Herkeze selamlar.
Gününüz nasıl geçiyor?
Bu bölümü çok merak edeceğinizi düşünüyorum. Keyifli okumalar. 😚😚
Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavan giriyordum. Kafamda acı vardı. Etrafıma bakarak nerde olduğumu anlamaya çalışıyordum.
Hastanedeydim. Hemşire ve doktor yanıma gelerek durumuma baktılar. Sonra annem gelmişti yanıma. Konuşmadım onunla , kızgın ve öfkeliydim çünkü.
Aklıma takılan soruyla "Bana nasıl araba çarpmadı. Araba dibindeydi çünkü." Annem kafasını sallayarak
"arkadaşın bize geliyormuş seni görünce arabanın önüne atlamış seninle beraber o da kafasını yere vurdu ve bayıldı." Ben tedirgin olmuştum.Benim yüzümden arkadaşlarımdan birisine zarar gelmişti. "Kim kim beni kurtaran bir şeyi varmı? Uyandı mı haberin varmı ?" Anneme ard arda sorular soruyordum. Cevaplamasını beklemeden serumu kolumdan çıkarıp giriş ve çıkıştan sorumlu olan kadına benimle kayıt yaptıran kişiyi sordum. İsmini bilmediklerinden oda numarasını söylediler. Oraya doğru ilerledim.
Odaya girerek "Berra" şaşkınlıkla Berra 'ya bakıyordum. Yanına giderek "iyimisin?" Baştan aşağı bir yerinde birşey varmı diye baktım.
Sarılarak biraz rahatladım."Bir şeyim yok iyiyim. Seni arabanın çarpmasından kurtardım ya ,iyiyim." Gülümseyerek bana bakıyordu.
"Teşekkür ederim. Sana birşey olmadı ya sağol." Berra kolumu tutarak "koluna naptın kanıyor." Şey serum olan yer kanıyor. Kızmayın ama napıyım fazla telaşlandım.Doktorla annem içeri girmişti. Annem koluma bakarak bana kızgın kızgın baktı. Sonra beni odama götürerek yeniden serum ve kanayan yere pansuman yaptılar. Odada biraz uyudum.
Ne zaman taburcu olcam ben yaa.
Doktor içeri gelerek kazadan önce ne olduğunu sordu. Bende anlatmıştım.
Doktor anlattıklarıma kafasını sallayarak annemle dışarda konuştu.
İçeri geri gelerek "bu gece buradasınız. Yarın birkaç şey konuştuktan sonra taburcu edebiliriz sizi geçmiş olsun." Diyerek odadan çıktı.Uyuyarak günü bitirdim.
Sabah kahvaltısını yapıp doktorun odasına gittik. Doktor ellerini bağlayarak konuşmaya başladı.
"Damla durumun iyi testlerde bir sorun yok. Ancak sana araba vurmadan önce geçirdiğin psikolojik bir kriz. Bu krizi geçirmek için da büyük nedenlerin olması lazım. Başka tranva yaratacak bir şey oldumu?" Doktorun sorusunu düşündüm. Beni parçalayan tek şey babamın ölümü oluyordu. "Babamın ölümü oldu."
Yutkunarak konuştum.Sonra doktor kafasını sallayarak bir kart uzattı. "Bu bir psikolog arkadaşın numarası size yardımcı olacaktır. Taburcu olabilirsiniz." Kalkarak hastaneden çıktık. Karta bakarak nerde olduğuna baktım. Bizim eve yakındı. Berra'nın odasına girdim.
Onu da alarak bizim eve gittik. Tüm arkadaşlarım gelmişti. Hastaneden çıkarken öğrendikleri için eve gelmişlerdi. Eve girdim. Herkezle teker teker sarıldım. Annem yukarı çıkarak dinlenmeye gitti. Annemle konuşmamıştım. Siz diyeceksiniz şimdi neden? Ben kavga ettikten sonra kızgın olsam bile içime gömüp devam ediyordum. Tek gömemediğim şey babam olmuştu. Koca yürekli babam.
Bende koltuğa oturarak durumu bizimkilere anlattım."Yani anlıyacağınız piskolog Derya hanıma gidiyorum." Diyerek iç çektim. Ahmet sarılarak "Ben yanındayım." Dedi. Gülümseyerek bende ona sarıldım. Boynuna kafamı koymuştum. Uyku bastırmıştı. Gözlerimi kapatarak uyudum.
Uyandığımda yatağımdaydım. Ahmet saçlarımla oynuyordu. Oturur pozisyona gelerek
"kaç saat uyudum?"Ahmet gülerek
"2 saat uyudun güzelim." Saate bakıp Ahmete döndüm.
"Bizimkiler gitti mi ? Berra ay niye uyandırmadın beni çok ayıp oldu. " Ahmet bana yaklaşarak
"sakin ol herkez aşağıda takılıyorlar beraber, senin üzüleceğini biliyorlardı o yüzden gitmediler." Sevinmiştim.Bu arada siz diyeceksiniz bu kız bebek mi? Niye durmadan uyuyo diyebilirsiniz. Nedeni piskolejim di.
Üzgün olunca daha da çok uyuyorum.
Gece oyun oynayan kişilerden değilim yani. ;)"Sen beni mi izledin?" Ahmet beni öperek "evet kucağımda bebek gibi uyudun. Senin o tatlılığını izlememek mümkün değildi." Yatakta sarılarak
"Seni seviyorum aşkım." Burnumu burnuna değdirmişti. "Bende seni çok seviyorum ayıcığım." Ahmet bana baktı "ayıcığım mı? Ne zaman ayı oldum ya." Kahkaha atarak "ayıcığım dedim aşkım ayı dedim. Ayıcık da tatlı ve şirin ,güçlü ya ondan." Kafasını sallayarak beni onaylamıştı.
Aşağı inerek anneme baktım.Annem ve bizimkiler oturup konuşuyorlardı.
Bende yanlarına giderek sohbete dahil oldum. Sınava 15 gün kalmıştı bu yüzden bitirmediğimiz konuları bitirmek için program hazırladık. Benim konum az kalmıştı herşey tamam diyebilirdim. Bu yüzden neşem yerineydi.Bol bol bizim evde deneme saatleri yapıyorduk. Annem de bize süre ve kontrolde tutuyordu.
Denemelerin sonuçları güzel geliyordu.
Sınava 5 gün kalmıştı çok çalışmış ve hazırdık. Sınav gününün gelmesini bekliyorduk.Bölüm sonu
Bölüm nasıl sizce ?
Kızlara bir sorum var. Sizce bir erkek size ;) bu işareti atıyorsa sizden hoşlandığı anlamına mı gelir yoksa çapkın olduğu anlamına mı?
(Ben cevabı biliyorum size soruyum dedim.) Yorum yapmak için bir neden daha. :)
İyi günler dilerim aşklarım.
Yükselmişim sayenizde desteğiniz için teşekkür ederim seviyorum sizleri. 18 e yükselmişim. 😊Tek tek öpüyorum. 😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romance🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...