21. rész

71 5 1
                                    

Jungkook pov:


Miután beköltöztettük a lányokat a vendégszobába,neki láttunk megenni amit Jin főzött ebédre,majd a lányok kimentek a nappaliba pihenni,én pedig segítettem Jinnek a konyhában rendet rakni,elmosogatni és kicsit feltakarítani. A nap további része unalmasan telt,főleg abból állt,hogy kikérdeztük Jennie-t,hogy kérte meg a barátja,vagyis vőlegénye a kezét.

Másnap arra keltem,hogy Nayun az agyámon ugrál:

-Jungkook! Kook oppa kellj fel,játszani akaroooook! Jungkook oppaaaaa!

-Nayun,csak egy kicsit hadj még aludni. Kérlek,aztán játszunk! Még korán van!-erre teljesen rámfeküdt,csak az a baj,hogy olyan gyenge vagyok,hogy ezt a kicsike sújt is alig bírom el.

-De Kook-sshi,már 10 óra van.

-Ahhhj! Jó megyek,de akkor szálj le rólam.-erre mint egy szófogadó kutyus leszállt rólam.

Kiküldtem Nayun-t,aki kint leült az ajtóm elé ahogy ismerem és ott vár rám. Gyorsan felöltözök,rendbe szedem magam és most már Nayun után rohanok a lépcsőn. Miután leértünk,rögtön a konyhába vettük az irányt,ahol Jin és Jennie beszélgetnek,közben készítik a hozzávalókat a gondolom ebéd készítéséhez. Megint jó sok lesz. Gondolom most jönnek át Nam-ék egy rövid,vagy kevésbé rövid bemutatkozásra.
Nayunnal elvettünk magunknak én banános tejet,ő pedig  csokisat,majd ő felült egy bárszékre,én pedig a nappaliba.

Éppen kezdtem volna neki szépen nyugiban meginni a banános tejemet,amikor kijött hozzám Jennie.

-Jóreggelt Kook-sshi! Mondd csak,neked van valakid?-kérdezi.

-Nincs. Miért?-ettől mintha kicsit felvidult volna. Mit tervez?

-Oksiii! Csak úgy,köszi hogy elmondtad.-azzal kiszógdécselt a konyhába,már amennyire ez babásan lehetséges.

Amikor megint neki láttam volna az innivalómnak,megint megzavart valaki,csak most azzal,hogy ráfeküdt a csengőre. Hát ez nem igaz,komolyan mondom. De mindegy,nyugi Kook. Majd megiszod később.
Elmentem ajtót nyitni,aminek túloldalán természetesen Kiméket fedeztem fel. Oké,ez furán hangzott mert Jennie és Jin is Kim,de értitek na. Beljebb engedtem őket,majd szóltam bátyámnak,aki pár pillanat múlva kint is volt,csupa lisztesen. Mit csináltak ezek a konyhában? Bár Jennie-t ismerve tuti valami kajacsata volt. Pontosabban lisztcsata.

-Sziasztok! Gyertek csak be,nyugodtan. A konyhában vagyunk.-mosolygott rájuk. Komolyan,csak az arcán nincs liszt.

Nam be is ment,de Taehyung itt maradt,miközben engem bámult. Én pedig próbáltam nem zavarban lenni,és bementem a nappaliba,leültem és végre megkezdtem a tejemet.
Kis idő után Taehyung is bejött,leült tőlem tisztes távolságba és beszélni kezdett:

-Jungkook! Kérlek halgass meg,jó?-mivel nem reagáltam folytatta- Én tényleg nagyon sajnálom,bármit is tettem. Mindent megteszek,hogy jóvá tegyem,ígérem. Neked csak hagynod kell,és megmondani minden kívánságodat,hogy teljesíthessem. Tényleg mindent megteszek,csak legyünk barátok. Kérlek!-tudom,hogy mit mondtam,de olyan megtörten és őszintén beszélt,hogy nem bírtam ellenállni.

-Banános tej. Napi 2,és akkor talán átgondolom.-mondtam és felmutattam a kezemben tartott italt,amibe aztán bele is ittam. Ugye nem hittétek,hogy ilyen gyorsan hagyom magam? Ugye nem?

-Köszönöm Kook! Köszö...- nem hagytam hogy befejezze,kezébe nyomtam italom és elmentem a konyhába,ahol kissebb káosz volt. Mindenhol és mindenkin liszt. Jin arcán is. Meg persze a két lányén is,Nam meg csak nevetett rajtuk. Jó lesz ez.

Namjoon pov:

Amikor átmentünk Jinékhez Kook nyitott ajtót,majd kijött Jin is a konyhából,teljesen lisztesen. Aranyos így. Majd Jin bevezetett engem a konyhába és Tae meg ott maradt beszélni Kookkal. Igen,elmondta,hogy meg szeretné beszélni vele a dolgokat,mert nagyon hiányzik neki Kook,de nem hiszi el nekem,hogy szerelmes bele. Pedig én tudom,hogy az.

-Bocsi a káoszért,ezzel a két lánnyal nem lehet úgy csinálni semmit,hogy rend legyen.-mondta Jin amikor beértünk a konyhába.-Ő itt Jennie és a huga Nayun,lányok ő Namjoon,a barátom.-a barátja. Miért nem azt mondta,hogy az egyik barátja vagyok? Mármint nem zavar,csak kicsit furcsa.

-Ooooo! Jinnie végre felszedett valakit? És még helyes is. Jó fogás. Örvendek a találkozásnak.-a hallottaktól kissé elpirultam.

-Jennie,ne gondold túl. Nem is,én mondtam rosszul. Nem olyan barát,hanem az egyik barátom. Csak barátok vagyunk.- ezzel pedig máris elromlott a kedvem. Hú de jó.

-Akkor is lesz köztetek valami. Na mindegy,mutatok valamit,gyere ide Jin.

-Jennie,ne merd!-Jin óvatosan közelítette meg a lányt,aki egy adag lisztet nyomott az arcába egy hirtelen mozdulattal.
Jin felém fordult összeszorított szemekkel,majd lassan kinyitotta azokat. Miután ezzel kész lett,egy cuki aprócskát tüsszentett. Istenem,hogy lehet valaki ilyen aranyos?

Kis idő múlva bejöttek Kook-ék,gondolom megbeszélték a dolgokat. Kook és mi,vagyis inkább én is elkezdtünk segíteni.

Amikor már csak a desszertet csináltuk,Nayun odajött Jinhez krémes ujjakkal.

-Jin oppa,megkóstolod a krémeket?-kérdezte ártatlanul pislogva.

-Jajj Istenem! Na gyere!-azzal felkapta a kislányt,aki a csokis krémet Jin szájára,a vaníliásat pedig orra hegyére kente. Hmm,hogy én milyen szivesen lenyalnám róla a csokis krémet. Miután ezzel megvoltak,Jin letette a kislányt,majd megnyalta száját.-Hmmm,ez finom lett.

Majd orra hegyét kezdte nézni,mire én magam felé fordítottam és lepusziltam róla a krémet,mire elpirult. Olyan cukiiiiiiiii. Majd inkább mind a ketten visszafordultunk készíteni a tésztát.

Mikor mindennel kész lettünk,mindenki megmosakodott,átóltözött és leültünk azeasztalhoz enni. Mellettem Tae és Jin ült,az utóbbinak kicsit megfogtam kezét,de aztán elengedtem.
Taevel szemben ült Kook,velem szemben Nayun,Jinnel szemben pedig Jennie.
Jóétvágyat kívántunk egymásnak,majd neki kezdtünk enni,miközben Jennie megszólalt:

-Akkor ha Jinnie-nek már alakulóban van a kapcsolata,vagy már létezik is,nekem pedig már vőlegényem van,már csak Kook-nak kell találnunk valakit. Van is egy ötletem,a neve Jackson. Összehozhatok nektek egy vakrandit. És van egy lány,Lisa,ő is meleg és nagyon jó tanácsokat osztogat,nagyon kedves. Biztos jóban lennétek.-ennek hallatán Kook kicsit félrenyelte az ételt,majd miután abbahagyta a köhögést megszólalt.

-Lisával szívesen találkoznék,de Jacksont még inkább kihagynám ha nem baj.

-Jó,nem baj. Majd máskor.-innentől pedig csendben ettünk.

Ebéd után Kook,Jin és Jennie a konyhában pakolásztak,mi Taevel pedig a kanapén ültünk,amikor odaszaladt hozzánk Nayun.

-Namjoon oppaaaaa!-szólalt meg,elnyújtva a szó végét.

-Igen?

-Te szereted Jinnie oppát,ugye?-kérdezte,ami nem is kicsit lesokkolt. Ilyen egyértelmű,hogy egy 5 éves kiscsajnak is rögtön leesik?

-Hát...én...-na de jó,zavarban vagyok.

-Nayun picur,ne mondj butaságokat. Hisz már együtt is vannak.-jött ki Jennie,de ez sem nagyon segített,csak még inkább zavarba jöttem. Hát ez nem igaz. Éppen megszólaltam volna,hogy tiltakozzak,de ekkor Nayun megint megszólalt.

-Taehyung oppának meg tetszik Kook oppa. Jól gondolom?-erre pedig Tae pirult el,az ajtóban pedig megláttam az enyhén piros Kook-ot lefagyva,és már majdnem kiesett a tálca a kezéből,de Jin még időben megjelent és elvette azt,majd bejött közénk.
Lassan Kook is összeszedte magát és ő is leült.

Tovább beszélgettünk,majd Tae-vel lassan összeszedtük magunkat és elmentünk. Hosszú volt ez a nap.

Legalább te szeress (Befejezett)Where stories live. Discover now