Selamm çikolatalı sütlerimm😍😋😙
Nasılsınız? Umarım herşey yolundadır.
Hemen başlamak istiyorum. Haydi kahveniz hazırsa başlayalım. ☻😊❤💙
Not
Yorum yapmayı unutmayınız. Tatlı yanaklarından ısırırım yoksa. 😋😊"Hazır mıyız?" Bu sorum ekibeydi. Şef "hazırız başlayabilirsiniz" komutuyla açılış konuşmamı yaptım.
Ahmet yanımda bana bakıp gülüyordu. Çok hain bir şey yapacağından adım gibi emindim.
(Adım Damla bu arada ,Emin felan değil. Yanlış anlamayın.) 😆😁😅😂Bu kötü espriden sonra devam edebiliriz. Tabi sizi bilmem bir gözlerinizi çamaşır suyuna yatırmanız gerekebilir. Anca silinir.😈 😄😄
"Bana lütfen istemediğim bir şey yaptırma. Nolur aşkım." Evet gerçekten bunu yapıyordum. Ne yapacağını bilmediğim için merakla bekliyordum.
"Merak etme seni rezil edecek hiçbir şey yapacağım" aha kesin rezil olcam. 😫
Başladık ve Ahmet beni bir yere götüreceğini söyledi.
**************Geldiğimiz yer Avm'ydi. Burda ne kadar rezil olabilirim ki.
"Aşkım senden sabah kahve içmediğim için kahve almanı istiyorum. Hadi koş!" Başımı yana eğdim. "Ben sana menengeç yapardım evde ne gerek var. Madem kahve alçaktık niye yukarı çıktık?"Sırıtıyordu karşımda "canım öyle istedi. Hadi koş!" Birde emir veriyor ya. Ben sana bunu sorarım. Kahveyi almaya gittim. Aklıma gelen şeyle kahvenin içine tuzu bastım. Pardon basmadım direk şişeyi boşalttım.😈😈
Sonra yukarı çıkarak götürdüm. Kahveyi içmeye başladığında ağzına aldığı kahveyi geri püskürttü.
😂😂 kahkaha attım. Yok yok ben direk böğürdüm.
Kahveyi çöpe atarak bana kızgın bir bakış attı. 😒
Ay yesinler bakışını. 😋😋Sonra bir mağazaya gittik.
"Evet ben şimdi senin kartını alabilirmiyim?" Bu soruya evet demem lazımdı. 😑
"Alabilirsiniz tepe tepe kullanın."
Kartı alarak reyonları gezdi.Kendine beğendiği bir sweatsohortu aldı. Birde pantolon. Sonra kadın reyonuna giderek biraz gezi. Bende kenara geçip ne alacağını izledim.
Eline hiç bir şekilde memun olmayacağım bir kostümle geldi.
Ağ elinde inek kostümü vardı.
🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄Kedi olsa sevinirdim. 🐈🐺 🙀🙀
İnek ne yav"Hadi bunu giy de dışarı çıkıp bir yemek yiyelim. Kostümü elinde bana uzatıyordu.
Bir eline baktım birde yüzüne. Sonra elinden alarak kabine girdim. Giydiğimde aynaya baktım.
Yakıştı sanki,bir tatlış oldum.bjkdjfk
Bu halde bile güzelliği düşünen ben🙂Çıkarak Ahmetin yanına gittim. Bana bakarak kuyluğumdan tuttu.
Sinirlenerek "rahat bırak kuyruğumu"dedim. Hiç haberim yok öyle demişim. 🙊🙊
Dışarı çıkıp yemek yemek için bir yere girdik. Herkez bana bakıyordu. Çok utandım ben yaaa. 🐄🐄🐄😶😶😖
Ahmet utandığımı anlayıp gülüyordu.
Siparişinizi almaya gelen garson vana bakıp güldü. "Ne sipariş vereceğinize karar verdiniz mi, efendim?"Kafamı eğerek "bakma be öyle abim, video çekiyoruz ,bir iddaya girdik maç yaptık kaybettim ve çekiyorum." Garson kafasını salladı.
Heycanla dürümümü sipariş verdim. Ahmette aynısını istemişti. Sakince siparişi bekledim. Geldiğinde önce Ahmetin önüne koydular sonra benim dürümümü verdiler.
Afiyetle dürümden bir ısırık aldım.
Isırmamla ağazımdan atmam bir oldu."Ay ya niye acıyı bastınız içine çiğköfte mi bu?" Ahmetin güldüğünü görünce anladım. "Pislik, çok gıcıksın. Görüşürüz senle😡😡
Yanan Ağzımın acısını gidermek için ayrana yöneldim. Ayranı açıp içmeye başladığımda ağzımdaki ayranın hepsini Ahmetin yüzüne püskürttüm.
Çok fazla tuz vardı. "Bütün tuzları buna mı koydunuz?" Öksürmeye başladım. Miğdem kötü olmuştu.
Ahmet üstünü temizledi. İçimden oh olsun sana diyordum. Hak ediyordu. Ben ona sadece sırtında taşıtmıştım.
Ayıp çok ayıp.😒
Kendime gelerek videoya devam ettik.
Beni bir diyer yere götürdü.
Neresi? İşte aşağıda👇
Hayvanat bahçesindeydik."Aşkım burda ne yapacağız? Tavşan sevme varsa ben varım." 😊🐇🐰
Elimden tutu, gülüyordu. Anlamsızca gözlerimi kapatılar.
"Gözlerimi açabilirmiyim artık. Ahmet bak benim korktuğum bir hayvanın yanına getirdiysen cidden küserim." Ahmet kafasını salladı ve gözlerimi açtı.
Baktığımda bir adam yılanı elinde tutmuş karşımda bekliyordu. 🐍🐍
Yılanı görmemle çığlığı bastım.
"Aşkım yok ben buna yaklaşmam bak dokunma felan demedim yaklaşmam dedim. Sen düşün ya ne kadar korktuğumu. Hayır yapma gerçekten hiç gerek yok."Ahmet birşey olmaz diyip beni ittirerek adama doğru yaklaştırdı.
Adam yılanı hızlıca omzuma koydu.
Ağırlığı 5-6 kilo vardı.Ahmetin elinden tutuyordum. Korkudan titremeye bile başlamıştım. Yılanın soğukluğu boğazıma gelmişti. Bir kez daha bağırdım.
"Ahmet! Alın şunu boynumdan. Korkuyorum. Bak şakası yok." Ahmetin elini bıraktım ve adamın kolundan tutmuştum.
Ahmet "hayır hayır almayın. Aşkım bak ne güzel duruyo işte" yılan her hareket ettiğinde bağrıyordum.
Ağlamaya başlamıştım. Çünkü gerçekten çok korkuyordum. Zehirsiz olsada korkuyordum.
Ağladığımı görünce yılanı aldılar. Ahmet yanıma gelerek bana sarıldı. Ona kızgınlıkla koluna vurdum.
Vurmaya devam ediyordum. Ahmet geri geri gidiyordu.Durarak gözyaşımı sildim ve oturdum. Ağlamaya devam ettim. Ahmete kızgın olduğum gerçeğide var tabiki.
Sonra ağlamayı bırakarak videoyu kapattık.
Herkez dağıldı ve bende Ahmete bir kızgın bakış atarak önüme döndüm.
"Dürüm ısmarlıyım mı?" Ona bakarken gülmüştüm. Pislik nasıl gönlümü alacağını biliyo.
Sonra ben buna kanmam diyip "istemez" dedim.Benden özür dileyince affettim. Sonra dürüm yedik. Birde tatlı yiyince benden mutlusu yoktu. 😊
Markete girip geleceğim diyince Ahmeti beklemeye başladım.
Marketten çıktığında elinde jelibon kutusu ile gelmişti. (Ben jelibona aşık olabilirim.) 😍😍
Sonra bir kutu dolusu olduğunu görünce daha da çok sevinmiştim.
Beraber yurda gittik.(Ben yurttan sıkıldım ya çok sıkıcı)
Bölüm sonuHikayemi beğendiniz mi?
Bol bol yorum yapmayı unutmayın. Hepinizi öptüm.
😚😙😘😻😻❤❤❤
Devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romance🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...