32.Bölüm

15 3 12
                                    

Selamlar. Nasılsınız?
Ben bomba gibiyim.

Hazırmıyız yeni bölüme. Duyamadım.👂

Beni takip edinn.❤❤❣

Artık üniversiteye gitme vaktim gelmişti. Evim biraz uzaktı. Bu yüzden yurta kalmayı tercih ettim.
Bavulumu hazırladım. Anneme sarılarak evden çıktım.

Ali abi ile yurda gittik. Beni odama kadar çıkardı. Baktığımda kimse gelmemişti. Odada tektim. Eşyalarımı özenle yarleştirmeye başladım.

Tabletim ve bilgisayarımı masama koydum. Bilgisayarın karşısına geçerek mail'lerime baktım.
Boş bulup telefonuma yöneldim.

Üni'li Gençler Gurubu😎🤓

Siz: Ya knk ben yurda geldim de kimse yok ya buneeğğ.

İrem: knk niye yurtta kalıyon ki ne güzel ali abiyle gelmek varken.

Yağız: Adam haklı.

İrem: Aynen kerdeş haklıyım. Alah'ım ya. Askerlik arkadaşınmıyım ben senin.

Siz: Deneyim oluyo işte knk. Herşeyi denemesem olmaz. Kjkfffj

Nisa: Dene dene. Denemediğin birşey kaldıysa söyle yapalım hemen.

Nisa: İrem ben de aynı durumdayım "Berk bacımla"

Berk: Benim ne suçum var şimdi ya. Ben evde televizyon izliyom.

Siz: Berk bak tırnak içinde söyledi. Kjkdd

Berk:Gördüm.🙁😕

Siz: Ben gittim. Birisi geldi. Sonra yazarım.

Nisa:Tamam.
İfadesinebıraktınız.

Kapı ya baktığımda birisi elinde bavulla içeri girdi. Kafasını kaldırdığında İrem olduğunu gördüm. Koşarak sarıldım.

"Lan niye söylemedin geleceğini." Çok sevinmiştim.
"Süpriz olsun dedim. İki saat seninle aynı odada kalıyım diye dilimde tüy bitti." Birdaha sarıldım heycanla.

İrem bir odaya baktı. Yani odadaki yataklar baza halindeydi. Çalışma masası yatakların yanındaydı. Benim için güzeldi yani. İdare eder. Ben buranın havasını değiştirmeyi bilirim.

İrem de yerleşmişti. Beraber yurdu gezmeye çıktık. Bahçesinde dolaştık. Gayet güzeldi. Sevmiştim.

" Ay keşke Nisayla Gamze de gelse hep birlikte kalsak. Ne güzel olur."
İrem ellerini çırparak "Ay evet" dedi.

Biraz gezdikten sonra odaya geri çıktık. 2 kişi daha gelmişti. Nisa ve Gamzeyi gördüğümüzde odada bir çığlık kopmuştu. (Kız çığlığı)

Çok sevinmiştik. Onlar da gelmişti ve tam olmuştuk. Biz ama ne kız yolarız şimdi.😎😎

Onlarda yerleşmişti. Beraber yataklara oturup konuşmaya başladık.
"Knk sizde mi bana söylemeden gelmeyi palanladınız. İreme de söylemediniz mi?"

Nisa kafasını olumsuz anlamda salladı. "Yok İrem biliyodu. İrem geldikten sonra gelelim dedik."
Gülümsedim. Ay çok sevinmiştim.

Telefonda takılmaya karar verdim.

Ahmete yazmaya başladım.
Gökyüzüm🐼❤

Siz: selam napıyosun?

Gökyüzüm: hiç. Yurda yerleştim de yandaki kız yurdunu izliyordum. İki kız avlarım diye.

Yıldızım: Ya demek kız avlama peşindesin. Bir avla da görelim. Bak ben o kızı nasıl yemek yapıyorum.

Gökyüzüm: Aşkım oraya mı takıldın.

Yıldızım:Aa sende mi yurda girdin.Bir dakika. Sen kız yurdu mu dedin. Bizim yurdun yanındaki erkek yurdundamisin? 😲 Niye kızlara bakıyorsun ayıp insan bari bunu sevgilisine söylemez.😑

Ne var ya kıskanç olmazmıyım.

Gökyüzüm: Evet. Kızlara bakıyordum. Birtane kız görmüşüm off yakıyor. 🙊🙊

Yıldızım: Yaa öyle mi? Kimmiş ayarlıyım sana hemen. 😒🙂

Gökyüzüm: Baş harfi Damla. 😆😆

Yıldızım: Yiaa. 😙😙
  "Gökyüzüm" Mesajınıza ❤ifadesi bıraktı.

Yıldızım: Ee peki oda arkadaşın felan var mı? Rahat mısın? Tanıştınız mı? Gıcık tipler mi?

Gökyüzüm: Aşkım bir dur yavaş. Sakin ol. Oda arkadaşlarım tanıdık, yani bizimkiler. Ama çok gıcıklar. 😩

Yıldızım: Aa ne güzel. Benimkiler de tanıdık. Bizim kızlar. Bjkjjhxjsj.

Gökyüzüm: Aa iyiymiş. Aga be sevgilime bak randomu bile Beşiktaş.😘❤

Yıldızım:😌 eh abartmaya gerek yok. 😊

Gökyüzüm:  Ay hemen de şımar. 😒

Yıldızım: Ya elin sevgilileri şımartır benim sevgilim bir övünmeye bana dayılık taslıyor. 😕😕

Gökyüzüm: Tamam ya. Birşey demedim. Aşkım ne söyliyeceğim. Seninle basketbol mu oynasak nasıl olur?

Yıldızım:Mükemmel olur. İyi düşündün bunu. Ee o zaman tatilde oynarız.

Gökyüzüm: Olur aşkım. Senin dediğin gibi yapalım. İddaya varmısın?
Vıdı: Eh araya idda koymasan olmaz zaten.
Ben: vıdı başladın yine.

Vıdı: ee yanlış mı? Hep idda koyyo sonrada kaybediyor. Salak bu çocuk ya.

Ben: bjkdbs sus sus. İşime geliyo.😉

Yıldızım:Tamam koyalım. Eyer sen kaybedersen benimle birlikte yeni bulduğum bir yer var oraya gidicez ve ben sana orda görev tarzı şeyler vereceğim onu yapacaksın. Olurmu?

Gökyüzüm: Tamam olur. Eyer ben kazanırsam da birgün boyunca benim istediğim şeyleri yapacaksın. Anlaştık.

Yıldızım: Anlaştık.
 

Bakalım en son kim gülecek. 😅😅😅

Elimdeki telefonu bırakarak şarja taktım. Sonra yatağıma yatarak uyumaya başladım.

                   Bölüm sonu

Sizce oyunu kim kazanacak?

Damla ile Ahmetin ilişkisini nasıl buluyorsunuz?

Sizce Berk ,Yağız, Kıvançı ve Ahmet arasından en odunu hangisi? 

Bugün üzücü bir haber aldım. Yatakta ağlamaya gidiyorum.😔 İyi akşamlar.
(Kedim arabanın altında ezilerek ølmüş.) 

Diyer bölümde görüşmek üzere. Takip yorum 💭 ve hikayeyi  beğenmeyi ❤ unutmayın. Hoşçakalın. 😘😙

Yıldızlara BakarakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin