16.Bölüm

24 11 0
                                    

Selam bu bölümü yeniden yazıyorum.

Ufak bir sıkıntı oldu da.:) umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar. 😙😙

Sabah kalkarak hazırlandım. Bugün Berra geliyordu onunla buluşcaktık.
Onu çok özlemiştim. Geç kalmamak için hızlıca evden çıktım. Bir kafeye giderek Berra için pasta kurabiye , tatlı felan hazırlattık.
Sonrasında Berra gelerek hepimize teker teker sarıldı. Sıra bana geldiğinde bana sarılmayarak oturdu.
Bende şaşkın bir şekilde oturdum.
Pastayı kestikten sonra ellerim battığı için lavoboya gittim.
Berra ve İrem felan da yanımda geldiler. En son bıraktıklarında adam dövdüğüm için. 🙄

Ellerimi yıkayıp bizimkilere baktım. Berra bana bakıyordu. Ona doğru sarılmaya giderken geri çekildi.
"Noluyo Berra ben sana bir şey mi yaptım bana soğuk davranıyorsun ? "
Berra bana yaklaşarak "yo sen ne yapcaksın ki bana sen zaten hep masumsun sana bulaşan suçlu." Ne dediğini anlamamıştım.
"Berra ne diyosun? Anlamıyorum."
Berra gözlerimin içine bakarak konuştu. "Damla seni sevmiyorum. Sen hep kendini birşey zannediyorsun. Hep bir liderlik yapma çabasındasın. Baban öldü diye hiçbir şey söylemedim ama artık yeter." Gözlerim dolmuştu. Söyledikleri çok ağırdı.

"Berra ne diyosun sen? Ben kimseyi kendimden üstün görmedim. Kimsenin lideri olma çabasında değilim. Babamın öldüğünü bilerek bana bunu söylüyorsun ya içimi çok yaktın. Senin bana destek olman gerekirken canımı yakıyorsun. " Ağlamaya başlamıştım.

Ordan giderek oturduğum yerden çantamı alarak kafeden çıktım.
Ahmet arkamdan geldi. Yürüyerek ona anlatmıştım olanları.

Kalbim açıyordu. Sevdiğim değer verdiğim arkadaşımdı. Kardeşim olarak görüyordum. Ben gerçekten kötü birimiydim.
Hak ettim mi bu lafları. Kafam çok karışmıştı.
Eve giderek yatağa yattım. Kaç saat uyumak istediğimi bilmiyordum ama hiç uyanmak istemiyordum.

Uyandıktan sonra bir bakkala giderek yapıştırıcı aldım.
Belki kalbimi bununla onarılabilir.
Belki yeniden inşa edilir.
Belki hiç izi kalmaz.
Yada kırık parçalar kaybolur. 

Bölüm sonu

Nasıldı eğlendiniz mi?

Sizce Damla haklı yoksa  Berra haklı?

Sizce Damla nasıl biri?

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere öptüm hepinizi. 😙😙

Yıldızlara BakarakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin