla ,nasıl onla sevgili olsun bir düşünsene.Enişte 1: Oraya geliyorum.
Görüldü
Ahmet gelmişti o da Damlanın uyanmasını bekliyordu. Doktor yanımıza gelerek "Hastamız gözlerini açtı geçmiş olsun " diyerek gitti. Herkez sevinmişti Ahmete baktığımda
Biraz rahatlamıştı.Damlanın anlatımı
Gözlerimi açtığımda bir acıyla ahh demiştim. Kafam çok açıyordu belimde bir ağrı vardı.
Kapı açıldı ve içeri annem ve babam geldi. Sonrasında bizimkiler içeriye girmişti Ahmeti aradığımda olmadığını fark ettim kalbim birdaha bıçaklanmış oldu."Nasılsın Damla" Gamze elimi tutarak sormuştu. "İyi değilim " gözlerim dolmuştu ve devam ettim. "Emir yanıma geldi. Yaklaştı beni kendine çekti o sıra Ahmet bizi izliyormuş kulağıma eğilerek söyledi birde, pislik tokat attım.
Merdivenden yukarı çıkarken başım döndü. Knk Ahmet kesin yanlış anladı ya of emir allah bin belanı versin."
Ağlamaya başlamıştım. Herkez çıkmaya başladı "nereye gidiyosunuz" bişey demeden odadan çıktılar.
Kapı açıldı ve Ahmet içeriye girmişti.
Ona sarılmak istiyordum hemde çok sarılmak istiyorum. "Yıldızım" bana doğru kucak açmıştı ,sardık. "gökyüzüm" ona asla birdaha kızmak istemiyordum herşeyi unutmak istiyordum sadece o aklımda kalsın istiyordum.Yanıma oturarak alnımı öptü. "Iyimisin bebeğim ağrın var mı ?" Elleri ellerimde gözleri gözlerimdeydi. "İyiyim sen geldin ya"
Gülerek ona bakıyordum."Ben seni birdaha asla bırakmam"
Tekrar sarılmıştık annemin içeriye girdiğini gördüm anneme bakarak Ahmete sarılmayı bıraktım.Ahmet yataktan kalkarak odadan çıktı. " kızım sevgili mi yaptın?"
" Evet anne" annemin tepkisini merak ediyordum. "Hiç söylemiyorsun kızım böyle şeyleri saklama bizden biz sana kızmayız." İşte benim annem be
Anneme gülümsemiştim."Utandı" kahkaha atarak konuşmuştum. "Ay kızarmı diye korkmuştur şimdi ben cağrıyım."
Ahmet içeri gelmişti ayak ucunda durarak "Buyrun" sen nazik mi oldun.
Annem koltuğu göstererek "Gel çocuğum otur." Ahmet oturmuştu.
"Ben Songül çocuğum. Damlanın annesiyim." Ahmet elini sıkarak "Ben de Ahmet tayzeciğim arkadaşıyım."Annem gülerek "Sevgilisi" Ahmet kaçamak bir şekilde bana bakıyordu.
"Sorun yok oğlum böyle şeyler gayet normal. Sen benim kızımı üzmez, kırmaz, seversen sorun yok. Tersi olursa beni karşında bulursun evladım." Annemle konuştuktan sonra beni Ahmetle bırakıp gittiler bende dinlenmek için uyudum.9.Bölüm sonu
Bölüm nasıldı?
Ahmetle Damlanın aşkını nasıl buluyorsunuz?
10 . Bölümde görüşürüz 😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romansa🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...