0. Gazete Haberi

26 8 8
                                    

Florance + The Machine- What the Water Gave Me

---------------------------------

Suyun beni almasına izin verdiğimde

Ama, aşkım beni unutma

---------------------------------

Geçtiğimiz hafta arkasında hiçbir iz bırakmadan kaybolan on yedi yaşındaki lise son sınıf öğrencisi S.B'nin yaşadığı mahalleden başka bir kayıp haberi daha geldi. S.B için arama çalışmaları sürerken kaybolan yeni gencin kimliği resmi olarak açıklanmamasına rağmen S.B ile aynı okulda öğrenim gördüğü söylentiler arasında.

Civardaki güvenlik kameralarını inceleyen polislerin yayınlanan raporuna göre gençlerin evden ayrıldıklarına dair herhangi bir kamera kaydına rastlanmadığı söylendi. İki genci arama çalışmaları genişletilirken iki kayıp arasında bir ilişki olup olmadığı araştırılıyor.

Art arda gerçekleşen bu olay akıllara yakın tarihte kaybolan ve kendilerinden hala bir haber alınamayan diğer gençleri getiriyor. Yaşları on yediyle yirmi üç arasında değişen gençler S.B'nin ve kimliği açıklanmayan gençle aynı şekilde kaybolmuş, hiçbir güvenlik kamerasına yakalanmadan adeta sır olmuşlardı. Ve bu gençlerden hala haber alınabilmiş değil. Artan kayıp haberleri aileleri endişelendirirken akıllara bu gençlerin neden, ne şekilde kaybolmuş olabileceği veya kimlerin sorumlu olduğu sorusunu getiriyor. 

DÖRT AY SONRA

Geçtiğimiz günlerde Akdeniz'de yaşanan gemi kazasında denizde arama kurtarma çalışmalarını sürdüren yetkililer arama sırasında birçok kişinin cansız bedenine ulaştı. Uzun süre su altında kaldığı için şekilleri değişmeye başlayan cesetler Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Cesetleri inceleyen uzmanlar henüz kesinleşmese de bulunan bedenlerin ölüm sebebinin boğulma olabileceği söylendi. Cesetler üzerinde kimlik tespit çalışmaları hala sürüyor.

Olayla ilgili soruşturma başlatan polis bulunan bedenlerin "Kayıp Gençlere" ait olabileceğini düşünüyor. Kimlikleri tespit edildikçe cenazelerini yakınlarına teslim edileceği açıklandı.

-------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-------------

Hikayemiz nasıl gidiyor? :)

Yayınlayacağım ilk bölümle hikayenin yeni bir kısmına geçerken "Ölü Olanlar" evrenine adım atıyoruz. Bu zamana kadar okuduklarınız tanışma kısmıydı

09.08.2023

Ölü OlanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin