12. Kaybedenin Yenilgisi

13 2 0
                                    

Jaymes Young- Come Back for Me

---------------

Kafamın içinde karanlık bir oda var

Unutmayı tercih ettiğim görüntüler

---------------

Tek koluna taktığı çantasının askısını avucunda sıktı. Biraz daha burada dikilmeye devam ederse dikkat çekmeye başlayacaktı. Olduğundan daha fazla yani.

Uzaklaştırma cezası bitmiş okula geri dönüyordu.

Yanından mırıldanarak geçen öğrencilerin bakışlarına bakılırsa bu bakışlar bir süre daha onu takip edecekti. Gözlerini üç katlı okulun çatısından almaya çalıştı. On gün kadar önce orada durmuş ve atlamayı düşünmüştü. Aklından ilk kez ciddi ciddi geçirmişti bunu.

Şimdiyse o delilik hali çok uzak geliyordu.

Bunun böyle sürüp gitmesi o deliliğe yeniden kapılmamak için zihnini meşgul ediyor, dersleri kullanıyordu. Yabancı kelimelerden oluşan kuleler dikmişti kafasında. Ayrıca dün akşam konuşmalarında babasına verdiği söz vardı. On puan hata payı bırakarak hiçbir dersin doksandan aşağı olmayacağına dair söz vermişti.

Olduğu konumda verdirilen bu sözün omuzlarına nasıl bir ağırlık bırakıldığının farkında değildi.

Gözlerini kısa bir an kapatmış ve mükemmel olacağına dair babasına söz vermişti. Başka şansı da yoktu zaten.

Kafasının içinden soğuk güneşli sabaha döndüğünde uykusunu dağıtmak için eliyle yüzünü sıvazladı. Dün akşam uyumamak için içtiği dört fincan ağır kahve bile bir yerden sonra etki etmemişti. Çalışma arasında su içmek için mutfağa gittiğinde mutfak masasına oturmuş ve sadece beş dakika demişti. Beş dakika kafamı koyacağım.

Fakat annesi kardeşini kontrol etmek için uyanmış onu mutfakta görüp odasına yolladığında okula hazırlanmak için kurduğu alarmına bir saatten az kalmıştı. Esnemesini güçlükle bastırarak keşke hiç uyumasaydım diye düşünmüştü kendini yataktan çekip alması için epey uğraşması gerekmişti. Boyun ve bel ağrıları da soğuk havada iyice artmıştı.

Okuldan içeri girdi, üçüncü kattaki sınıflarına gidene kadar başını hep eğik tuttu. Açık kapıdan içeri girince sınıftaki tüm uğultu kesildi. Tek bir ses dışında. Bakışları okuldan uzak kaldığı zaman boyunca bu anı bekliyor gibi ona dokundu. Sıralarında oturuyor düşüncelere daldığından olsa gerek sınıfta herkesin kendisine baktığını fark etmeden elindeki kalemi sırada tıkırdatıyordu. Üzerindeki koyu renk kapüşonlunun başını takmıştı.

Kapıdan sırasına kadar gittiği kısacık mesafede onun yüzündeki karamsarlığı, kafasının içinde dönüp duran düşünceleri hissetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıdan sırasına kadar gittiği kısacık mesafede onun yüzündeki karamsarlığı, kafasının içinde dönüp duran düşünceleri hissetti. Geçen hafta onun için de zor geçmiş gibi göz altları koyulaşmıştı. Üzerindeki kıyafetler özensiz duruyordu. Yanına oturmadan göz ucuyla Azra'nın sırasına bakış attı. Boştu.

Ölü OlanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin