31.Bölüm BÜYÜCÜ

12 3 21
                                    

Direkt başlayalım. Siz takip ve yorumları yaparsınız zaten.😊

"Hadi ya Damla gidelim işte" Gamze beni çekiştiriyodu.
"Ay knk ya falcımıdır nedir niye gidiyim ben ona" beni bir yere götürmeye çalışıyordu.

"Dedim ya işte yaşadıkların ağır bir hafiflersin rahatlarsın. Hem falcı deyil. Tanıdık bir kadın. İyi olduğu söyleniyor." Aynen knk ondan.

"Knk benim yükümü kimse hafifletmez.  Kimsede benim yaşayacaklarım şeyleri değiştiremez."
Ya sabır.
"Knk hadi ya gidelim işte. İyi gelcek bak." Iyhhh  bıktık bıktık. 🤕😧

Gitmiştik dediği yere. Bulunduğu yer değişikti.
Evin etrafına baktığımda ıssız bir sokaktaydı. Polisten uzak işte. Biliyoruz biz böylelerini.

İçeri girdik. Sıska boylu bir kadın vardı. Yanımıza gelerek oturmamızı söyledi. Biraz bekliyecekmişiz. Ben de etrafa bakıyordum. Örümcek ağları vardı. Ve çok havasızdı. Yani benim için öksürük kaynağı.

Odada kuru kafa, şişelerde farklı renklerde ne olduğu belirsiz sıvı, birçok sayıda yakılmış tütsü vardı.

Biraz korku evlerini andırıyordu. Doğrusu (Gamze burda nasıl korkmuyo anlamadım.) Şş duymasın. Keser beni kjkhbkk.

Sıska kadın bizi içeri aldı. Kapıdan içeri girdim. Etrafa bakındım. Aynı dışarısından daha havasızdı. Kadının saçları dağanıktı. Yüzü ise esmerdi.

"Evet Hoşgeldiniz." Gamze oturarak "hoşbulduk" dedi. Sonra tektek oturduk. Kadın bize bakarak "ne istiyorsunuz yada ne şikayetiniz var."
Doktor musun amk. 😒

Gamze beni söyledi. Kadın önündeki masadan bana doğru yaklaştı.
Yüzüme bakıyordu. Bende kadının yüzünü inceledim. Baktım biraz.

Sonra "fondoteni iyi yayamamışsınız."
"Şurda kalmiş" yüzünü göstermiştim. Shjsjsj gülmeyin canım. Ne yani yapamamış. 😅😂😂

Kadın bana hayretle baktı. Sonra konuşmaya başladı. "Sen babanı kaybetmişsin ve sevgilinden ayrılmışsın. Bu babanın ölümünden sonra bir sıkışma nedeni oluşmuş. Çok yıpranmışsın."

Gamze şaşkın şaşkın "oha nasıl bildiniz" dedi. Mal bu kız yaa. Gerçekten mal.

Bende onun dediğine karşılık "doğum günüm yılım ayımı biliyomusunuz?"
Kadın hemen cevapladı. "11/4/2005 doğumlusun" gülerek "bildin." Dedim.

"Gamze bak ben sana ne soracağım. Sen bu kadınla önceden görüşmedim mi?" Gamze bana bakarak

"görüştüm. Senin hakkında konuştuk birde ücreti ödedim çıktım. Dedim ya senin dosyanı gelirken düşürmüşüm diye. Fotoğrafını göstermek istedim. Lise ismini felan da lazımmış bende dosyayı götürmüştüm." Güldüm.

"Ee güzel. Güzel ya. Birşey soracağım. Siz bu işe kaç TL istiyorsunuz?"
Kadın gülerek "yani duruma göre değişiyor. Bir kişiden 500tl alıyorum. Artı olarak birşey isterlerse yükseltiyorum." 🤔🤔

"Ee güzelmiş. İyi para kazanılır. Bende diyorum benim süzme salak knkm bu paçoz kadını nerden buldu. E bulur tabi iki salak birbirini nasıl bulmasın. Lan karı madem dosyamı çalcaksın  o zaman adam gibi sakla.
Ne diye kendini polise yakalatmamak için can atiyon. Bırak yakalasınlar."

Önceden çağırdığım polisler geldi ve kadını yakaladılar. Bana teşekkür edip birlikte karakola gittik. Gamzeye de iyi bir ders olmuş oldu. Bir daha elin karılarına  inanmaz.

(Karı diyorum ama kusura bakmayın. Dolandırıcı kadınlara karı diyesin geliyo.) Kjjmsn.

Eve geçtik. Gamzeyle bir kahve içtikten sonra evine gitti.

                  31.Bölüm sonu.

"Herşey güzel olabilir ama herşeyin bir sonu var."

Söz yazasım geldi.

"Önümde bembeyaz bir sayfa var ama ben o sayfayı simsiyah olarak görüyorum. Kırılmışlarım, ağlamam,kan, ølüm ve nefretim."

Bu sözleri hikayedeki Damla olarak değil. Yazar olan Damla olarak yazıyorum.

Herkezin bir derdi vardır. Bazısı sevgilisinden ayrılır ayrılık acısı çeker ki ben bu derdi boş buluyorum.

İtiraz edebilirsiniz. Saygım sonsuz.

Bazısı ailesini kaybeder. Özlem duyar. Şevkat ister.Annesini ister veya Damla gibi babasını ister.

Bazısının ailesi kötüdür. Çok sıkarlar. Kısıtlarlar. Gece gizlice ağlar. Çünkü ağladığımı görmesinler diye. Kavga eder, Canı sıkılır,Umursamazlar. Kalbine bir bıçakmış gibi laflar saplanır. Ağır gelir. İntihar etmeye çalışır, Beceremez. Birgün belki onları öldürmeyi bile düşünür. Enson kendini öldürmeyi seçer. İçten içe kendini yer,bitirir. Tükenir.

Böyle olmayı. Kimse istemez ama bu üçünden biri olur. Zaman geçtikçe hepsini yaşarlar.

Kısacası insan olmak zordur. Bu dünyada yaşamakta.

"Savaşmayı bilmeyen asker ölür. Savaşı bilirsen savaşmayı da bilirsin. Siz savaşmayı bilin savaşa gerek kalmaz."

Söylediklerime bir göz atın derim. Siz şu ana bu üçünden kaçını yaşadınız. Hangilerini yaşadınız.

Yorum ve takip birde oy vermeyi unutmayınız.❤💙

Sizi çok seviyorum.💞💙❤

Yıldızlara BakarakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin