Selam aşklar❤❤
Bu arada kiz arkadaşlarımın isimlerini kullandım.
Kişilik özellikleri aynı değil. Sadece daha rahat yazabilmek için kullanıyorum.(yanlış anlamayın yani)🙂
Yorumlarınızı bekliyorum. En azından kimlerin okuduğunu göreyim.😋😘
Yurtta yeni bir günün bittiği geceydi.
Ve biz Nisayla geceleri eskileri konuşmayı çok severdik.Nisa yanıma geldi. Yatağa uzandı.
"Nerde kalmıştık?" Gülerek
"ben anlatıyordum." Dedim.Kafasını sallayarak beni dinlemeye başladı.
"Ben sana saçımın kahkül olan yerin yolunduğunu anlatmışmıydım?"
Nisa "yok anlatmadın , anlatsana""Ben 5,6 yaşındayken tatil için köye gitmiştik. Babam köy yerindeki ağaca bir salıncak yapmıştı.
Salıncakta sallanıyordum. Abim benim başımı döndürmek için salıncağı döndermişti.
Sonra saçım ipe takıldığı için saçımı alamadım. Canım acıyordu. Sağ tarafımdaki saçım ful ipe dolanmıştı.
Abim evden makas getirdi. Ben makasla kesmesini istemedim.
Saçlarım uzun olduğu için kısalmasını istemiyordum.
Sonra abim bana bağırmaya başlamıştı. Bende saçımı ayırmaya çalıştım ve saçımı yolmuştum. Derim gözüküyordu.
Kuzenim yanımıza geldiğinde abim anlattı. Sonra saklamaya karar verdik.Saçımı at kuyruğu yaparak yolunan yeri kapattık. Anneme birşey söylemiyecektik.
Akşam annem eve gelince beni banyo yaptırmak istedi. Tamda bugünü buldu.
Banyo yaparken saçıma dalin şampuanını koyuyordu.
Sonra saçlarımı duruladıktan sonra derimi gördü ve bu ne diye telaşlandı.
Evde kuzenlerim ve babaannem vardı. Annem hızla beni banyodan havluyla kucaklayıp herkezin yanına koşarak getirdi.
Abim de o sıra odasınaydı. Yatıyordu paşam.
Annem babama anlatı. Amcam ben üzülmeyeyim diye "bak benim sakalıma da var" diye teselli ediyordu.
Ama ben zaten biliyorum ki.
Kuzenim sonra olanları anlatmaya başladı. Abime kızmasınlar diye sakladığımı öğrenince abime kızmamışlardı."
Nisa kahkaha attı. "Lan yine istediğiniz olmuş ya" bende gülmüştüm.
"Yok muydu ya sana aşkını itiraf eden?" Düşünerek "vardı." Biraz üzülmüştüm.
"İki tane vardı."
Nisa heycanla "anlat" dedi."Ben 2. Sınıftayken birisi bana seni seviyorum demişti ben öküz gibi çocuğun suratına tokat atmıştım. Gerisini hatırlamıyorum. Ama sınıftakiler çok dalga geçiyordu. Ben de doldum yani normal olarak."
"Oha knk birde daha 2.sınıfta yok artık yani onu söyleme cesareti de ne biliyim." Kafamı salladım.
"Diyeri ne?" Gülerek anlatmaya başladım.
"Aynı 2.sınıftaydım. Abimle birlikte abimin arkadaşıyla geziyorduk.
Aynı okulda okuduğumuz için abimle öğle aralarında geziyordum.
Arkadaşı da abimin yanında oluyordu. Her abimle gezeceğim zaman yanıma geliyordu.
Yine bir öğle arası abimle geziyoruz yine o arkadaşı var.
Gezerken birtane kız geldi. Benden ve abimden büyük bir ablaydı.
Karşıma geçerek birşey söyleyecekken abimin arkadaşı kızın ağzını kapattı. Kulağına birşeyler söyledi. Onu ordan uzaklaştırdı.
Sonra kız yeniden geldi abimin arkadaşını göstererek "bu seni seviyo" dedi.
Ben orda dondum kaldım. Abim kızarak arkadaşının üstüne doğru yürüdü.
Sonra benim belimden iterek sınıfa götürdü. Gerisini bende bilmiyorum. Ama arkadaşlıkları orda bitmişti.
Onu her gördüğümde gözümü kaçırıyorum. Ve olduğum yerden gidiyordum."
Nisa şaşırdı. "Abi sana da herkezin ne aşık olası gelmiş." Kahkaha attık.
Uykumuz gelince kendi yatağına geçerek uyuduk.
*********************
Bölüm sonuYorum ve takip etmeyi unutmayın.😋
Hikayemi okuyanlar kendini bana tanıtsın.👉
Gelecek bölümde aksiyonlar bizi bekliyor. Takipte kalın.😊😙😘
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romantizm🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...