13.rész

83 6 5
                                    

Taehyung pov:

   Arra kellett rájönnöm,hogy lehetséges hogy Kook felkeltette az érdeklődésem. Nem azt mondom hogy biztos,sem hogy ha igaz is,akkor ez szerelem,csupán... Fura érzéseim vannak ha a közelében vagyok. Csupán a jelenlétével felvidítt,ezt még senkinél sem éreztem. És pillangókat érzek a hasamban,amire mindenki azt mondja a szerelem jele. De nem akarok bele szerelmes lenni,nem lehetek bele szerelmes. Én vagyok a suli nagy menő macsója,ha meg is állapodok valakinél,az nem lehet egy fiú. Főleg nem a suli egyik lúzere. Így most neki álltam a  "Derítsük ki szerelmesek vagyunk-e Jungkookba hadműveletnek". Ha nem vagyok bele szerelmes,maradunk barátok,hisz amúgy kedves fiú. Ha meg tényleg szerelmes vagyok bele,akkor meg... Hát őszintén nem tudom akkor mi lesz. De most már semmiképp sem akarom kihasználni. Fontos nekem,ha csak barátilag,ha szerelmileg,de fontos.

   Most éppen haza indult suli után. Itt az alkalom hogy megkezdjük. Illetve ki akarom deríteni meleg-e,mert attól még hogy nem használom ki kinevethtem,nem? Tudom fura vagyok,de ez van.

  Igen,ez lesz az. Ha szerelmes vagyok bele,ezzel verem ki a fejemből. Ha meg nem,akkor... Hát akkor talán csinálok majd az infóval valamit,talán nem. Mivel valószínűleg meleg,de nem vagyok benne biztos. Kell valami egyértelmű jel,hogy tényleg az.

   De vissza a jelenbe. Utánasietek és ráveszem hogy átjöjjön,majd átkarolom és úgy megyünk tovább.

   Útközben ránézek és mintha kicsit elpirult volna.
- Mi van nyuszi,zavarban vagy?
- Mi? Nem! Tanuljunk inkább máskor,jó? Most fáradt vagyok.
- De...
- Köszi,szia!
Azzal elrohant. Valamivel megbántottam? De mivel? Tettem,vagy mondtam valamit? Várjunk... Miért fáj ez ennyire? Miért fáj ennyire,hogy valószínűleg megbántottam és nem tudom mivel? Na jó,teljesen megőrültem. Kell egy csaj,most azonnal.

  Milyen csajjal kellene? Olyat kell találnom aki biztos bele megy. Ki ilyen rámenős? Megvan! Minah,a suli ribanca. Vele már többször is voltam,ő az eddigi legjobb fogásom. A legutóbbi együttletünk után megatta a telószámát is,ha esetleg szükségem lenne rá. Most óriási szükségem van rá,tehát hívjuk. Gyorsan tárcsáztam a számát és pár csörgés után fel is vette.
- Igen Taetae? Csak nem ki kell elégíteni?
- De igen Minah,igazából a lehető leggyorsabban kéne. Át tudnál most jönni?
- Ó,nagyon kanos lehetsz. Persze,rohanok hozzád.
- Oké,kérlek siess.-azzal letettem. Remélem tényleg siet,a lehető leghamarabb ki kell vernem Kookot a fejemből.

  Pár perc múlva Minah meg is érkezett. Sietve beinvitáltam és amint bejött le se vehette a cipőjét,már neki estem.

   Már a szobámban vagyunk,már kezdtem egyre mélyebbre menni benne,de aggasztott hogy nem izgultam fel rá. Most meg amikor már teljesen benne vagyok,hirtelen bevillant ahogy Jungkook csalódottan néz rám. Na jó ez nagyon para. Nem Taehyung,ne gondolj semmire. Csak élvezd egy kicsit. Hogy eltereljem a figyelmem,megcsókoltam Minah-t,minden lehetséges módon kényeztettem,majd turbó tempóra kapcsoltam. Végre,ez már hiányzott.

  Úgy 5 perce végezhettünk,most meg egymás mellett fekszünk Minah-val. És megint eszembe jutott Kook. Elképzeltem ahogy ő nyögdécsel alattam és azonnal felállt. Valami komolyan nem oké velem.

  Minah valószínűleg észrevehette,hogy felizgultam és azt hihette hogy rá,ezért elkezdett simogatni.
- Nem tudtam hogy ennyire kívánatos vagyok. Round 2?-erre nem válaszoltam,csak pár pillanat múlva ismét benne voltam.

 
  A round 2-ból végül round 3 is lett,amikor már elfáradtam,ezért Minah inkább meglovagolt. Utána már Nam is hazaért,szóval Minah lassan összeszedelődzködött és most az ajtóban veszi fel szétdobált cipőit.
- Minah! Holnap is gyere,röktön suli után.
- Rendben Taetae,majd akkor jövök.

   Azzal elment,én meg egyedül maradtam a gondolataimmal. Miért csak Jungkook jár a fejemben?
 

Legalább te szeress (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin