Selamm yeni bölüm geldii
İyi okumalar herkeze öptümmm
💟💓💓💋"Bir şeyler yapalım mı birlikte?"
Ne oluyo dediğinizi duyar gibiyim okul çıkışı Ahmetle gezme planı yapıyoruz."Olur bir yer biliyorum gidelim mi birlikte?" gülümseyerek söylediğinde kafamı sallamıştım.
"Burası neresi?" Biraz tedirgin bir şekilde sormuştum.
"Dövüş yeri seversin diye düşündüm" gülümseyerek,
"Ben kendi maceralarıma atılmayı seviyorum dövüş izlemek değişik geldi. Bilmiyorum ama madem geldik bir maç izlerim."İçeri girmiştik. Maç başlıyordu kaslı bir adamla onun gibi biraz sıska bir adam karşı karşıyaydı düdükle maçı başlatıldı kaslı adam ard arda vuruyordu adamdan kan akıyordu.
İğrenç Ahmete baktığımda bana bakıyordu "ne oldu niye bakıyorsun" sorgulamaya başladığımda "hiç öyle dalmışım" bana dalmış yanii, neyse kurcalamıycam bu arada ahmet le aynı okulda okuyoduk tanıştığım gün öğrenmiştim aşağı mahallede oturuyorlardı.
"Ben bunu izleyemem iğrenç hadi gidelim burdan" Ahmetin kolundan çekiştiriyodum.
"tamma dur , gidelim " kolunu bırakıp yürürken ona bakıyodum ki birine çarptım ahhh üstüme sıcak birşey dökülmüştü."aaa yandım uff" karnıma dökülen ne haltsa acısını azaltmaya çalışıyodum üfleyerek.
"önüne baksana yanarsın öyle" kız bana bakarak konuşmuştu hiç te kusura bakma yandın mı demiyo insan bir sorar."Bakariz biz önümüze sen önce bir nazik olmaya bak" kıza göz devirerek Ahmetin kolundan tutmuştum giderken,
"pişt yakışıklı bir numara verseydin ya" kızın dediğiyle arkamı döndüm "hayırdır numara istersen ben sana eskortluk işleten bir yerin numarasını veriyim"
Damla attı ve gol olduu kızın üstüne yürüyerek konuşmuştum.
"yok canım lazım deyil sende kalsın sana daha çok lazım olur." Bu kız kaşınıyordu ama dövüş yerinde olmaz.
"Bana hiç lazım deyil canım benim sevgilim yeter sen başkalarının sevgililerinin numarasını istemeden önce bir göz doktoruna gözük istersen" Ahmetin elinden tutup dışarı çıkmıştık.
"Sen sevgilim mi dedin" bana gülerek bakıyodu.
"Yoo yok öylesine sussun diye hem yandım ya ben ,yedek kıyafetin var mı?" Etrafına bakınmaya başladı "çantamda t_short um olcak WC bulmamız lazım giymen için, hah bak şurda var." Çantasından çıkartarak bana verdi."Beğenmedim ama mecbur giycez" elimde bakarken belimden ittirdi "Hadi ya sabaha kadar mı bakcaksın gayet güzel birkere"
WC ye girmiştim ,giyip geldiğimde Ahmetin yanında durdum
"İyi o kadar da kötü deyil yakıştı. allahtan erkek olduğu belli deyil" ahmet bana bakarak ,"Çirkindin dahada çirkin yapmış bu seni " kıskıs gülüyodu.
"Ben çirkinim ben , sen bana çirkin dedin" Ahmetin yavaş yavaş üstüne yürüyerek peşinden koştum bir süre koştuktan sonra durdu.
"ya tamam dur" nefes nefese konuşmuştu bana yaklaşarak "sen benim gördüğüm en güzel kız olabilirsin hatta en temiz kalpli, eğlence dolu tek kızsın" Ahmet saçımı kulağımın arkasına koymuştu bunları söylerken."sen kızardın mi ?" Bana gülerek bakıyordu.
"Ne kızarması ya çiğ'yim ben, ha karnımı sorarsan kızarmış olabilir barbunya burun sağ olsun" ahmet kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bakarak
Romance🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Sen" Benimle sevgili olurmusun " dediğin güne aşığım ordaki çiçek bahçesine aşığım Ben sen olan herşeye aşığım. Sana , benliğime içimdeki sevgiye , merhamete ve gözlerindeki o ışıltılıya, Üstündeki elbiseye , kulağın...