Yeni bölüm geldii
Ben yazarken ağladım sizi düşünemiyorum.
İyi okumalar.
Yakasını bıraktığımda kendimi yere bıraktım. Dayanamıyorum baba.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.
Yanımda abim ve Ahmet vardı.
Biraz etrafa bakmıştım sonra hatırladıklarımla vücudum buz gibi oldu. Yatakta doğrularak kolyeme ellemiştim. Artık ağlamaya mecalim kalmamıştı. Gözyaşlarım bile yetmiyordu. Abime baktığımda kolunda babamın saati vardı.
"Abi " sesim cılız çıkmıştı. Kolundaki saati ellemiştim. Bende kolye,abimde saati, annemde de alyans kalmıştı.
Abime sarılmıştım ağlamak da yetmiyordu artık. Sadece unutmak istiyordum. Unutmak.6 Ay sonra
"Günaydın" 12. Sınıftaydım artık. Denemeden denemeye koşturuyorum. Ahmetle aynı sınıftaydık. Gerçi sınıfın yarısı bizimkiler. İrem , Nisa, Ahmet, Berk Yağız, kıvanç,Rukiye, Emir ve Gamze ile aynı sınıftaydık. Emiri soracak olursanız değişti babasının yaptığı şeyden sonra kendisini kötü hissetti. Babası bizden özür diledi. Keşke herşey özür dikenince sıfırlansa babam geri gelse.
"Deneme sonuçları nasıl?" Bizim tayfaya baktım.
"Allah rahmet eylesin türkçeyi batırmışım." Gamze'nin bu haline gülmüştük. Ahmet yanıma oturmuştu elini belime atarak beni kendisine çekti. "Okuldan sonra biryere gidip gezelim mi ?" Kıvanç gezme meraklısınız kendisi benim gibi. "Olur okul çıkışı gidelim biyerlere" İremle birlikte kafamızı sallamıştık.
"Siz bundan yaptınız mı ? " İrem ana ekranındaki fotoğrafı gösteriyordu. Fotoğrafta sevgililerin yaptığı ele ele tutuşma vardı. Bende gülerek telefonumdaki önceden yaptığımız kalbi gösterdim. Nisaya baktığımızda telefon ekranını gösterdi. Ekranda Berkin sırtında olduğu bir fotoğraf vardı. Buna baya güldük.
Rukiyeye baktığımızda telefonunu göstererek. Gizlice çektiği bir fotoğrafı gösterdi. "Sağolsun benimle adam gibi bir fotoğraf bile çekinmedi." Buna da gülünürdü. Djsksj
Gamzeyle Kıvanç sevgili olmuşlardı.
Nasıl diye sorarsanız hemen geçmişe bir bakalım.3 ay önce
"Kıvanç niye buraya geldik." Gamze tedirgin bir şekilde soruyordu.
"Burda bekle ben geleceğim." Gamzeyi sokağın ortasında beklemişti. Bizde onun arkasından gitmiştik. Planı bize anlattı kıvanç.
Gamze bakıyordu. Arkadan bir müzik yükseldi. Sonrasında kırmızı bir ışık. Sonrasında kıvanç elinde papatyayla Gamzenin arkasına geçti. Omzuna dokunarak Gamzeye baktı. "Benimle evlenirmisin" dedi. Yanlış duymadınız cidden evlenirmisin dedi. Salak çocuk aklı nerelerde acaba. Sonra düzeltti. Gamze de kabul etti.Şimdiki zaman
Gamze senin ana ekranda ne var.
Telefonunu göstererek "bu var." Gezmenin ekranında öpüştükleri bir fotoğraf vardı. Birşey demeyerek Ahmetin kucağına uzandım.
"Aşkım akşam bize gelsene." Ahmet bana bakıyordu. "Olur geliyim annemi ve babamı da getiriyimmi? Çikolata birde çiçek te getiriyim." Bana ciddi ciddi bakıyordu. "Ya aşkım dalga geçme. Gelcekmisin? " Oturduğum yerde doğrulmuştum.
"Geliyorum tabiki de " kabuk ettiğinde ona sarıldım ve göğsüne yaşlanmaya devam ettim.
Okul bitmişti. Ahmetin elinden tutarak arabaya bindik. Ali abi gelmişti onunla birlikte eve gittik.
Eve geldiğimizde annem mutfakta hazırlıklara bakıyordu. Annemi öperek Ahmetle terasa çıktık.
"Yıldızlar yok ama soğuk kahve var onunla idare edeceğiz." Kahveyi önüne koyarak konuşmuştum.
"Olsun yıldız olarak sen varsın ya sana baksam yeter." Yanıma oturdu. Elini belime koydu. "İyiki yanımdasın." Kolyeme elimi koymuştum. O günden sonra bir kez bile kolyemi çıkarmamıştım. Abim şirkette ilgileniyordu. Annem bizimle ilgileniyordu bizim iyliğimiz için.
Ahmetin kucağına uzandım ve ona bakıyordum. "Damla sen ne olmak istiyorsun 2 aydır deli gibi çalışıyorsun." Ahmet saçımla oynamaya başlamıştı. "Ben öğretmen olacağım. Senin gibi ama beden eğitimi öğretmeni olacağım." Ahmet bana gülümsemişti.
"Ben abinin yükünü azaltması için şirkete yardım edersin zannediyordum." Ahmete bakarak uzun bir süre sesiz kaldım.
"Uykum geldi." Ahmet saçımla oynuyordu beni izliyordu. "Uyu sevgilim ben seni izlerim. Sen rahatına bak." Dediğiyle doğrularak yanağından öptüm. Sonra uyumaya başladım.
"Sevgilim uyan artık hadi yemek yiyelim." Ahmetin güzel sesiyle gözlerimi açtım. "Çok mu uyudum." Ahmet kafasını sallayarak "tam 1 saattir uyuyorsun aşkım." Gülerek ona baktım.
"Çok yakışıklısın." Ahmet bana yaklaştı.
"Senden güzel olmamam aşkım." Bana yaklaştı ve dudaklarımız birbirine değdi. Kalkarak yemeğe indik. Annem oturmuştu. Yemeğimizi bitirip terasa çıktık. Beraber yıldızları izledik.
"Seni ilk gördüğümde ne düşündüm biliyormusun?" Heyecanla "ne düşündün?" Ahmete bakıyordum dikkatli bir şekild. "Ölmek için Azrail geldi zannettim." Ahmete bakarak arkamı döndüm ve ellerimi bağladım.
"Ya tamam kızma şaka yaptım."
Yanağımdan öpmüştü.
"Tamam neyse unuttum sayıyorum."
Yıldızları izlemeye devam ettik.
Yıldızlar herşeyi anlatıyordu aslında
Bir yıldız olmak çok güzel olmaktı.
Bir yıldız olmak parlamak dikkatleri üzerinde olmaktı.
Bir yıldız olmak ölümsüz olmak değil,
bir sonu olmaktı.15.Bölüm sonu
Bölümü beğendiniz mi ?
Yorum yapıp takip etmeyi unutmayın.
İyi günler,geceler. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romance🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...