Jungkook pov:
Éjjel alig bírtam aludni,annyira izgatott voltam a mai nap miatt. Jennie-ék ebéd körül érnek ide,tehát Jin már kora reggeltől a konyhában dolgozik,hallottam ahogy lement,mert akkor is pont nem aludtam.
Most,miközben a fürdőben készülődök is fáradt vagyok,de ezzel most nem tudok foglalkozni. Találkozok a lánnyal aki Jinen kívül amiben tudott segített nekem a nehéz időkben,és annak a lánynak a húgával. Olyanok mint a testvéreimAmikor leérek a konyhába látom,hogy Jin tényleg nagyon igyekszik az ebéddel-még ha Jennie meg is mondta,hogy nem kell neki felhajtás,sőt kimondottan nem szereti,így inkább nem zavarom a munkában,csak összedobok egy szendvicset.
Amikor éppen neki állnék a szendvicsem elfogyasztásának egy "Jóreggelt" után,megszólal a csengő.-Kook nyisd ki kérlek,nekem bele kell húznom kicsit a kajával.-nem válaszoltam,csak felálltam és kinyitottam az ajtót,ahol egy doboz csoki volt Jin kedvencéből. Még jó,hogy múltkor mellékesen megemlítettem Namnak,hogy mi is Jin kedvence.
-Na,ki volt az?-kérdezte kíváncsian,mégis teljesen a főzésbe merülve.
-Valakiii,hagyott itt neked egy dobozt a kedvenc csokidból.-mondtam sokatsejtő mosollyal,mire Jin elpirult kicsit. Tehát sejti kitől van.
-Tedd csak be a hűtőbe kérlek.-szót fogadva megyek a hűtőhöz és teszem be az új szerzeményt.
-Amúgy hány óra van,hogy így sietsz?
-Fél tizenegy,szóval kezdj el készülődni,aztán segíts az utolsó simításokban. Reggel öttől kötényben és melegítőben főzöcskézek,jó sok dolgot,tehát sok illat is keveredik rajtam,szóval zuhanyozni sem ártana.
-Jó,nyugi Jin. Minden rendben lesz.
Felmentem a szobámba és vagy fél órán keresztül válogattam a ruháim között. Végül egy fekete farmer és sima fehér rövidujjú mellett döntöttem,mert elég meleg van kint. Ezután még elmendtem jobban rendbeszedni magam,és ez így összesen kb 1 órát vett igénybe. Szegény Jin,alig van ideje mindenre és már elég türelmetlenül álldogál a konyhában. Nem tudom eldönteni hogy arra vár ennyire hogy már neki kezdhessen készülődni,vagy arra,hogy felforrjon a víz amit odatett forrni.
-Jin,mehetesz te,én elkészültem.-bevallom kicsit tartok tőle,elég para amikor türelmetlen.
-Jó ég! Végre levonszoltad a segeddet. Vigyázz a vízre,ha felforrt szedd le és kapcsolt ki a tűzhelyet. -azzal felviharzott az emeletre.
Háromnegyed tizenkettőkor Jin leérkezett a konyhába,a víz is már felforrt,így neki állt volna a desszertnek,de ekkor csöngettek,így mindketten izgatottan mentünk az ajtóhoz,majd kinyitottuk azt...
_______________________________________
Sziasztok! Ez most az eddigieknél is rövidebb rész lett,de ígérem igyekszek a lehető legkorábban hozni a következő részt.💜
ESTÁS LEYENDO
Legalább te szeress (Befejezett)
Novela JuvenilSokak szerint gyenge és selejtes vagyok,de végre valaki erőt ad